لوگو رنوس

هتل جهان تهران

جهان هتل

هتل جهان هتلی سه ستاره در شهر تهران می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل جهان تهران و امکانات و اماکن نزدیک به این هتل سه ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل جهان

هتل سه ستاره جهان تهران، در مرکز پایتخت، در خیابان ولیعصر تهران واقع شده است. هتل جهان در سال 1335 تاسیس شده است. هتل جهان از هتل‌های باسابقه تهران است که نزدیک به پنجاه سال پیش پایه‌گذاری شد و رویکرد ویژه و متفاوتی را در پیش گرفت.  هتل جهان هتلی است به مساحت 3000 متر مربع که در سال 1395 آخرین بازسازی آن انجام شده است. هتل جهان از ابتدا تلاش داشته تا تمی هندی داشته باشد و به همین دلیل کارکنان پذیرش آن به زبان‌های هندی، عربی و انگلیسی آشنایی دارند. هتل جهان در تلاش است با امکانات مناسب و پرسنلی مجرب اقامتی دلنشین را برای شما مهمانان گرامی رقم بزند. هتل جهان با سابقه بیش از 50 سال در امر هتلداری، سعی در ارائه خدمات با کیفیت داشته و با موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر تهران همواره مورد توجه مسافران بوده است. همچنین لازم به ذکر است گروه تجهیزات هتلی رنوس نیز افتخار همکاری با این هتل سه ستاره را داشته است.

اتاق‌های هتل جهان

هتل جهان تهران در 7 طبقه بنا شده است و دارای 60 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل جهان مجموعه اتاق‌های 1 نفره، 2 نفره، 3 نفره و سوئیت را با امکانات و خدمات رفاهی کامل در اختیار مهمانان می‌گذارد. از امکانات و خدمات هتل جهان می‌توان به این موارد اشاره نمود: روم سرویس، صبحانه، یخچال، دراور، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفای حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش.

اتاق هتل جهان

رستوران هتل جهان

هتل جهان دارای دو رستوران زیبا می‌باشد. رستوران ایرانی در طبقه همکف جای گرفته که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی مطلوب سرو می‌کند. سرو غذا در این رستوران انتخابی می‌باشد. بخشی از شهرت و معروفیت هتل جهان قرار داشتن نخستین رستوران هندی تهران یعنی رستوران مهارجه در طبقه زیر همکف است. رستوران مهارجه در طبقه منفی 1 هتل بوده و انواع غذاهای هندی و بین ‌المللی را ارائه می‌دهد. طراحی داخلی رستوران مهارجه، شما را به یاد کشور هندوستان می‌اندازد. همچنین لازم به ذکر است که هتل جهان دارای کافی شاپ نیز می‌باشد. کافی شاپ هتل جهان برای مهمانان مقیم و غیرمقیم دایر است و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند شیک، فراجینو، چای و دمنوش، انواع قهوه، اسموتی و فراپه را در فضایی دلنشین سرو می‌کند.

امکانات هتل جهان

هتل جهان تهران خدمات بسیار خوبی مانند میز بیلیارد، نمازخانه، فروشگاه، لاندری، اتاق چمدان، بلمن و … را به مهمانان ارائه می‌دهد. در هتل جهان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم هم در لابی و هم در اتاق‌ها ممکن است. همچنین 20 خودرو می‌توانند به صورت رایگان در پارکینگ هتل پارک نمایند. همچنین لابی هتل جهان تلاش کرده دکوراسیون و طراحی داخلی خود را با یادگاری‌هایی از سال‌های اولیه هتل حفظ کند. هتل جهان از ابتدا تلاش داشته تا تمی هندی داشته باشد و به همین دلیل کارکنان پذیرش آن به زبان‌های هندی، عربی و انگلیسی آشنایی دارند.

امکانات هتل جهان تهران

فاصله هتل جهان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران: 19 دقیقه با ماشین (11 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه امام خمینی تهران: 41 دقیقه با ماشین (50 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه مهر آباد تهران: 18 دقیقه با ماشین (10 کیلومتر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: 16 دقیقه با ماشین (7 کیلومتر)
فاصله تا میدان آزادی: 15 دقیقه با ماشین (8 کیلومتر)
فاصله تا بازار بزرگ تهران: 15 دقیقه با ماشین (6 کیلومتر)
فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران: 18 دقیقه با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران: 25 دقیقه با ماشین

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم