لوگو رنوس

هتل دهدار لاهیجان

هتل دهدار

هتل دهدار یکی از هتل‌های تازه تاسیس در لاهیجان است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل دهدار لاهیجان و امکانات این هتل تازه تاسیس صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل دهدار

هتل دهدار یکی از هتل‌های 4 ستاره لاهیجان است که در منطقه‌ای خوش آب و هوا بین کوه و دریا بین شهر‌های آستانه اشرفیه و سیاهکل قرار دارد و از زیباترین هتل‌‌های شمال کشور به شمار می‌رود. این هتل در سال 1394 افتتاح شده است و در سال 1397 بازسازی شده است. هتل دهدار به دلیل قرار گیری، بین سه شهر لاهیجان، آستانه اشرفیه و سیاهکل از محبوبیت زیادی برخوردار است.

اتاق‌های هتل دهدار

هتل دهدار لاهیجان در 5 طبقه بنا شده است و  دارای 26 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل دهدار شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سوئیت های دو نفره و سه نفره، اتاق‌ها دارای آشپزخانه بدون امکان پخت و پز و پراکندگی واحد‌ها در طبقات دوم تا چهارم می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به این موارد اشاره نمود: تلويزيون LCD، تلفن، مبلمان، كمد لباس، قفل الكترونيك درب اتاق، كارت هوشمند اتاق، يخچال، موکت هتلی، سشوار، حمام، سیستم گرمایشی شوفاژ، اسپلیت، مینی بار با هزینه.

اتاق هتل دهدار

امکانات هتل دهدار

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل و دستگاه خودپرداز اشاره نمود. از سایر امکانات هتل دهدار لاهیجان که جهت رفاه حال مهمانان تدارک دیده شده می‌توان به محیطی سرشار از آرامش، رستوران بام، تالارپذیرایی، روم سرویس، موسیقی زنده، پارکینگ و کافی شاپ اشاره کرد. همانطور که می‌دانید هتل دهدار در حد فاصل دو شهر لاهیجان و آستانه اشرفیه واقع شده است و فاصله آن تا لاهیجان هفت کیلومتر می‌باشد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسانی به اماکن توریستی از جمله شیطان کوه و استخر، تله کابین، تالاب سوستان، بقعه چهار پادشاه اشاره نمود. رستوران هتل دهدار لاهیجان واقع در طبقه پنجم با ظرفیت 200 نفر (ساعت سرو صبحانه از 8 الی 10، ناهار از 12 الی 16، شام از 20 الی 23) با انواع غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. این هتل به همراه هتل رسپینا لاهیجان جزو ممتاز‌ترین هتل‌های شهر به شمار می‌روند.
کافی شاپ واقع در رستوران، طبقه پنجم با ظرفیت 20 نفر (ساعت کاری 8 الی 23:30) و کافی شاپ سنتی هتل واقع در محوطه با ظرفیت 80 نفر (ساعت کاری از 13 الی 23) با نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های متنوع در خدمت عزیزان هستند. هتل دهدار با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما مهمانان گرامی می‌باشد. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید بلیط آنلاین هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

فاصله هتل دهدار تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا حمام گلشن: 8 کیلومتر و 777 متر
فاصله تا استخر لاهیجان: 10 کیلومتر و 732 متر
فاصله تا پایانه مسافربری: 11 کیلومتر و 962 متر
فاصله تا پارک جنگلی میر صفا: 12 کیلومتر و 206 متر
فاصله تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران: 12 کیلومتر و 794 متر
فاصله تا شیطان کوه لاهیجان: 13 کیلومتر 375 متر
فاصله تا بام سبز: 13 کیلومتر 375 متر
فاصله تا تله کابین: 13 کیلومتر و 753 متر
فاصله تا تالاب بین المللی امیر کلایه: 39 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم