لوگو رنوس

انواع ملحفه‌های هتلی

پارچه راه راه هتلی
در این مطلب با هم به بررسی انواع ملحفه هتلی که از انواع مختلف پارچه و نخ تولید می شود خواهیم پرداخت. حتما در انتها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ملحفه‌های هتل طبقه بندی گسترده‌ای دارد و ممکن است در هتل‌ها با انواع مختلفی از ملحفه‌ها روبرو شوید. در حالی که ملحفه‌های تنسل، کتان و پلی استر همه با موفقیت در هتل‌ها استفاده می‌شوند، ملحفه‌های هتل بیشتر از ترکیب پنبه یا پلی استر پنبه ساخته می‌شوند.

ملحفه پنبه‌ای هتلی

ملحفه‌های پنبه ای با کیفیت خوب علاوه بر نرم بودن، بسیار بادوام هستند اما نسبت به پارچه های بافته شده با پلی استر عمر کمتری دارند، بعلاوه جذب رطوبت در پارچه های پنبه ای بیشتر بوده و باعث حس خنکی بیشتر در هنگام خواب است. در نتیجه اینها مزیتی است  که پارچه هتلی پنبه‌ای را برای استفاده در هتل ها ایده آل می‌کند. کیفیت پنبه بیشتر توسط طول الیاف آن تعیین می‌شود، که به عنوان مواد اصلی شناخته می‌شود. در حالی که کشت آنها گران‌تر است، گیاهان پنبه‌ای با طول بیشتر قادر به تولید نخ‌های محکم‌تر و نازک‌تر هستند که ملحفه‌های قوی‌تر، نرم‌تر و تنفس‌پذیرتر می‌شوند.

 

پارچه هتلی

به طور کلی ، تولید ملحفه‌ هتلی به گونه‌ای است که از دوام بالایی برخوردار بوده و می‌توان آنها را برای تعداد بیشماری از مهمانان در هتل استفاده کرد، پس باید بتوانند سالها استفاده خانگی را تحمل کنند. برای اطمینان از خرید ملحفه هتلی با طول عمر بالا، جزئیات مانند تعداد نخ، بافت و اندازه‌ها را باید بررسی کنید. ما تمام اطلاعات فنی لازم را برای خرید ملحفه هتلی و دیگر محصولات هتلی که اطلاعاتی در باره آنها داریم را برای تصمیم گیری بهتر در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اینکه بعضی‌ها محصولات خود را گارانتی می‌کنند لزوماً به این معنا نیست که آنها محصولات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهند. بهتر است قبل از اینکه از دیگران بخواهید تضمین کنند شما خرید درستی دارید، خودتان به بررسی کیفیت محصولات بپردازید. تولیدکنندگان روی ملحفه ها ضمانت نامه ارائه می دهند، بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را زودتر انجام دادید.

 

ریسندگی نخ پنبه

انواع پارچه ملحفه هتلی

بیشترین الیاف و ترکیب نخی که در تولید پارچه ملحفه ای استفاده می‌شود و شما در بازار آنها را می‌شنوید را در بخش پایین می‌بینید:

 

  • فلامنت – فلامنت (ضعیف‌ترین نوع پارچه که برای پشت پرده استفاده می‌شود)
  • فلامنت – پلی استر
  • پلی استر ویسکوز – فلامنت (همان پارچه تترون هتلی)
  • پلی استر پنبه
  • پلی استر ویسکوز (نوعی تترون)
  • پنبه – پلی استر ویسکوز (معمولا در هتل‌ها استفاده می‌شود)
  • پنبه – پنبه (بهترین نوع پارچه هتلی)

البته باید بدانید خود پارچه پنبه پنبه درجات کیفی مختلفی دارد که بیشتر به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. تراکم بافت (وزن پارچه)
  2. نمره نخ (هرچه نمره بالاتر باشد پارچه ظریف تر است)
  3. نوع ریسندگی نخ
  4. نوع بافت پارچه
  5. جنس پنبه و درجه کیفیت آن

البته در نهایت بعد از این مراحل پارچه باید تکمیل شود که در آنجا نیز می‌توان پارچه بهتری را تکمیل کرد. در مرحله تکمیل است که پارچه سفیدگری شده چون ملحفه هتلی سفید باید باشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم