لوگو رنوس

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی

هتل درویشی مشهد یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های شهر مشهد محسوب می‌شود. در این  نوشته می‌خواهیم به بررسی هتل درویشی مشهد و امکانات این هتل مجلل بپردازیم.

معرفی هتل دوریشی

هتل درویشی مشهد، هتلی پنج ستاره در حاشیه خیابان امام رضا (ع)، اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم مطهر قرار دارد و در فاصله 1/4 کیلومتر از حرم واقع شده است. هتل پنج ستاره درویشی از معروف‌ترین هتل‌های لوکس و مدرن مشهد می‌باشد که به دلیل معماری منحصر به فرد، بالاترین استانداردهای کیفی و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) هرساله مسافران و مهمانان زیادی را به خود جذب می‌کند. این هتل با داشتن 25 طبقه، جزو بلندترین ساختمان‌های اقامتی مشهد و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای به حساب می‌آید که در سال 1390 افتتاح شده است.

هتل درویشی مشهد

واحدهای اقامتی هتل درویشی

هتل درویشی دارای 223 واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های هتل درویش عبارتند از اتاق و سوییت امپریال در طبقه 15 و 16 با ظرفیت 3 نفر و دارای یک اتاق خواب و یک نشیمن، اتاق کوئین در طبقه 15 و 16 هتل با ظرفیت 2 نفر، پنت هوس اسپا (پنت هوس به علاوه اسپای اختصاصی)، اتاق آینده، دوبلكس پرزیدنتال و … . همچنین هتل درویشی یک نوآوری خاص در گروه دیگری از اتاق‌هایش اجرا کرده است و آن طراحی و نامگذاری اتاق‌ها متناسب با فرهنگ و تاریخ کشورهای گوناگون است که به نام اتاق‌های ملل شناخته می‌شود. همچنین اتاق‌های فصل هتل درویشی به صورت دو تا چهار تخته هستند. تمامی این واحدهای اقامتی از امکانات و خدمات بی‌نظیری مانند صبحانه رایگان، سرویس خواب و مبلمان لوکس و راحت، ، یخچال و مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون هوشمند و اینترنت پر سرعت برخوردار می‌باشند.

اتاق هتل درویشی

امکانات هتل درویشی

هتل درویشی مشهد دارای یک مجموعه آبی پیشرفته و حرفه‌ای است که خدمات ماساژ و اسپا را با نیروهای متخصص و تجهیزات استاندارد عرضه می‌کند. سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، دوش‌های اختصاصی ماساژ از دیگر خدمات مجموعه آبی هتل درویشی مشهد است. سالن بدنسازی و باشگاه آمادگی بدنی، بخش دیگری از امکانات هتل درویشی مشهد است.دیگر امکانات هتل درویشی مشهد شامل رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی، روف گاردن با منظره ای دیدنی، بازار به سبک معماری سنتی با برندهای معتبر، فست فود و کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، صرافی ،تاکسی سرویس و تالار پذیرایی می‌باشد. این هتل بهترین تجهیزات هتل در مشهد را خدمت مهمانان خود ارائه می‌دهد.

رستوران‌ها و تالارهای هتل درویشی

هتل درویش از سالن‌های پذیرایی گوناگونی نیز بهره می‌برد که برای برگزاری مجالس و مهمانی‌های خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تالار دیپلمات در طبقه منفی یک و در انتهای مرکز خرید قرار گرفته است. تالار آیینه در طبقه 17 هتل درویشی قرار گرفته و با چشم‌اندازی ویژه از شهر مشهد، پذیرایی چشمگیری از مهمانان انجام می‌دهد. همچنین اتاق جلسات با ظرفیت 30 تا 45 نفر برای برگزاری نشست‌های رسمی و جلسات مناسب است. چایخانه سنتی و لمکده برکه در فضای سبز، روباز و دل‌انگیزی قرار گرفته و سبک متفاوتی از پذیرایی را به شما عرضه می‌کند. فست فود فیروزه از دیگر رستوران‌های هتل درویشی است که انواع فست فودها مانند پیتزا و کنتاکی را در محیطی متفاوت سرو می‌کند. رستوران آتریوم دیگر رستوران هتل درویشی است که با سقفی شیشه‌ای و در فضایی مجلل و لوکس پذیرایی متفاوتی را انجام می‌دهد.  صبحانه‌خوری ارغوان از دیگر تالارهای هتل درویشی است که ویژه سرو صبحانه به صورت بوفه با تنوعی گسترده است. رستوران روف گاردن هتل رستوران متفاوتی در بخش بالایی هتل با سقفی شیشه‌ای و استثنائی است.  کافی شاپ و سالن بیلیارد این هتل علاوه بر دارا بودن میز بیلیارد انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم را در کنار این تفریح و ورزش سرو می‌کند. بخش اسپاس هتل درویشی نیز از یک کافی شاپ اختصاصی بهره می‌برد.

رستوران هتل درویشی

فاصله هتل تا اماکن دیدنی مشهد

فاصله هتل تا حرم امام رضا علیه السلام: 2 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: 7 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: 18 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: 22 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: 25 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا منطقه ییلاقی طرقبه: 30 دقیقه با ماشین

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم