لوگو رنوس

20 ایده که برای امکانات هتل بهتر است در نظر بگیرید

نکاتی برای هتل

قبل از فرو رفتن در لیست امکانات منحصر به فرد خود، می‌خواهیم مطمئن شویم که هر هتلی دارای اصول اولیه است. این امکانات قبلاً یک نقطه اصلی فروش برای هتل‌ها بودند، اما اکنون آنها برای این دوره مناسب هستند. به عبارت ساده، زمانی که مهمانان در هتل اقامت می کنند، انتظار دارند این اقلام به راحتی و رایگان در دسترس باشند. در این مطلب می‌خواهیم درباره 20 ایده که برای امکانات هتل خود در نظر بگیرید، صحبت می‌کنیم.

امکاناتی که برای هتل باید در نظر گرفت

این امکانات به 20 مورد تقسیم می‌شود. این موارد و بررسی آن‌ها به شرح زیر هستند.

1)  لوازم بهداشتی مانند شامپو، لوسیون، صابون هتلی وغیره.

2)  لوازم مراقبت شخصی مانند شانه، کرم موبر، تیغ، کلاه دوش و سشوار

لوازم شخصی هتلی

3)  کیت قهوه ساز و قهوه

4)  حمام و دمپایی هتلی

5) جعبه دستمال کاغذی

6) صبحانه رایگان: مهمانان می‌خواهند در هزینه خود صرفه‌جویی کنند و از راحتی پختن صبحانه خود یا صرف صبحانه در چند قدمی اتاقشان لذت ببرند. وقتی بیشتر اجاره‌های کوتاه‌مدت شامل آشپزخانه می‌شود، هتل‌ها می‌توانند با ارائه نوعی صبحانه رایگان، چه یک بوفه قاره‌ای یا یک غذای گرم نشسته، در صبحانه رقابت کنند.

7) گزینه‌هایی برای بالش: بسیاری از مهمانان آلرژی دارند یا به انواع خاصی از بالش هتلی ترجیح می‌دهند، بنابراین می‌توانید با ارائه بالش‌های پر، فوم و ضد حساسیت در دسترس، هتل خود را بیشتر شبیه یک خانه راحت کنید.

بالش مناسب

8) دسترسی به اینترنت وای فای رایگان: وای فای رایگان به سرعت مانند شامپو تبدیل به یک وسیله رفاهی می شود، مهمانان انتظار آن را دارند و نمی‌خواهند برای آن هزینه ای بپردازند. برای برخی از مهمانان، هیچ وای‌فای رایگان نمی‌تواند باعث شکست شود. آیا می‌خواهید فراتر از آن بروید؟ به مهمانان اجازه دهید تلویزیون مورد علاقه خود را از طریق سیستم عامل هایی مانند Netflix از طریق تلویزیون های اتاق هتل شما پخش کنند.

9) پارکینگ رایگان: پارکینگ راه دیگری برای رقابت با اجاره‌های کوتاه مدت است. برخی از اجاره‌های کوتاه‌مدت شامل یک جای پارک می‌شوند، بنابراین اگر پارکینگ هتل شما با هزینه است، این دلیل دیگری برای مهمانان برای انتخاب است. توصیه می‌کنیم در مورد اجاره‌های کوتاه مدت در بازار خود تحقیق کنید تا ببینید روند پارکینگ چیست. هرچه هتل شما مجلل تر باشد، مهمانان بیشتری انتظار پارکینگ با خدمتکار را خواهند داشت.

10) قهوه ممتاز: با تعویض بسته‌های ارزان قهوه بی‌نام با دانه‌های تازه آسیاب شده از یک روستر محلی – یا حتی یک دستگاه نسپرسو لوکس، پیشنهادات داخل اتاق خود را افزایش دهید. اگر ارتقاء قهوه داخل اتاق برای ملک شما امکان پذیر نیست، دستگاهی را در لابی اضافه کنید که می‌تواند کاپوچینو و لاته درست کند.

11) باشگاه بدنسازی یا مرکز تناسب اندام: مهمانان امروزی نمی‌خواهند روال تمرینی خود را در جاده قربانی کند، بنابراین حتی اگر هتل شما مرکز تناسب اندام خود را نداشته باشد، مهمانان از  تخفیف (یا حتی بهتر از آن، کلاس‌های رایگان یا کلاس‌های رایگان یا کلاس‌های رایگان لذت خواهند برد. زمان ورزش در یک مرکز تناسب اندام در نزدیکی.

امکانات خلاقانه هتل

12) ورود تلفن همراه: ما سر و صدای زیادی در مورد فناوری اتاق مهمان و پایداری در عملیات هتل می‌شنویم، اما این نوآوری تنها به اتاق مهمان محدود نمی‌شود. با یک سیستم مدیریت املاک پیشرو فناوری مانند Hoteltime، می‌توانید فرآیند ورود خود را ساده کنید و دفتر جلویی خود را سازگارتر با محیط زیست کنید. هتل تایم یک چک-این کاملاً بدون کاغذ و بدون کارت ثبت نام برای امضا و بدون پرینت ارائه می‌دهد. در عوض، کل فرآیند از طریق ادغام با ارائه دهندگان سخت افزار کیوسک چک در یک تبلت انجام می‌شود. پس از ورود مهمان، می‌توانند نظرات خود را از طریق کارت‌های نظرات آنلاین بنویسند، و هنگامی که آماده عزیمت شدند، نماینده میز جلو می‌تواند برگه خود را از طریق ایمیل ارسال کند. برخلاف چاپ چندین نسخه از صورت حساب مهمان، سیستم هتل تایم امضا و ارسال برگه‎ها را به صورت الکترونیکی آسان می‌کند که باعث صرفه جویی در وقت و کاغذ می‌شود.

13) خرید VIP از تاجران محلی: آیا مهمانان وقتی در ملک شما می‌مانند از رستوران‌های محلی خرید می‌کنند یا غذا می‌خورند؟ اگر این کار را انجام دهند، مطمئناً از کمی تخفیف اضافی یا برخی موارد رایگان قدردانی خواهند کرد! اگر یک هتل مجلل با دربان هستید، آنها باید از قبل روابط عالی داشته باشند و اگر نه، زمان شروع ساخت آنها فرا رسیده است! برای کمک به مهمانان در صرفه جویی در هزینه و تشویق آنها به خوردن غذا یا خرید محلی، یک کتاب کوپن منطقه سفارشی ایجاد کنید. لازم نیست این پروژه چیزی باشد که خودتان به عهده بگیرید. برای ایجاد یک کتاب کوپن محله‌ای که شامل پیشنهادات رستوران (مانند دسر رایگان)، تخفیف‌های فروشگاه، کلاس بدنسازی رایگان، یا تخفیف در تورها یا فعالیت‌ها می‌شود، با مشاغل محلی شریک شوید. این یک برد برای هتل شما، مهمان شما و همسایگان تجاری محلی شما است.

14) امکانات اتاق هتل: راهنمای اتاق مهمان خود را به یک قالب دیجیتال در رایانه لوحی ارتقا دهید تا استفاده از آن برای مهمانان و کارکنان شما آسان تر شود. مهمانان می‌توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را با یک ضربه انگشت پیدا کنند، مانند منوهای سرویس اتاق و توصیه های رستوران، و حتی می توانند از طریق پیام رسان فوری با برخی از برنامه های تبلت اتاق مهمان با میز جلو تماس بگیرند.

امکانات اتاق هتل

15) سرگرمی‌ها: برای تجربه هتلی واقعاً منحصربه‌فرد، می‌توانید فناوری‌هایی را ارائه کنید که علایق مهمانان خاصی را برآورده می‌کند. بر اساس نمایه مهمان شما، برخی از امکانات ممکن است مرتبط نباشند، اما برخی از آنها ممکن است منجر به وفاداری مادام العمر مهمان شود. به عنوان مثال، با تبدیل یک اتاق جلسه که به ندرت استفاده می شود به یک اتاق گلف با شبیه ساز گلف، به مهمانان علاقه مند به گلف شوید. اگر هتل شما فضای لازم برای اضافه کردن یک مرکز تناسب اندام کامل را ندارد، چند دوچرخه Peloton بخرید که در صورت درخواست می‌توانند به اتاق‌های مهمان تحویل داده شوند. اگرچه دوچرخه‌ها می‌توانند گران باشند (هر کدام تقریباً 2400 دلار)، هزینه آن می‌تواند بسیار کمتر از هزینه ساخت یک سالن ورزشی کامل باشد. آثار هنری منحصربه‌فرد همچنین می‌توانند تجربه‌ی به یاد ماندنی‌تری را برای مهمان به ارمغان بیاورند. با آثار هنری چشم نواز در اتاق مهمان و فضاهای عمومی مهمانان هنردوست خود را جذب کنید. برخی از هتل‌ها حتی گالری‌های هنری کارآمد را در لابی خود اضافه می‌کنند تا تجربه‌ای واقعاً پیچیده ایجاد کنند – و هنر موجود برای خرید فرصتی را برای آوردن یک سوغاتی بی‌نظیر به خانه ایجاد می‌کند.

16) ایستگاه کوکتل داخل اتاق هتل: چگونه قهوه با کیفیت بالاتر می‌تواند تفاوت بزرگی در رضایت مهمان ایجاد کند، و راه دیگری برای ارتقاء تجربه نوشیدنی در اتاق شما استفاده از یک ایستگاه کوکتل اتاق مهمان منحصر به فرد است. با دستور غذا و مواد تشکیل دهنده یک نوشیدنی خاص که تاریخ یا شخصیت ملک را منعکس می‌کند، طعم محلی را به امکانات اتاق مهمان القا کنید، درست همانطور که هتل تروبادور در نیواورلئان با امضای قدیمی خود انجام می دهد.

17) تطهیر اتاق هتل: به خصوص در بازارهای شهری، اتاق های هتل باید واحه آرامش باشند. به عنوان یک مهمان، می‌خواهید از سر و صدای خیابان، شلوغی و بوی شهر استراحت کنید. با یک دستگاه تصفیه هوای اتاق مهمان، محیطی بهینه را برای تنفس آسان ایجاد کنید، که نه تنها یک وسیله رفاهی خوب است، بلکه برای افراد مبتلا به آلرژی یا مشکلات تنفسی نیز ضروری است. شرکت‌هایی مانند Pure Wellness ضدعفونی‌کننده هوا با تکنولوژی بالا را به‌طور خاص برای اتاق‌های هتل ارائه می‌کنند که امکان حفظ فضاهای ضد حساسیت و بوی عالی را با حداقل تلاش اضافی ممکن می‌سازد.

تطهیر اتاق هتل

18) دستگاه‌های آرامش بخش: پس از یک پرواز طولانی، یک روز پر استرس از جلسات، یا فقط ناخوشایند بودن جت لگ، مهمانان می‌خواهند زمانی که در اتاق هتل هستند استراحت کنند. چرا چیزی اضافی برای کمک به مهمانان خود ارائه نمی‌دهید تا ذهن خود را پاک کنند؟ به این فکر کنید که بیشتر از همه در مورد یک اسپا دوست دارید: موسیقی آرام بخش، معطرهای خوب، شاید حتی یک ماساژ. چگونه می توانید تجربه ای شبیه به اسپا را در اتاق های مهمان خود تکرار کنید؟ پخش‌کننده‌های عطر، بالش‌های چشم تسکین‌دهنده و دستگاه‌های صدا نسبتاً ارزان و آسان هستند، بنابراین اضافه کردن دستگاه‌های آرامش‌بخش به امکانات اتاق شما مطمئناً کار استرس‌زایی نیست.

19) پاوربانک برای جاده: تصور کنید به تازگی از یک پرواز طولانی پیاده شده اید، نقشه‌های گوگل را برای پیدا کردن هتل خود بالا کشیده اید و چک-این تلفن همراه را کامل کرده اید. چقدر وحشتناک خواهد بود که متوجه شوید تمام استفاده از گوشی هوشمند باتری شما را خالی کرده است و نمی توانید از اتاق زیبای هتل خود عکس بگیرید! با ارائه پاوربانک در اتاق یا برای کرایه در میز جلو، امکانات بسیار قدردانی (و غیرمنتظره!) را به مسافران بدهید. به عنوان یک امتیاز، می‌توانید مهمانان را تشویق کنید که در ازای استفاده از پاوربانک، چیزی در مورد هتل شما در رسانه‌های اجتماعی پست کنند! یا برای یک هدیه خوشامدگویی بی‌ارزش، به مهمانان یک پاوربانک رایگان با مارک هتل بدهید تا به خانه ببرند.

20) چادر تاشو: جوان ترین مهمان‌ها را فراموش نکنیم! با یک چادر روشویی بالاتر از حد متوسط، خاطرات یک عمر خود را با بچه‌ها پذیرایی کنید. این وسایل دلپذیر برای بچه‌ها بسیار سرگرم‌کننده است و زمانی که تمام خانواده در یک اتاق مشترک هستند به والدین حریم خصوصی می‌دهد. 

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم