لوگو رنوس

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل 4 ستاره سفیر یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر اصفهان می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل سفیر اصفهان و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل سفیر

هتل سفیر در سال 1371 افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره برای ارتقا کیفیت خدماتش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را انجام داده است. هتل سفیر در خیابان آمادگاه اصفهان و مقابل هتل عباسی اصفهان قرار گرفته است. بیش از سه دهه از تاسیس هتل سفیر می‌گذرد ولی همچنان این هتل با معماری منحصربفرد خود هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که هتل سفیر با ارائه بروزترین تجهیزات هتلی اصفهان، مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب می‌کند.

اتاق‌های هتل سفیر

هتل  سفیر در 6 طبقه بنا شده است و دارای 100 واحد اقامتی می‌باشد. هتل سفیر با ارائه واحدهای اقامتی متنوعی نظیر اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های سه تخته، سوئیت دو نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره، هتل آپارتمان، سوئیت و سوئیت رویال دست مهمانان و گردشگران را برای انتخاب واحد اقامتی مناسب با بودجه و نیاز خود باز گذاشته است. تمامی واحدهای اقامتی هتل سفیر با امکاناتی نظیر میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، پاور سوئیچ و مینی بار مجهز شده‌اند.

اتاق هتل سفیر اصفهان

امکانات هتل سفیر

از امکانات عمومی هتل سفیر اصفهان می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: سونا، استخر، جکوزی، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، حمام سنتی، لاندری، امکانات برای معلولین، سونا بخار، پارکینگ، اینترنت و… . همچنین مهمانان در هر زمان که بخواهند می‌توانند از خدماتی نظیر: خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، تور، ماساژ و تاکسی‌سرویس استفاده کنند. مجموعه ی آبی هتل به دلیل محیط تمیز و مرتبی که دارد سبب شده تا مهمانان در طول اقامت چند بار به آن سر بزنند. همچنین برای کسانی که برای سفر کاری به اصفهان می‌آیند این امکان را فراهم کرده تا جلسه‌ی کاری خود را در سالن‌های مجهز هتل سفیر برگزار کنند.

هتل سفیر امکانات

رستوران و کافی شاپ هتل سفیر

هتل سفیر یک رستوران بزرگ با ظرفیت 120 مهمان دارد و در آن انواع غذاهای بین‌المللی، دریایی و ایرانی خدمت مهمانان سرو می‌شود. همچنین کباب شاه‌عباسی و بریانی‌های خوشمزه این رستوران مورد تحسین بسیاری از گردشگران خارجی در سایت‌های مختلف قرار گرفته است. همچنین خوراک‌های خوشمزه ماهی قزل‌آلا، میگو پفکی، میگو سوخاری، ماهی کبابی و شنیسل ماهی این رستوران بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. همچنین لازم به ذکر است که مهمانان هتل می‌توانند هر روز به رستوران هتل مراجعه کرده و صبحانه مقوی خود را از بوفه رستوران برگزیده و نوش جان کنند. صبحانه هتل به دو دسته صبحانه گرم و سرد تقسیم شده و طیف وسیعی از سالادها، دسرها، خوراکی‌های بخارپز و سرخ‌کردنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در برمی‌گیرد. همچنین این هتل دارای کافی شاپی می‌باشد که در آن انواع آبمیوه، بستنی، میلک شیک، کیک، گلاسه، نوشیدنی‌های گازدار، چای، دم‌نوش و قهوه‌های مختلف امریکانو، اسپرسو، فرانسه، موکالته، آفوگاتو، لته آرت و غیره را می‌توانید سفارش دهید.

فاصله هتل سفیر تا اماکن نزدیک

فاصله هتل تا مدرسه چهارباغ: 292 متر
فاصله هتل تا کاخ هشت‌بهشت: 590 متر
فاصله هتل تا عمارت عالی‌قاپو: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ چهل‌ستون: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان نقش‌جهان: 1.6 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم