لوگو رنوس

17 ایده هتل که مهمانان شما را شگفت زده می‌کنند

ایده های شگفت انگیز برای خوشحالی مهمان هتل
در این نوشته با هم به بررسی 17 ایده ای خواهیم پرداخت که با به کار بردن آنها می‌توانید برای مهمانان خود یک اقامت خاطره انگیز رقم بزنید.

مهمانان به دلایل مختلف در هتل‌ها اقامت می‌کنند. برخی از مسافران، تجاری هستند که به دنبال مکانی برای استراحت در بین جلسات هستند. برخی دیگر مسافران تعطیلات هستند که به دنبال جاذبه‌های توریستی نزدیک هستند. و برخی برنامه‌ریزان و شرکت کنندگان در شهر برای یک جلسه یا رویداد هستند. انگیزه یک مهمان برای اقامت با شما هرچه باشد، یک چیز مسلم است: تجربیات و امکانات رفاهی که هتل شما ارائه می‌دهد می‌تواند تفاوت بزرگی در رشد کسب و کار شما ایجاد کند. در این صورت، ما فهرستی از ایده‌های امکانات رفاهی هتل را گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً هر مهمانی دوستش خواهد داشت. اما ابتدا، بیایید کمی بیشتر در مورد امکانات هتل بیاموزیم.

امکانات هتل چیست؟

امکانات رفاهی به عنوان “یک ویژگی یا امکانات مطلوب یا مفید یک ساختمان یا مکان” تعریف می‌شود. برای هتل‌ها، گزینه‌ها بی پایان هستند. چیزهایی مانند لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی، مانند شامپو هتلی، سشوار و خمیر ریش باید در هر اتاق وجود داشته باشند. بسته‌های قهوه و چای و یک یخچال کوچک نیز تا حد زیادی انتظار می‌رود، و همچنین صبحانه رایگان. مزایای دیگری مانند اینترنت بیسیم (Wi-Fi) رایگان، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، و تلویزیون در اتاق ها نیز رایج هستند. اما این تنها آغاز راه است.

امکانات هتل

امکاناتی مانند موارد ذکر شده در بالا روز به روز بیشتر مورد انتظار قرار می گیرند – به طوری که مهمانان ممکن است دیگر متوجه آنها نشوند. اما این بدان معنا نیست که راه‌هایی وجود ندارد که بتوانید امکاناتی را ارائه دهید که برجسته باشد.

چرا امکانات هتل مهم است؟

در پایان، همه چیز در مورد تجربه مشتری هتل است و امکانات رفاهی کمک زیادی به لذت بخشیدن به اقامت مهمانان می کند. نه تنها امکاناتی مانند موارد ذکر شده در زیر روشی فوق العاده برای “وای” گفتن و برق چشمان مهمانان شما هستند، بلکه می‌توانند در واقع به عنوان نقطه فروش مورد استفاده قرار گیرند و بخشی از استراتژی بازاریابی هتل شما را نیز شکل دهند.

17 ایده امکانات رفاهی هتل را کشف کنید که مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد:

1. هدایای خوش آمدگویی شخصی

این یکی از ساده‌ترین ایده‌های رفاهی هتل در این فهرست است، اما در عین حال یکی از ساده‌ترین ایده‌ها برای اجراست. از آنچه در مورد مهمانان خود می‌دانید برای ایجاد یک هدیه خوش آمدگویی شخصی استفاده کنید. در طول فرآیند رزرو، احتمالاً متوجه شده‌اید که چرا آنها به آنجا می‌روند (کسب و کار، تعطیلات، مهمانی و غیره) و می‌دانید که آیا آنها با خانواده، بچه‌ها، حیوانات خانگی یا شریک زندگی خود سفر می‌کنند.

هدیه هتل به کودکان

اگر با بچه‌ها سفر می‌کنند، غذاها، اسباب‌بازی‌ها یا کتاب‌های مناسب برای بچه‌ها را در اتاق داشته باشید. اگر آخر هفته عاشقانه یک زوج است، یک بسته کوچک توت فرنگی با روکش شکلات و مقداری شامپاین بچینید. با قرار دادن آن در اتاقشان برای آنها هنگام ورود، آنها را غافلگیر کنید.

2. سبدهای میان وعده با طعم محلی

با سبدی از تنقلات و نوشیدنی‌های فروشگاه‌های محلی، طعم شهر خود را به مهمانان ارائه بدهید. این فرصتی را به شما می دهد که منحصر به فرد بودن مقصد خود را برجسته کنید و در عین حال مهمانان را با هزینه‌های رایگان سرگرم کننده خوشحال کنید. و، این یک راه عالی برای اتصال مشاغل کوچک محلی شما و تقویت آنها است. اگر در لابی یا کافی‌شاپ خود یک ایستگاه میان‌وعده‌ای دارید که می‌توانید به‌عنوان گزینه‌ای برای خرید، انواع دیگر و قوی‌تر از غذاها و نوشیدنی‌های محلی را در آنجا عرضه کنید.

3. فضاهای کار مشترک یا دفاتر داخل اتاق

مسافران تجاری، شرکت کنندگان در رویداد یا برنامه ریزان ممکن است نیاز داشته باشند در طول اقامت خود کارهایی را انجام دهند. به این ترتیب، برای کسانی که دوست دارند در فضایی از نوع «کافی شاپ» کار کنند، فضاهای همکاری دوستانه و باز ارائه دهید. مطمئن شوید که برخی از اتاق‌ها برای کسانی که ترجیح می‌دهند در فضایی آرام و خصوصی کار کنند، میز تحریر دارند.

فضای کار اشتراکی در هتل

4. گزینه‌های دوچرخه رایگان

اگر مقصد شما دوچرخه‌پسند است، سرمایه‌گذاری در ناوگان دوچرخه‌ها را برای استفاده مهمان در نظر بگیرید. اگر امکانش را دارید، یک تور با راهنما ارائه دهید که روزانه یا شاید در آخر هفته‌ها حرکت می‌کند. این یک راه عالی برای تشویق مهمانان به فعال شدن، سبز شدن (محیط زیستی) و دیدن بهترین نقاط شهرتان در اوقات فراغتشان است.

دوچرخ در هتل

5. آپشن ماشین رایگان

خدمات اشتراک سواری معمول است، اما اگر یک قدم جلوتر بروید چه؟ به مهمانان یک سواری رایگان با ماشین یا SUV هتل خود، مانند مسافرخانه هاروست در دره ناپا، کالیفرنیا، پیشنهاد دهید و آنها را به هر نقطه ای در شعاع معقول از هتل ببرید. یا به آنها اجاره رایگان بدهید. فیل سفید در نانتاکت، ماساچوست به مهمانانی که سوئیت خاصی را رزرو می کنند، اجاره ماشین BMW را رایگان می دهد تا در طول اقامت خود از آن استفاده کنند.

ماشین در اختیار مهمان هتل

6. تجهیزات و کلاس‌های تمرین در اتاق.

گزینه‌های تمرینات ورزشی در اتاق به مهمانان راحتی و ایمنی را می‌دهد درکنار راحتی اتاق خود، تناسب اندام داشته باشند. برنامه «پنج گام تا تناسب اندام» در گوشه هیلتون مک‌لین تایسون، گزینه‌های تناسب اندام در اتاق مانند دوچرخه ثابت، ایستگاه‌های تمرینی با شدت بالا، و کیوسک تناسب اندام با فیلم‌های تمرینی و کلاس‌های یوگا را ارائه می‌دهد.

تجهیزات ورزشی در اتاق هتل

7. کلاس‌های آشپزی

کلاس‌های آشپزی را با سرآشپزهای رستوران خود ارائه دهید یا با رستوران‌های محلی شریک شوید و از سرآشپزهای آن‌ها بخواهید یک کلاس آشپزی ویژه در هتل شما میزبانی کنند. گزینه های کلاس می توانند خصوصی، گروهی یا ثبت نام باز با محدودیت تعداد کار باشند. مدرسه آشپزی در هتل Zero George Street در چارلستون، کارولینای جنوبی یکی از “بهترین کلاس های آشپزی در جهان” به حساب می آید. کلاس‌هایی که توسط سرآشپزهای هتل برگزار می‌شود، فنون و سبک‌های آشپزی را به مهمانان آموزش می‌دهد و آنها با یک تجربه آشپزی بی‌نظیر کنار می‌روند.

آموزش آشپزی در هتل

8. بازی های داخل اتاق

در نظر بگیرید که به مهمانان خود بازی‌های فکری، رومیزی یا بازی های ویدیویی رایگان در اتاق ارائه دهید. این یک گزینه عالی برای خانواده‌ها یا برای کسانی است که قلبا بچه هستند. هتل‌های Dorchester Collection بازی‌های خانوادگی (و کوکی‌های تازه پخته شده) ارائه می‌کنند، و Denver’s The Curtis اتاقی با موضوع بازی‌های ویدیویی با بازی‌های رومیزی و بازی‌های ویدیویی فراوان دارد. که به سرگرمی فضای هتل شما می‌افزاید.

بازی در اتاق هتل

9. تجربیات موضوعی.

تجارب مضمون یا اتاق‌های مضمونی را ارائه دهید که مقصد شما و تمام مناظر و جاذبه‌های عالی شهر شما را نشان می‌دهد. با تم موسیقی برند خود، در هر هتل هارد راک، مهمانان می‌توانند به لیست‌های پخش انتخاب شده گوش دهند و حتی با گیتار Fender در اتاق آموزش‌های گیتار بگذرانند. در هتل Art Ovation در ساراسوتا، فلوریدا، به مهمانان یوکلل‌های (سازی شبیه گیتار) داخل اتاق و دفترچه‌های طراحی چرمی ارائه می‌شود تا خلاقیت درونی آنها تقویت شود. کرتیس در دنور همچنین چندین اتاق مضمون دیگر از جمله Star Trek، Jimmy Buffett، Talladega Nights و Barbie ارائه می‌دهد.

10. چرخ دستی های بار در اتاق و ایستگاه‌های کوکتل

خواه یک سبد خرید بار با تمام مواد اولیه باشد، یک مینی بار ساده، یا یک ایستگاه کوکتل خاص در اتاق، پیشنهادات نوشیدنی‌های داخل اتاق خود را با هم ترکیب کنید تا به مهمانان گزینه ای جایگزین برای بیرون رفتن بدهید. HotelRED در مدیسون، ویسکانسین تمام ایستگاه‌ها را برای مینی‌بارهای داخل اتاقش انجام می‌دهد. آنها با ارواح ویسکانسین و همچنین غذاهای کلاسیک مورد علاقه عرضه می شوند. برای یک بار پرداخت 100 دلاری، مهمانان قرارداد “Raid the Minibar” را دریافت می کنند که در آن می‌توانند تمام نوشیدنی‌ها و تنقلات مورد نظر خود را بخورند.

اقامت در هتل

11. قرض دادن کمد لباس‌ها

اگر در منطقه‌ای هستید که مسیرهای پیاده‌روی زیادی دارد یا برای فعالیت‌های بیرون از خانه محبوب است، اقلام فضای باز را به صورت رایگان یا با هزینه‌ای برای اجاره به مهمانان خود ارائه دهید. کمد قرض‌گیری را با وسایلی مانند چکمه‌های پیاده‌روی، بادگیر، چوب ماهیگیری و کوله‌های روز تهیه کنید. اگر با مقصد شما و خواسته های مهمانان شما مطابقت دارد، ممکن است اجاره کانو یا کایاک، دوچرخه کوهستان یا راکت تنیس را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، مسافرخانه Weekapaug در رود آیلند، بهشتی برای علاقه مندان به طبیعت است و آنها چکمه ها و لباس های بیرونی Hunter را برای استفاده مهمان ارائه می دهند.

12. صابون های شخصی، لوازم بهداشتی و غیره

گاهی اوقات، این لمس های کوچک است که اهمیت دارد. Viceroy Riviera Maya در پلایا دل کارمن، مکزیک دارای یک دربان صابون است که انواع صابون ها را برای مهمانان فراهم می کند. این به مهمانان اجازه می‌دهد تا صابون‌های شخصی‌شده را در اتاق‌های خود داشته باشند. هتل ویوو در لوگانو، سوئیس، آن را یک قدم جلوتر می‌برد و به مهمانان اجازه می دهد تا مهمانان همه چیز را در اتاق، از عطر و نور گرفته تا دستمال توالت و بالش هتلی خود را انتخاب کنند.

13. غذاخوری در فضای باز یا بارهای پشت بام

به خصوص با وجود عدم قطعیت های طولانی در مورد ایمنی غذاخوری در محیط بسته با توجه به همه گیری کرونا، اگر فضایی برای ایجاد نشستن در فضای باز، یک بار کوکتل کنار استخر، یا یک بار یا رستوران روی پشت بام دارید، این برای مهمانان بسیاری جذاب است. در مناطق شهری، بارهای روی پشت‌بام پرطرفدار هستند و ممکن است مهمانان بیشتری را به غذا خوردن در هتل شما ترغیب کنند تا اینکه به دنبال رستوران دیگری در جای دیگری بروند.

رستوران فضای باز هتل

14. پیشنهادات منحصربفرد

به مهمانان چیزی بدهید که در هیچ جای دیگری نمی توانند به دست آورند. مرحله اضافی را انجام دهید و بر اساس علایقشان تخفیف‌ها و بسته‌هایی ارائه کنید، مانند کوپن‌هایی برای فروشگاه‌های مورد علاقه‌شان و غذاهای ویژه در رستوران‌هایی که ممکن است از آنها لذت ببرند. یا تورهای پیاده‌روی رایگان خود را ترتیب دهید تا بهترین مکان‌های برجسته را در فاصله چند قدمی هتلتان به مهمانان نشان دهید.

15. کتاب و فیلم رایگان با پاپ کورن رایگان

برای مهمانانی که علاقه‌ای به بازی‌های روی تخته (برد گیم) یا بازی‌های ویدیویی ندارند، اما همچنان به نوع متفاوتی از سرگرمی‌های داخل اتاق می‌خواهند، کتاب‌ها و فیلم‌های کرایه‌ای رایگان ارائه دهید. اگر می‌خواهید کمی شادی بیشتری به آن اضافه کنید، یک ظرف رایگان پاپ کورن تازه تهیه شده تحویل دهید، یا درست در اتاق تنقلات فیلم را تهیه کنید. در مالدیو، اتاق‌های ریزورت جزایر خصوصی نیاما دارای پاپ کورن‌ساز هستند و همه وسایل مورد نیاز روزانه را در اختیار مهمان قرار می‌دهند.

16. گشت شهری با موضوع خاص (تم)

برای پذیرایی از مهمانانی که در مقصد شما تعطیلات خود را می گذرانند، بر اساس آنچه که به آن علاقه دارند، تورهای شهری با تم جدید یا سفارشی ایجاد کنید. برای غذاخوری ها، علاقه مندان به صنایع دستی، ساعات خوش، تجربه غذاخوری، پیاده روی های تاریخی و مکان های دیدنی، بوتیک ها و مغازه ها، تور ارائه دهید. و تمام جاذبه های اصلی. هتل و اسپای مگنولیا در بریتیش کلمبیا نقشه‌های تم شهر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که به چیزهایی مانند مسیر تاپاس برای خوردن سریع یا مسیر خالی از سکنه اشاره می‌کند تا نگاهی اجمالی به برخی مکان‌های تاریخی بیندازند.

17. تنظیمات گیاهی شخصی

بر اساس نظرسنجی Orbitz در سال 2019، 63 درصد از مسافران millennial گفتند که امکانات رفاهی هتلی که بیشتر دوست دارند در اتاق های خود ببینند گیاهان است. کیمپتون گری در شیکاگو با هنرستان شهر همکاری کرد تا چند اتاق مملو از گیاهان سرپوشیده را در هتلی که آنها آن را “هتل پاپ آپ گیاهی” می نامند، ارائه دهد. برای مدت زمان محدودی، مهمانان می‌توانند یکی از این اتاق‌های مملو از گیاهان مختلف را رزرو کنند.

گیاه در هتل

از این ایده های رفاهی هتل استفاده کنید!

در آنچه انتظار می‌رود متوقف نشوید. بالاتر و فراتر بروید. به مهمانان امکاناتی بدهید که آنها را به خاطر بسپارند، و حتی ممکن است در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و به دوستان و خانواده خود بگویید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم