لوگو رنوس

تشک در هتل‌های پنج ستاره

تخت هتلی با کالای خواب هتلی

ببینید که برخی از برترین هتل‌های جهان از کدام تشک‌ها استفاده می‌کنند

من به عنوان تستر تشک، روی بهترین تشک های موجود در بازار خوابیده ام. تشک های مورد علاقه من یادآور تخت هایی هستند که در برخی از بهترین هتل های جهان روی آن خوابیده ام. (و با توجه به اینکه در دو سال گذشته بیشتر در خانه خود محبوس بوده ام، از هر نوع تجربه تعطیلات که بتوانم استفاده خواهم کرد.)

اگر برای رفتن به تعطیلات احساس خارش می کنید اما به این زودی نمی توانید، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد: این امکان وجود دارد که احساس هتل مورد علاقه خود را در اتاق خواب خود تکرار کنید. اگر یک تجربه هتل خاص است که می خواهید دوباره خلق کنید – مثلاً ریتز کارلتون مجلل؟ – شما نیازی به حدس و گمان ندارید.

ما از چند تا از محبوب‌ترین زنجیره‌های زنجیره‌ای خواسته‌ایم تا جزئیات مربوط به انواع تشک‌های هیبریدی، فنری داخلی و مموری فوم و ملافه‌های مورد استفاده هتل‌هایشان را به اشتراک بگذارند و اینکه چگونه می‌توانید آن‌ها را بخرید تا تجربه یک هتل را در خانه تکرار کنید.

تشک و باکس هتلی

جای تعجب نیست که هتل ها تمایل دارند از مواد باکیفیت برای تشک ها، بالش ها و ملحفه های خود استفاده کنند تا تجربه ای لذت بخش را برای مهمانان خود ایجاد کنند – که به معنای قیمت های مستقیم به مصرف کننده بالاتر است. با این حال، ما همچنین اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن راه‌هایی داریم که می‌توانید در خرید بهترین بالش‌ هتلی و تشک‌ هتلی صرفه‌جویی کنید.
آنچه مهمانان در برترین هتل های جهان روی آن می خوابند

هتل ماریوت از چه تشک هایی استفاده می کند؟

هتل ها از چه بالش ها و تشک هایی استفاده می کنند؟ بالش‌های ماریوت روی پس‌زمینه سفید چیده شده‌اند

رختخواب انحصاری ماریوت برای کمک به خواب راحت مسافران خسته طراحی شده است. بالش مجلل ماریوت یکی از بالش های مورد علاقه میهمانان است که دارای الیاف قابل تنفس لیوسل است که برای خوابی خنک و آرام در هم تنیده شده اند.

 

تشک هتل ماریوت

 

تخت ماریوت از یک فوم بر پایه سویا ساخته شده است که به محض دراز کشیدن بدن شما را فوراً در گهواره قرار می دهد – اما بدون آن احساس غرق شدن. همچنین یک مدل فنری درونی وجود دارد که یکی از مهمانان ماریوت راضی آن را به عنوان “محکم با لایه ای از نرمی ابری” توصیف می کند.

فروشگاه ماریوت دارای بالش، تشک و سایر ملافه ها برای خرید است، بنابراین می توانید راحتی اتاق مهمان ماریوت را در اتاق خواب خود بازسازی کنید.

هتل‌های وستین از چه تشک‌هایی استفاده می‌کنند؟

The Heavenly Bed که توسط سیمونز برای The Westin ساخته شده است، از سال 1999 یکی از لوازم اصلی هتل‌های زنجیره‌ای بوده است. ساختار مجلل و روبالشی آن پشتیبانی فراوانی را فراهم می‌کند تا مهمانان سرحال و آماده برای روز آینده بیدار شوند.

اغلب در بالای تخت محبوب Heavenly Bed مجموعه ای از بالش های منحصر به فرد The Westin یافت می شود. از جمله آنها می توان به بالش پر و پایین کلاسیک که برای همه انواع خواب آور مناسب است، و بالش جایگزین پایین ضد حساسیت که به همان اندازه نرم و لطیف است، اشاره کرد.

اگر می‌خواهید The Westin Heavenly Bed را به اتاق خواب خود بیاورید، می‌توانید آن را در فروشگاه Westin همراه با بالش، ملحفه و سایر وسایل برای بهبود تجربه خواب خود در خانه پیدا کنید.

ریتز کارلتون از چه نوع تشک‌هایی استفاده می‌کند؟

روتختی برجسته Ritz-Carlton لوکس بودن را با پشتیبانی متعادل می کند. بالش معروف Ritz-Carlton آن حاوی ترکیبی از پر، پرهای اردک و الیاف لیوسل، به‌علاوه یک روکش نخی با محفظه سه‌گانه است تا آن را کرکی و پر نگه دارد. همچنین یک نسخه Down Alternative وجود دارد که دارای پرکننده‌های سازگار با محیط زیست است که از بطری‌های بازیافتی ساخته شده است – اما هنوز کاملاً لوکس است.

 

نمونه تخت و تشک هتل 5 ستاره

 

تخت هیبریدی Ritz-Carlton که به صورت سفارشی برای هتل های زنجیره ای ساخته شده است، دارای ساختاری مجلل، لبه های فوم تقویت شده و لایه های فوم حافظه ژل شده است تا افراد خواب داغ مجبور نباشند در شب با ترموستات سر و صدا کنند. برای افزودن سبک به مواد، روکش تشک با تزئینات ظریفی تزئین شده است.

با مراجعه به فروشگاه هتل ریتز کارلتون اتاق خواب خود را به یک هتل 5 ستاره تبدیل کنید، جایی که می توانید بالش ها، تخت ها، ملحفه ها و موارد دیگر آن را خریداری کنید.

سوفیتل از چه تشک هایی استفاده می کند؟

هتل‌های زنجیره‌ای فرانسوی Sofitel معتقد است اتاق خواب باید “بهشتی خصوصی برای لذت بردن، استراحت کردن، خواندن و طراوت” باشد. این موضوع در طراحی تخت خواب سوفیتل آن، یک تشک با سفت متوسط با یک لایه رویه نرم و طراحی ارگونومیک برای کاهش فشار بهینه، منعکس شده است. همچنین نوید انزوای حرکتی عالی را می دهد – خبر عالی برای زوج ها.

میهمانان Sofitel سر خود را روی بالش مخمل‌دار Sofitel Feather & Down قرار می‌دهند که با روکشی نخی دوخته شده است تا پر و مخملی باقی بماند. نسخه Down Alternative پرها را جایگزین میکروفیبرها می کند.

تمام تشک ها و بالش های Sofitel منحصر به هتل های زنجیره ای هستند. کسانی که می‌خواهند هر شب یک غذای خوب را تجربه کنند، می‌توانند از Sofitel Boutique خرید کنند.

مسافرخانه پریمیر از چه تشک هایی استفاده می کند؟

هتل ها از چه تشک و بالش استفاده می کنند؟ بالش های مسافرخانه برتر که روی یک تشک چیده شده اند

بزرگ‌ترین هتل زنجیره‌ای بریتانیا با Hypnos همکاری کرده است تا تخت خواب Premier Inn Hypnos را ایجاد کند که در تمام اتاق‌های مهمانش یافت می‌شود. این تشک متوسط سفتی دارای 1000 فنر جیبی با بسته بندی جداگانه است و رویه ای پر از پشم دارد که به انحنای بدن شما می رسد و آن را به تشک مخصوصاً خوبی برای خواب های جانبی تبدیل می کند.

بالش لاکچری پریمیر اینن حاوی یک پرکننده میکروفیبر است که به آن اجازه می‌دهد به محض اینکه روی آن استراحت کردید، سرتان را کانتور کند. در یک محافظ پنبه-پلی استر لحافی پوشانده شده است. مهمانان می توانند احساس نرم یا سفت را انتخاب کنند، هر کدام که برای سبک خواب آنها مناسب تر است.

روتختی پریمیر مسافرخانه را می توانید مستقیماً از زنجیره خریداری کنید. بالش‌های آن‌ها به TikTok معروف شده‌اند نه تنها به دلیل راحتی، بلکه به دلیل مقرون به صرفه بودن – یک جفت بالش لوکس پریمیر اینن تنها 30 پوند قیمت دارد.

Four Seasons از چه تشک‌هایی استفاده می‌کند؟

 

بالش هتل 5 ستاره

 

شرکت معتبر Four Seasons در سال 2014 صنعت مهمان نوازی را متحول کرد و به مهمانان اجازه داد تا سطح سفتی تشک مورد نظر خود را در اتاق خود انتخاب کنند. تشک امضای آن به صورت سفت، مخملی یا ترکیبی از هر دو موجود است..

لایه‌های مموری فوم تنظیم‌کننده دما به‌علاوه فنرهای سیم‌پیچ جیبی باعث می‌شود که شما به اندازه کافی بدون گرم شدن بیش از حد پشتیبانی می‌شوید، و آن را به یک تشک خنک‌کننده خوب برای خواب‌های گرم تبدیل می‌کند.

اضافه کردن به این راحتی بالش چهار فصل پایین و پر است. این شامل ترکیبی از پرهای سفید و پر در داخل به علاوه یک کیف پنبه‌ای 240 نخی در بیرون است.

خریداران می‌توانند برای مجموعه اختصاصی Signature Home، که شامل کتانی و لحاف نیز می‌شود، ویترین فروشگاه Four Seasons at Home را مرور کنند.

هتل های هیلتون از چه تشک هایی استفاده می کنند؟

در هر هتل هیلتون اقامت کنید و تختخواب هیلتون را با طراحی سفارشی آن پیدا خواهید کرد. تشک تختخواب هیلتون که با همکاری سرتا، برندی که در ساخت برخی از محبوب‌ترین تشک‌های سنتی و مدرن جهان در یک جعبه ساخته شده است، به لطف پشتیبانی از سیم پیچ اضافی و طراحی داخلی که از افتادگی آن جلوگیری می‌کند، برای سال‌ها دوام طراحی شده است. رویه مخملی برای بهبود گردش خون طراحی شده است تا در طول شب راحت و راحت بخوابید.

برای این تعادل قوی از حمایت و کرک، بالش پر و پایین هیلتون وجود دارد که دارای یک محفظه داخلی پر با یک محفظه بیرونی پر است. اگر حس متراکم‌تری را ترجیح می‌دهید، بالش جایگزین Hilton Down وجود دارد، در حالی که بالش Hilton Down مخمل‌ترین بالش است.

اگر تشک، بالش یا ملحفه تخت جدید خود را از Hilton to Home بخرید می توانید احساس کنید که هر شب در هتل هیلتون می خوابید.

مسافرخانه همپتون از چه تشک هایی استفاده می کند؟

 

یک شب را در این هتل‌های زنجیره‌ای ارزان تا متوسط بگذرانید و روی تخت همپتون می‌خوابید، یک تشک فنری داخلی که توسط Serta ساخته شده است (بله، آنها دوباره بازگشته‌اند). رویه مخملی و پشتیبانی لبه های تقویت شده خوابی آرام و بدون وقفه را برای شما تضمین می کند.

بالش Feather & Down Hampton به دو صورت سفت یا نرم موجود است، در حالی که بالش Down Alternative Hampton منحصراً مخملی است. مهم نیست که کدام را انتخاب کنید، در یک پوشش پنبه ای قابل تنفس قرار می گیرد.

ShopHampton جایی است که می توانید ملافه های اختصاصی Hampton Inn و همچنین لوازم حمام را پیدا کنید.

چرا تخت های هتل اینقدر راحت هستند؟

هتل‌ها می‌دانند که مهمانان خسته می‌خواهند پس از یک روز طولانی سفر یا کاوش، جایی بمانند که بتوانند به طور کامل استراحت کنند و دوباره شارژ شوند. بنابراین، همه هتل ها – از زنجیره های ارزان قیمت گرفته تا املاک 5 ستاره – تحقیقات و پول زیادی را برای ایجاد بهترین تجربه خواب برای مشتریان خود سرمایه گذاری می کنند. این شامل استفاده از مواد درجه یک است که برای صدها (اگر نه هزاران) اقامت دوام خواهد داشت.

بخشی از این راحتی ممکن است روانی نیز باشد. در مورد آن فکر کنید – وارد اتاق هتل خود می شوید که ملحفه ها تازه هستند، چراغ ها کم شده و دمای اتاق کمی سرد است. آن را با احساس خستگی شدید ترکیب کنید و به محض اینکه سرتان به بالش برخورد کرد، به خواب خواهید رفت.

با این حال، اگر نمی توانید آن احساس سرسبز بودن تخت یک هتل خاص را از ذهن خود دور کنید، می توانید با خرید بالش و تشک منحصر به فرد برای ملک مورد علاقه خود، تا حد امکان آن تجربه را در خانه خود تکرار کنید. با این حال، اگر هزینه زیادی ندارد، از کوچک شروع کنید و یکی از بهترین روکش‌های تشک را انتخاب کنید تا یک روش مقرون‌به‌صرفه برای ارتقای سریع خواب خود داشته باشید.
آیا می توانم معاملات تشک و بالش هتل را پیدا کنم؟

بیشتر هتل ها از تشک ها و بالش های لوکس در اتاق ها و سوئیت های خود استفاده می کنند. بنابراین، آن‌ها جزو ارزان‌ترین‌هایی نیستند که پیدا می‌کنید. خوشبختانه، اگر به اندازه کافی صبور باشید، می توانید مقداری پول در تختخواب های اختصاصی هتل پس انداز کنید.

در این نوشته به بررسی تشک های هتل های 5 ستاره پرداختیم. نظرات خودتان در مورد این نوشته و دیگر مطالب وب سایت بفرمایین.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم