لوگو رنوس

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل چهار ستاره پیروزی (داریوش سابق)، در قلب شهر اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه‌ای قرار دارد. ما در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل پیروزی اصفهان و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل پیروزی

هتل پیروزی یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر تاریخی اصفهان می‌باشد که در میدان امام حسین اصفهان قرار گرفته است. هتل پیروزی در سال 1354 افتتاح شده است و در سال 1396 جهت ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پیروزی سعی دارد همانند هتل‌های 4 ستاره دیگر اصفهان با ارائه بهترین تجهیزات هتلی اصفهان، مسافران و میزبانان زیادی را به خود جذب کند.

هتل پیروزی اصفهان

اتاق‌های هتل پیروزی

هتل پیروزی اصفهان در 5 طبقه واقع شده است و دارای 95 باب اتاق مجهز به تمامی امکانات هتل‌های 4 ستاره می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل پیروزی شامل اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، سوئیت سانترال و سوئیت رویال می‌شود. امکانات اتاق‌های هتل پیروزی شامل: دمپایی، رخت‌ آویز، سشوار، ماهواره، تلفن، کمد لباس، مینی‌بار با هزینه و … می‌باشد. همچنین تخت‌های نرم و راحت، سرمایش مرکزی، ‌مبلمان، چای‌ساز، اینترنت رایگان و نامحدود، قهوه ‌ساز، تلویزیون از دیگر امکانات داخل اتاق‌های هتل هستند.

اتاق هتل پیروزی اصفهان

امکانات هتل پیروزی

هتل پیروزی اصفهان نه تنها تمامی امکانات هتل‌های 4 ستاره را دارد بلکه خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد. این هتل چهار ستاره کتابخانه‌ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است، که آن‌ها اوقات فراقت خود را صرف مطالعه کنند. همچنین این هتل  دارای گیم نت نیز می‌باشد برای کسانی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه مند هستند. وجود امکاناتی نظیر نمازخانه، آرایشگاه، فروشگاه، جکوزی، صندوق امانات و غیره در داخل هتل باعث شده است که نیاز مهمانان به محیط خارج از بیرون به طور کامل رفع گردد. در تمام نقاط هتل امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد. خدمات خشک‌شویی، نظافت و خانه‌داری به‌طور مرتب در هتل انجام می‌شود. همچنین مهمانان در صورت نیاز می‎‌توانند از امکانات پزشکی کادر مجرب پزشکان هتل استفاده نمایند.

رستوران و کافی شاپ هتل پیروزی

این هتل دارای یک رستوران مدرن و زیبا می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌کند. محیط رستوران بسیار تمیز بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع نیز می‌باشد. سر آشپزهای رستوران هتل پیروزی حرفه ای بوده و بهترین غذاها را طبخ می‌کنند. کافی شاپ هتل هم مکانی دنج برای اوقات فراغت مهمانان است. زیرا با صرف یک فنجان چای یا قهوه آرامش خوبی را می‌توان در محیط کافی شاپ تجربه کرد. در منو کافی شاپ انواع دسرها، قهوه‌ها و نوشیدنی‌های خنک وجود دارد که برای رضایت مهمانان تدارک دیده شده است.

فاصله هتل پیروزی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل پیروزی تا کاخ چهل‌ستون: 565 متر
فاصله هتل پیروزی تا کاخ عالی‌قاپو: 975 متر
فاصله هتل پیروزی تا کاخ هشت‌بهشت: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل پیروزی تا مسجد امام: 1.4 کیلومتر
فاصله هتل پیروزی تا موزه تاریخ طبیعی: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل پیروزی تا سی‌وسه‌پل: 2.1 کیلومتر

از این گه در ادامه این مطلب ما را همراهی نمودید بسیار سپاسگزاریم.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم