لوگو رنوس

هتل رامتین تهران

هتل رامتین تهران

هتل رامتین یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر تهران می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل رامتین تهران و امکانات هتل رامتین صحبت کنیم.

معرفی هتل رامتین

هتل رامتین هتلی 4 ستاره در خیابان ولیعصر پایتخت می‌باشد. هتل رامتین در سال 1352 افتتاح شده است. یکی از مزایای هتل رامتین این است که پذیرش هتل از مهمانان خارجی، ارزهای یورو و دلار را می‌پذیرد. هتل رامتین دارای استاندارد ایزو 9002، کنترل کیفیت و استاندارد‌های بین المللی در صنعت هتلداری است. این هتل 4 ستاره با تلفیق چیدمان مدرن و سنتی سبب شده که از دیدنی‌ترین هتل‌های پایتخت به حساب بیاید.

اتاق‌های هتل رامتین

هتل رامتین در 5 طبقه بنا شده است و دارای 55 باب اتاق و سوئیت است. این هتل اتاق‌های خود را به دسته‌های وئیت کوچک سینگل و دبل، سوئیت بزرگ سینگل و دبل و سوئیت رویال تقسیم کرده است. شاخص‌ترین اتاق‌ هتل، سوئیت‌های رویال می‌باشند. از امکانات اتاق‌های هتل رامتین می‌توان به این موارد اشاره نمود: وان جکوزی، سیستم PC، مبلمان‌ های سلطنتی، تخت‌ هایی فوق العاده نرم، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون صفحه تخت، ملزومات بهداشتی، سشوار، یخچال و … .

اتاق هتل رامتین

امکانات هتل رامتین

سالن ورزشی هتل رامتین از بخش‌ها و خدمات هتل است و تجهیزات پیشرفته ورزشی همچون تردمیل، دوچرخه ثابت، استپ مستر، وزنه، کیسه بوکس، دستگاه‌های ورزشی قدرتی و استقامتی، سونا، حمام و حوله و ماساژ (با تعیین وقت قبلی) را در خود دارد. همچنبن این هتل ، برای برگزاری جلسات، مهمانی‌ها و همایش‌ها، چند سالن کنفرانس نیز در اختیار دارد:

  • سالن کنفرانس 1 هتل رامتین، با ظرفیت حدود 50 نفز با چیدمان سینمایی طراحی شده است. ولی چیدمان صندلی‌های این سالن به درخواست مشتری، قابل تغییر است. از جمله حالت‌های چیدمان این سالن هتل رامتین، کلاسی، T شکل، U شکل است. اتاق کنفرانس دارای یک لابی، کانتر پذیرایی و 2 سرویس بهداشتی مجزا برای پذیرایی میان برنامه است.
  • سالن کنفرانس شماره 2 هتل رامتین، با ظرفیتی بیش از 35 نفر و چیدمان سینمایی است. اما انعطاف‌پذیری آن مانند سالن 1 است.

امکانات و تجهیزات اداری سالن‌های کنفرانس هتل رامتین شامل: تلفن، فکس، اینترنت پر سرعت بیسیم در داخل سالن‌های کنفرانس، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش، دستگاه پخش دی وی دی، سیستم صدا با میکروفن، دارای 2 کانال تقویت کننده، میکروفن‌های بی‌سیم و با سیم می‌باشند. این سالن‌های کنفرانس مجهز به 10 بلندگوی دو طرفه با کیفیت صدای بالا می‌باشند.

رستوران و کافی شاپ هتل رامتین

رستوران بیستانگو اولین رستوران فرنگی با استانداردهای روز دنیا در سطح هتل‌های ایرانی است. رستوران بیستانگو هتل رامتین، با ترکیبی از غذاهای بین المللی و محیطی آرامش‌بخش، خدمات چشمگیری را عرضه کرده است. دکوراسیون رستوران بیستانگو، به سبک مدیترانه‌ای است و در کنار پخت و چیدمان ویژه خوراک‌های هتل که توسط سرآشپز برجسته هتل رامتین انجام می‌شود، یک تجربه ویژه را ایجاد می‌کند. کافه هتل نیز با ارائه نوشیدنی‌ها و انواع دسر متنوع در محیطی آرام و صمیمی، دیگر بخش خدمت‌رسانی هتل است. هم چنین صبحانه به صورت سلف سرویس، شامل غذاهایی مانند: کیک‌های مربایی، پن کیک و انواع پنیرها و دیگر اجزای یک صبحانه کلاسیک ایرانی یا بین‌المللی است. همچنین مهمانان هتل می‌توانند غذاهای منوی رامتین کافه را سفارش داده و در اتاق خود آن را دریافت کنند. کافه هتل در طبقه دوم هتل واقع شده است. ظرفیت این کافه حدود 50 نفر است. ظرفیت رستوران هتل نیز 80 نفر می‌باشد.

رستوران هتل رامتین

فاصله هتل تا اماکن نزدیک

فاصله هتل تا رستوران نایب ساعی: 829 متر
فاصله هتل تا میدان ونک: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان ولیعصر: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا برج میلاد: 8 کیلومتر
فاصله هتل تا رستوران شاطر عباس: 8 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم