لوگو رنوس

راهنمای خرید پارچه تترون هتلی

پارچه تترون هتلی

تترون یکی از پر فروش‌ترین پارچه‌های نساجی یا تار و پودی است که کاربرد گسترده این پارچه موجب خرید فروش عمده آن در بازار کشور است. پارچه تترون به ویژه در هتل‌ها بیشترین استفاده را دارد. در این مطلب می‌خواهیم به پارچه تترون هتلی و راهنمای خرید پارچه تترون هتلی و مزایای آن بپردازیم.

تعریف پارچه تترون هتلی

تترون نوعی پارچه تخت بافت یا با بافت ساده است که برای مصارف مختلفی از جمله هتل‌ها استفاده می‌شود. پارچه های تترون از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز تشکیل شده‌اند. در پارچه تترون هم در تار و هم در پود پارچه هتلی از الیاف پلی استر ویسکوز استفاده شده است و مدل بافت آن به صورت ژاکاردهای راه راه می‌باشد که کمی برجسته می‌باشد. پارچه تترون هتلی یکی از انواع پارچه هتلی به شمار می‌آید.  پارچه تترون هتلی معمولا دارای ظاهری زیبا، جنسی لطیف، نخی و ضد چروک هستند.  از پارچه تترون در هتل‌های لوکس به عنوان ملحفه و رو تختی استفاده می‌شود. اگر کیفیت پارچه برای شما اهمیت دارد، این نوع پارچه بهترین پارچه برای هتل شما می‌باشد.

پارچه تترون هتلی

انواع پارچه تترون

پارچه تترون مصارف مختلفی دارد. از انواع مصارف پارچه تترون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ملحفه هتلی
  • تترون مقنعه ای
  • تترون چادری
  • تترون پیراهنی
  • و…

رنگ و وزن پارچه برای مصارف گوناگون، متفاوت می‌باشد. همچنین پارچه تترون در عرض‌های 90، 110، 150، 180، 200 و 300 سانتی متر تولید و بافته می‌شوند که این عرض‌ها نیز هر کدام مصارف گوناگونی دارند. دراین مصارف، پارچه تترون ملحفه ای برای هتل‌ها استفاده می‌شود.

پارچه تترون ملحفه ای

پارچه ملحفه هتلی جزو پرفروش‌ترین پارچه‌های بازار به حساب می‌آید. تخت یا محل خواب ما جزو جدایی ناپذیر خانه و گواهی بر اهمیت طرح و مدل پارچه‌های ملحفه ای است. همچنین بیشتر زمان استراحت ما نیز بر روی انواع گوناگون پارچه ملحفه ای سپری می‌شود. پارچه تترون ملحفه ای معمولا از الیاف پلی استر ویسکوز در گرماژهای مختلف بافت می‌گردد. همچنین این نوع پارچه‌ها در عرض‌های 90 و 180 سانتی‌متر و 2 و 3 متر تولید می‌شوند. گرماژ این نوع پارچه‌ها نیز بین وزن‌های 150 تا 190 گرم در متر مربع متغیر می‌باشد. این نوع پارچه‌ها در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند ولی در مصارف هتلی بیشتر از رنگ سفید استفاده می‌کنند. در تولید ملحفه هتلی از پارچه تترون استفاده می‌شود.

پارچه ملحفه هتلی

 

ویژگی‌های پارچه تترون هتلی

پارچه تترون هتلی مزایای زیادی دارد. که از این ویژگی‌ها به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • ضد حساسیت و ضد آلرژی هستند.
  • مقاومت بالا در برابر شستشو دارند.
  • ثبات رنگ دارند.
  • اتو کشیدن این نوع پارچه‌ها بسیار ساده است.
  • قیمت مقرون به صرفه دارند.

نکاتی که در خرید پارچه تترون هتلی باید رعایت شود

برای خرید پارچه تترون هتلی باید به یکسری نکات توجه کرد که مهمانان هتل در راحتی و آسایش به سر ببرند. نکاتی که در خرید پارچه تترون هتلی باید به آن توجه کرد عبارتند از:

  1. باید دارای وزن سبک باشد.
  2. ترجیحا دارای رنگ سفید باشد زیرا هتل‌ها معمولا از رنگ سفید در کالای خواب خود استفاده می‌کنند.
  3. کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد ( ضدآبژاول).
  4. قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.

پارچه ملحفه هتلی

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم