لوگو رنوس

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبزز

هتل بام سبز رامسر در دل جنگل‌های سرسبز شمال ایران واقع شده است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل بام سبز رامسر و امکانات این هتل  4 ستاره زیبا صحبت کنیم.

معرفی هتل بام سبز

هتل بام سبز در نزدیکی تله کابین رامسر قرار گرفته است. این هتل که حدود 7000 متر از سطح زمین فاصله دارد، در سال 1389 افتتاح شده است. یکی از نکات بسیار جالب این هتل این است که رفت و آمد در داخل آن تنها به وسیله تله کابین امکان پذیر است و بلیط تله کابین هنگام رزرو هتل تهیه و تسویه می‌شود. این هتل بهترین امکانات و تجهیزات هتلی را برای مهمانان و میزبانان خود فرهم می‌کند.

هتل بام سیز

اتاق‌های هتل بام سبز

ساختمان اصلی هتل بام سبز دارای 2 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی می‌باشد. همچنین این هتل 4 ستاره دارای 10 سوئیت مجزا می‌باشد. انواع واحدهای اقامتی این هتل عبارتند از: کلبه جنگلی دونفره، سوئیت دونفره، کلبه جنگلی 4 نفره دو طبقه، سوئیت چهار نره کوهستان و کلبه جنگلی 6 نفره دو طبقه. همچنین علاوه بر این واحدها، سوئیت ماه عسل نیز در این هتل وجود دارد و این سوئیت‌ها در ساختمانی دیگر و  با فاصله با بقیه سوئیت‌ها واقع شده‌اند و رفت و آمد در این واحدهای هتل فقط از طریق پله امکان پذیر است. از امکانات موجود در واحدهای هتل بام سبز می‌توان به این موارد اشاره نمود: تلویزیون ال سی دی، مبلمان راحتی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سزویس بهداشتی مجهز به امکاناتی نظیرصابون، شامپو، مسواک و خمیر دندان هتلی، اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها، پوشش‌های کف زیبا نظیر موکت هتلی و… .

سوئیت هتل بام سبز

امکانات هتل بام سبز رامسر

پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان و گردشگران عزیز می‌باشد. لابی این هتل دارای ظزفیت 10 نفر می‌باشد. یکی از قوانین این هتل ممنوع بودن بردن حیوانات خانگی می‌باشد. از امکانات عمومی هتل می‌توان به تاکسی سرویس برای گشت و گذار اشاره نمود. فروشگاه، اتاق چمدان، خشکشویی، مرکز خرید، خدمات باربری و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل بام سبز است. همچنین لازم به ذکر است که صندوق امانات برای نگهداری اشایا گران بها در هتل تعبیه شده است. این هتل دارای امکاناتی برای سرگرمی مسافران می‌باشد که عبارتند از الن بیلیارد و کتابخانه عمومی.

فاصله هتل بام سبز تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا تله‌کابین رامسر: ۴۸ متر
فاصله تا غارهای رامسر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی رامسر: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پلاژهای رامسر: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تماشاگه خزر رامسر: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا هتل قدیم رامسر: ۹.۹ کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم