لوگو رنوس

هتل مهسان قم

هتل مهسان قم

هتل مهسان هتلی سه ستاره در شهر زیارتی قم می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل مهسان قم و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل مهسان

هتل مهسان در سال 1396  افتتاح شده است. یکی از مزایای این هتل 3 ستاره نزدیک بودن آن به حرم مطهر کریمه اهل بیت می‌باشد. هتل مهسان در بلوار شهید منتظری واقع شده است. همچنین این هتل سعی دارد تا بهترین تجهیزات هتلی در قم را برای مهمانان و میزبانان خود فراهم کند.

اتاق‌های هتل مهسان

هتل سه ستاره مهسان دارای 9 طبقه ساختمانی و 55 واحد اقامتی که شامل 150 تخت است، می‌باشد. اتاق‌های هتل مهسان قم شامل امکانات و خدماتی نظیر: تلویزیون، یخچال، آب رایگان، مینی بار با هزینه، صبحانه، آباژور، کمد لباس، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی هتلی می‌باشد. در اتاق‌های وی آی پی هتل امکانات اضافه تری علاوه بر موارد ذکر شده دارد که شامل خدمات ماساژ، مینی بار رایگان، جکوزی و … را ارائه می‌دهد.

اتاق هتل مهسان

امکانات هتل مهسان

هتل مهسان دارای امکانات و خدمات رایگان نظیر اینترنت وای فای و پارکینگ با ظرفیت 35 خودرو در طبقات 1- و 2- می باشد. همچنین امکانات و خدمات دیگری نظیر روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردند. در لابی هتل نیز جهت رعایت حال مهمانان و آسایش بیشتر آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، میز، مبلمان، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، روزنامه، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، تاکسی سرویس شبانه روزی، تلفن، نماز خانه، پله اضطراری، سرویس بهداشتی ایرانی، کپسول آتش نشانی و … فراهم گردیده اند. همچنین، یک مرکز خرید و چای خانه سنتی نیز در بخش لابی هتل مهسان قم طراحی گردیده است تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت خود سرگرم و مشغول شوند. برای افرادی که سیگاری هستند، یک اتاق سیگار طراحی شده است که تنها در آن اتاق کشیدن سیگار آزاد می‌باشد. پذیرش 24 ساعته هتل مهسان قم در همین بخش لابی واقع شده و به طور شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مهمانان است. همچنین امکانات این هتل فرای یک هتل 3 ستاره معمولی می‌باشد. از خدمات دیگری که هتل مهسان به مهمانان خود ارائه می‌دهد شامل: لاندری، خشکشویی، خدمات تور، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات اتو، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی و خدمات ترانسفر پولی می‌شود.

رستوران و کافی شاپ هتل مهسان

در طبقه اول هتل مهسان قم یک رستوران با ظرفیت 70 نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای خوشمزه و گوناگون آماده و سرو می‌کند. ساعات فعالیت رستوران هتل مهسان در وعده صبحانه از ساعت 7:30 الی 9:30، در وعده ناهار از ساعت 12:30 الی 14 و در وعده شام از ساعت 19:30 الی 21:30 می‌باشد. مهمانان می‌توانند در این ساعات به رستوران مراجعه کرده و از غذاهای خوش طعم امتحان کنند. علاوه بر این، در طبقه اول هتل مهسان قم یک کافی شاپ نیز با ظرفیت 25 نفر وجود دارد که از ساعت 9 صبح الی 23 فعالیت کرده و انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند.

رستوران هتل مهسان

فاصله هتل مهسان تا اماکان نزدیک هتل

فاصله هتل تا مجتمع تجاری گنجینه: 950 متر
فاصله هتل تا حرم حضرت معصومه (س): 1.7 کیلومتر
فاصله هتل مدرسه علمیه فضیه: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا حمام گذر عشقعلی: 2.5 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار گذرخان: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار کهنه قم: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع قم: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا کوه خضر نبی: 9 کیلومتر
فاصله هتل تا گنبد نمکی: 21 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم