لوگو رنوس

هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئو پارک

هتل ژئو پارک یکی از هتل‌های سه ستاره قشم می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ژئو پارک قشم و امکانات این هتل سه ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل ژئو پارک

هتب ژئو پارک قشم یکی از هتل‌های سه ستاره قشم است که در سال 1381 افتتاح شده است. همچنین این هتل در سال 1394 به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در قشم سعی دارد بیشترین میزبان را در میان هتل‌های هم رده خود به خود جذب نماید.

اتاق‌های هتل ژئو پارک

هتل ژئو پارک در دو طبقه واقع شده است و دارای 30 باب واحد اقامتی مجهز به امکانات مورد نیاز مهمانان می‌باشد. اتاق‌های این هتل عبارتند از:

  1. اتاق دو تخته روبه جزیره
  2. اتاق دو تخته رو به دریا
  3. سوئیت یک خوابه دو نفره رو به دریا
  4. اتاق سه تخته روبه جزیره
  5. سوئیت یک خوابه سه نفره رو به دریا
  6. اتاق چهار تخته رو به دریا

اتاق‌های این هتل دارای امکانات و تجهیزاتی می‌باشند که این امکانات شامل: سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد، تخت، دراور، یخچال، رخت آویز، چایساز، سیستم اطفاء حریق، مبلمان، مینی بار با هزینه، تلفن، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می‌باشد.

اتاق هتل ژئو پارک

امکانات هتل ژئو پارک

هتل ژئو پارک قشم امکانات خاصی را در خود قرار داده تا گردشگرن بیشتری را به خود جذب کند. از این امکانات می توان به، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، دستگاه فتوکپی، پرینتر، فکس و … اشاره نمود. هتل ژئو پارک جزیره مرجانی قشم خدماتی را نیز برای مهمانان خو در نظر گرفته، این خدمات همانند، نظافت روزانه، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، صبحانه بوفه، مسلط بودن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، عربی و فارسی، میز گردشگری جهت هماهنگی گشت جزیره، تفریحات و … می‌باشد. این هتل دارای رستوران و کافی شاپی می‌باشد. رستوران هتل ژئو پارک جزیره قشم پرسنل کارکشته استخدام شده و به خوبی از مهمانان هتل پذیرائی به عمل می‌آورند. متنوع ترین غذاهای دریایی از جمله میگو، انواع ماهی دودی، ماهی سوخاری، قلیه ماهی، ماهی سرخ شده و …، غذاهای خورشتی مثل (قیمه، غرمه سبزی) زرشک پلو با مرغ،  انواع کباب، جوجه کباب در رستوران هتل ژئو پارک سرو می‌شود.
کافی شاپ هتل ژئو پارک در قشم با پخش موسیقی لایت آرامش را به مهمانان خود منتقل می‌کند. در این کافی شاپ انواع آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های گرم، بستنی، انواع کیک و … ارائه می‌شود. گردشگران می‌توانند در ساعتی از روز به کافی شاپ هتل ژئو پارک آمده و لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند. هتل ژئو پارک قشم یکی از هتل های مهم جزیره قشم بوده که امکانات و تجهیزات متنوعی را دارا می‌باشد. موقعیت مکانی هتل ژئو پارک قشم بی نظیر است، چرا که در نزدیکی ساحل نیلگون دریای خلیج فارس و برخی از اماکن تفریحی و گردشگری قشم واقع می‌باشد.

فاصله هتل ژئو پارک تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا قلعه پرتقالی‌ها: 743 متر
فاصله هتل تا غار نمکدان: 862 متر
فاصله هتل تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: 2 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج‌فارس: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان امام قلی خان: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک زیتون: 5 کیلومتر
فاصله هتل تا غارهای خربس: 14 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: 21 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی قشم: 54 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم