لوگو رنوس

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی تبریز، یکی از هتل‌های 5 ستاره این شهر زیبا می‌باشد. ما در این نوشته می‌خواهیم به بررسی هتل پارس ائل گلی تبریز و امکانات هتل پارس ائل گلی بپردازیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی تبریز در بلوار ائل‌گلی و نزدیک همین پارک معروف تبریز قرار گرفته است. هتل پارس ائل گلی یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر تبریز است که در سال 1380 افتتاح شده است. هتل پارس ائل گلی با نمایی تمام شیشه‌ای یکی از بهترین هتل‌های ایران در بام شهر تبریز می‌باشد. این هتل از مجموعه گروه ‌ای هتل پارس می‌باشد و یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر تبریز می‌باشد. مهمانان این هتل در حین اقامت می‌توانند از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق‌های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرند. همچنین هتل پارس ائل گلی تبریز از مرکز شهر دور بوده و گزینه‌ای عالی برای اقامت آرام و راحت در تبریز است. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تبریز بیشترین مهمان و میزبان را به خود جذب می‌کند.

اتاق‌های هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی در 17 طبقه و دارای 178 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و سوئیت‌های رویال می‌باشد. اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تخت، تلفن، یخچال، مینی بار و وای فای رایگان را دارا می‌باشد. همین عوامل سبب می‌شود تا آسایش و رفاه مهمانان هرچه بیشتر تامین شود.

اتاق هتل پارس ائل گلی

امکانات هتل پارس ائل گلی

این هتل با دارا بودن مجموعه آبی بسیار زیبا توانسته است نظر مهمانان را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که این هتل برای مهمانان مقیم خود استفاده از سونا، استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و … را رایگان نموده است. سالن بدنسازی هتل هم با به روزترین دستگاه‌های پیشرفته برای مهمانان هتل فراهم شده است. سالن همایش و جشن، لاندری، اتاق چمدان، بلمن، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس 24 ساعته، نمازخانه از دیگر امکانات این هتل تبریز هستند. علاوه بر امکانات ذکر شده خدمات جانبازان معلولین، تهیه بلیط، گشت درون شهری و برون شهری نیز ارائه می‌شود. تفرجگاه جنگلی علی میرزا، مجموعه ورزشی و سورتمه سواری تبریز، بازارهای مهم تبریز، ایستگاه مترو و اتوبوس، اردوگاه الغدیر و اردوگاه کوثر و … نیز از دیگر اماکن نزدیک به این هتل هستند.

رستوران هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی تبریز تنها هتل در این شهر است که رستوران گردان دارد. رستوران گردان این هتل تبریز چشم اندازی فوق العاده جذاب و خیره کننده از درختان سبز مخملی دارد که همین اتفاق باعث می‌شود شما با صرف انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی، سنتی و … لذت فراوانی ببرید. قیمت غذا در رستوران گردان هتل پارس تبریز کمی گران بوده که البته نسبت به کیفیت غذای ارائه شده منصفانه است. این هتل تبریز دارای رستوران‌های دیگری شامل رستوران زمرد، الماس و یاقوت دارد که تمامی آن‌ها منوی غذایی انتخابی و باز دارند. این اتفاق سبب می‌شود تا حق انتخاب برای مهمانان بسیار آسان باشد.

رستوران هتل پارس

فاصله هتل تا اماکن نزدیک آن

فاصله تا قلعه بابک: 181 کیلومتر
فاصله تا آسیاب خرابه: 177 کیلومتر
فاصله تا موزه ادبی شهریار: 13 کیلومتر
فاصله تا تالاب قوری گل: 47 کیلومتر
فاصله تا روستای تاریخی کندوان: 63 کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه شهرداری: 13 کیلومتر
فاصله تا پارک تاریخی تفریحی ائل گلی: 2 کیلومتر
فاصله تا بازار تبریز: 12 کیلومتر
فاصله تا خانه مشروطه: 14 کیلومتر
فاصله تا پارک باغلارباغی: 7 کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: 11 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم