لوگو رنوس

هتل صادقیه قم

هتل صادقیه هتلی سه ستاره در شهر زیارتی قم می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل صادقیه قم و امکانات این هتل سه ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل صادقیه

هتل صادقیه در سال 1393 در شهر زیارتی و سیاحتی قم افتتاح شده است. این هتل با زیربنای 3700 متری در بلوار بهار قم واقع شده است. با وجود اینکه هتل صادقیه هتلی میان رده و سه ستاره است ولی امکاناتی فراتر از یک هتل میان رده را دارا است. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در قم سعی دارد بهترین هتل سه ستاره باشد.

واحدهای اقامتی هتل صادقیه

هتل صادقیه در دو طبقه واقع شده است و دارای 29 واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های این هتل هر کدام با متراژهای مختلف طراحی شده اند که شامل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته می‌شود. اتاق‌های این هتل در قم شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون‌های صفحه تخت، مبل، سرویس بهداشتی و حمام، ملزومات بهداشتی، یخچال، مینی بار با هزینه، حوله هتلی و… می‌باشد. در اتاق‌های این هتل هیچگونه وان در حمام موجود نمی‌باشد. همچنین سرویس بهداشتی اتاق‌های هتل صادقیه در دو نوع فرنگی و ایرانی است و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند شامپو و صابون است.

هتل صادقیه قم

امکانات هتل صادقیه

هرچند هتل صادقیه هتلی دو طبقه است ولی با این حال آسانسوری بین طبقات برای راحتی مهمانان تعبیه شده است. از دیگر خدمات و امکانات هتل صادقیه قم عبارتند از خدمات خانه داری، فروشگاه سوغات و صنایع دستی، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، صرافی، اتاق چمدان، خدمات باربری، رستوران بام، چای خانه سنتی و ترانسفر رفت و برگشت. از امکانات دیگر این هتل شامل رستورانی  با ظرفیت 100 مهمان اشاره کرد که انواع غذاهای ایرانی با کیفیتی نسبتاً مطلوب عرضه می‌کند. از آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط گرفته تا خدمات خودپرداز و سالن ورزشی در این هتل وجود دارد.

فاصله هتل صادقیه تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا حرم حضرت معصومه: 0.9 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع): 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیرنگ: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار قم: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا مدرسه فیضیه: 2 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان زنگارکی: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گنبد سبز: 4.4 کیلومتر
فاصله هتل تا کوه خضر نبی: 7.7 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جمکران: 10 کیلومتر
فاصله هتل تا کاروانسرای دیر گچین: 76 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم