لوگو رنوس

هتل هویزه تهران

هتل هویزه

هتل هویزه یکی از هتل‌های 4 ستاره پایتخت می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل‌ هویزه تهران و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل هویزه

هتل هویزه در سال 1353 افتتاح شده است و در سال 1394 آخرین بازسازی آن انجام شده است. این هتل در تقاطع دو خیابان مهم در مرکز شهر یعنی خیابان‌های طالقانی و نجات الهی (ویلای سابق) قرارگرفته است. هتل هویزه با ارائه بهترین و بیشترین تجهیزات هتلی در تهران، سعی دارد مسافران و مهمانان زیادی را به خود جذب کند. این هتل در قلب پایتخت موجب دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر، وزارت صنعت و معدن و دانشگاه امیر کبیر گردیده است.

اتاق‌های هتل هویزه

هتل هویزه در 15 طبقه واقع شده است و دارای 150 باب واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات می‌باشد. کلیه این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌ یک تخته، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت دو نفره دوبل جونیور، اتاق دو تخته دوبل و توئین، اتاق سه تخته و سوئیت‌ چهار نفره جونیور. همه اتاق‌های هتل هویزه دارای مجموعه‌ای از امکانات و تجهیزات رفاهی و اقامتی هستند. پنجره‌های اتاق‌های هتل هویزه به صورت دوجداره است که در برابر صدا و حرارت به صورت عایق عمل می‌کند و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست. اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل دارای امکانات متعددی می‌باشد. از جمله امکانات این اتاق‌ها شامل: یخچال، تلویزیون، رخت‌آویز، روم سرویس، تلفن، درآور، مبلمان، چای‌ساز، میزتحریر، کمد لباس، آب رایگان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌باشد.

اتاق هتل هویزه

امکانات هتل هویزه

هتل هویزه شامل امکانات و خدمات بی نظیری نظیر خشک‌شویی و لباسشویی، لاندری، نظافت روزانه اتاق، پارکینگ سرپوشیده شبانه‌روزی با ظرفیت 100 خودرو است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا خیالشان از بابت خودروشان آسوده بماند. همچنین در داخل هتل هویزه مجموعه‌ای از تالارها و سالن‌های مختلف دایر گشته و برای برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها مناسب است. سالن‌های همایش هتل هویزه با ظرفیت‌های 35 تا 300 نفری است. هتل هویزه در کنار همه این امکانات، شامل کرایه خودرو بوده تا به راحتی با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید، همچنین بخشی به عنوان آرایشگاه دایر گشته و فروشگاهی نیز مخصوص خرید سوغاتی در لابی این هتل وجود دارد. همچنین اینترنت وای فای به صورت رایگان و نامحدود در لابی این هتل ارائه می‌شود. در لابی هتل می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، آسانسور، فکس و فتوکپی، ترانسفر گشت با هزینه، دستگاه واکس کفش و کتابخانه و روزنامه بهره‌مند شوید. از امکانات سرگرم‌کننده در هتل هویزه می‌توان به سونا خشک و بخار، جکوزی اشاره کرد که بعد از گشت‌وگذار و خستگی می‌توانید به مرکز تفریحی رفته و برای ساعتی هم که شده به آرامش برسید. از امکانات سرگرم‌کننده در هتل هویزه می‌توان به سونا خشک و بخار، جکوزی اشاره کرد که ساعاتی را به دور از خستگی و به تفریح و خوش گذرانی گذراند. همچنین لازم به ذکر است هتل هویزه دارای یک رستوران به نام لاله است که با ظرفیت 130 مهمان تشکیل شده است و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین رستوران لاله دارای بوفه سلف‌سرویس صبحانه‌ است. با توجه به اینکه این رستوران از 7 صبح تا 23 شب دایر است. هتل هویزه دارای یک کافی‌شاپ 24 ساعته با ظرفیت 50 نفر می‌‌باشد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، بستنی و دسر را سرو می‌کند.

فاصله هتل هویزه تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا میدان فردوسی: 1 کیلومتر
فاصله تا پارک دانشجو: 2 کیلومتر
فاصله تا موزه جواهرات ملی: 3.3 کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: 4.8 کیلومتر
فاصله تا پارک آب و آتش: 7.9 کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: 11.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم