لوگو رنوس

هتل بین المللی قم

هتل بین المللی قم

هتل 4 ستاره بین المللی یکی از هتل‌های شهر زیارتی قم می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل بین المللی قم و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل بین المللی

هتل بین المللی با مساحتی حدود 11500 متر مربع، بزرگترین هتل قم به حساب می‌آید. هتل بین المللی قم هتلی 4 ستاره در شهر زیارتی قم به حساب می‌آید. از مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی آن به حرم کریمه اهل بیت به فاصله 100 متر، مرکز شهر و رودخانه قم اشاره کرد. این هتل با اراده بهترین و شیک ترین تجهیزات هتلی در قم آماده ارائه خدمت به مهمانان و میزبانان خود می‌باشد.

اتاق‌های هتل بین المللی

هتل بین المللی در 6 طبقه بنا شده است و دارای 85 واحد اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره دارای اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئیت 1 خوابه و کانکت می‌باشد. از امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل بین المللی می‌توان به: صبحانه، خدمات اتاق، کمد لباس، شبکه پخش فیلم در اتاق‌ها، یخچال، آباژور، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، دمپایی، رخت‌آویز، مبلمان، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، موکت هتلی زیبا،  آینه دراور و … اشاره نمود. هتل بین المللی قم اتاق‌های کانکت خود را برای خانواده‌هایی که پرجمعیت هستند، اتاق‌های 1 خوابه خود را برای خانواده‌های 4 نفره و اتاق‌های 2 تخته و 3 تخته خود را به زوج‌های جوان توصیه می‌کند تا نسبت به تعداد نفرات، هزینه کمتری را برای رزرو اتاق‌ها پرداخت نمایند.

اتاق هتل بین المللی

امکانات هتل بین المللی قم

هتل بین‌ المللی قم دارای دو سالن کنفرانس و همایش به نام عطار و مولوی دارد که هر کدام به ظرفیت 60 نفر، می‌توانند خدمات برگزاری همایش‌ها، جلسات و میزگردهای تخصصی را به مهمانان عرضه کنند. هتل 4 ستاره بین المللی دارای امکانات بسیار خوبی همچون سونا، جکوزی، چایخانه، کافی شاپ، اینترنت، خدمات روم سرویس، تاکسی سرویس و … است که همین عوامل موجب شده تا زائران برای رزرو این هتل قم درنگ نکرده و آن را برای اقامت انتخاب نمایند.  پارکینگ اختصاصی هتل، خودروهای مهمانان را میزبانی می‌کند. ظرفیت این پارکینگ 30 خودرو است و هزینه‌ای برای آن دریافت نمی‌شود. بخش ویژه عرضه خدمات گردشگری و فروشگاه صنایع دستی و گالری فرش بخش دیگری از خدمات ویژه را به مهمانان عرضه می‌کنند. لابی VIP برای پذیرایی از مهمانان مخصوص و سالن کنفرانس نیز از دیگر امکانات هتل بین‌ المللی قم است. همچنین هتل بین‌ المللی قم امکانات دیگری مانند آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، نمازخانه، پله اضطراری، فروشگاه صنایع دستی، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، صرافی، روزنامه، خدمات تور و پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش و خدمات CIP (تشریفات ویژه) عرضه می‌کند.

فاصله هتل بین المللی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا حرم حضرت معصومه: 241 متر
فاصله تا مدرسه فیضیه: 250 متر
فاصله تا خيابان ارم: 291 متر
فاصله تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع): 504 متر
فاصله تا بازار قم: 1 کیلومتر و 172 متر
فاصله تا خیابان 19دی: 1 کیلومتر و 254 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم