لوگو رنوس

ویژگی های بالش هتلی

بالش هتلی مناسب

بالش‌های مناسب هتل می تواند سفر شما را متاثر یا متوقف کند. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی بالش هتلی مرغوب و ویژگی‌های بالش هتلی، بپردازیم. اگر شما هم به دنبال بالش هتلی مناسب و منحصر بفرد با ویژگی‌های خوب هستید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

مزایای بالش هتلی مناسب

بیشتر بالش‌های هتل با مواد ضد حساسیت ساخته می‌شوند. تأمین کنندگان بالش هتل اطمینان می‌دهند که بالش‌های لوکس آن‌ها از تست آلرژی عبور کرده و شانس کمتری برای ایجاد حساسیت در مهمانان هتل ایجاد می‌کند. این بالش‌های لوکس در مقایسه با بالش‌های معمولی عمر طولانی دارند. تامین کنندگان بالش هتل معتقدند که عمر بالش هتلی باید طولانی مدت باشد و مهمانان هتل نگران این نباشند که بالش هتل به راحتی پاره شود. هتل‌ها کالای خواب ملحفه‌ای خود را از جمله بالش، ملحفه، روبالشی و روکش لحاف هتلی را به طور مرتب شستشو می‌کنند. بسته به نوع بالش‌های مورد استفاده، آن‌ها معمولاً بین هر اقامت مهمان آنها را برای رعایت استانداردهای بهداشتی شستشو می دهند و به مهمانان خود نوید محیطی تازه و تمیز را می‌دهند. بالش‌های هتلی مزایا و ویژگی‌هایی دارند که از جمله مزایای بالش هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آنتی باکتریال باشد و از الیاف ضد آلرژی و حساسیت پر شده باشند.
  • انعطاف پذیر و نرم راحت باشند.
  • در ابعاد و ارتفاع استاندارد تهیه شده باشند.
  • رویه نخی با کیفیت و قابل شست شو داشته باشند.
  • حرکت آسان زیر سر و گردن داشته و باعث کاهش گردن درد تا حد زیاد می‌باشند.

بالش هتلی مزایا

چند نوع بالش برای هتل‌ها وجود دارد؟

  1. بالش مصنوعی: بالش مصنوعی به بالش‌هایی گفته می‌شود که از مواد دست ساز ساخته شده اند. این نوع بالش‌ها شامل بالش‌های توخالی، میکروفیبر و پلی استر است. آنها ارزان ترین نوع بالش هستند که می توانید بخرید، اما این بدان معنا نیست که کیفیت آن بد است. بسته به جنس، بالش‌های مصنوعی می‌توانند از نزدیک احساس بالش‌های طبیعی را بدون هزینه اضافی یا سایر مشکلاتی که ممکن است از داشتن پرهای واقعی در داخل بالش‌های شما ناشی شود، شبیه‌سازی کنند.
    • بالش هتلی با الیاف تو خالی: یک بالش الیاف توخالی از پلی استر ساخته شده است و تمایل به داشتن حس فنری سبک دارد که باعث ایجاد بالشی با پشتیبانی زیاد می‌شود. همچنین به دلیل فضاهای توخالی در سراسر مواد، یک بالش تنفسی به حساب می‌آید. بر خلاف بالش‌های پر، شما مجبور نخواهید بود که آن‌ها را زیاد پف کنید. بالش‌های الیاف توخالی نیز به طور کامل همه‌کاره هستند زیرا می‌توانید انواعی با خواص ضد حساسیت و حتی ضدآب پیدا کنید. قیمت این بالش‌ها بسیار مناسب است.
    • بالش میکروفیبر: میکرو الیاف پرکننده ای است که از الیاف پلی استر ریز تشکیل شده است که تمایل دارند محکم به یکدیگر بافته شوند و جایگزینی فوق العاده راحت برای پرکننده‌های طبیعی است. آنها همچنین تمایل به ضد میکروبی و دفع رطوبت دارند. مانند الیاف توخالی، این یک ماده مقرون به صرفه در مقایسه با بالش‌های طبیعی است و تمیز نگه داشتن و نگهداری آن‌ها آسان است، همچنین قیمت آن‌ها بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. ولی از بالش‌های قبلی کمی گران‌تر می‌باشد.
  2. بالش‌های طبیعی: بالش‌های طبیعی بالش‌هایی هستند که حاوی محصولات طبیعی مانند پر پرندگان هستند. این بالش‌ها گران‌تر از بالش‌های مصنوعی هستند و اغلب در هتل‌های مجلل و لوکس یافت می‌شوند.
    • بالش هتلی از جنس پر: این نوع بالش یکی از انواع بالش‌های لوکس به حساب می‌آید. این بالش‌ها با پر اردک یا پر غاز پر شده است. بالشی هتلی ترکیبی که از پر هم پر شده است گزینه ای بهتر از بالش‌هایی از پر خالص است. زیرا اگر از پر خالص باشند، پس از مدتی فرورفته شده و آزارتان می‌دهند. یکی از معایب این نوع بالش هنگامی که از بسته بندی برای اولین بار خارج می‌شود، بدلیل اینکه یک محصول طبیعی است، کمی بودار هستند. اگر به پرندگان آبزی حساسیت دارید از این نوع بالش صرف نظر کنید.

زمان تعویض بالش هتلی

در خانه توصیه این است که هر یک تا دو سال یکبار بالش را تعویض کنید. نگه داشتن آنها برای مدت بیشتر از این ایده خوبی نیست زیرا بالش شما عرق، سلول‌های مرده پوست، مو و موارد دیگر را جذب می‌کند. این باعث می‌شود کپک و مواد حساسیت زا جمع شوند، که برای افراد مبتلا به آلرژی خوب نیست. شستن بالش‌ها می‌تواند عمر را طولانی‌تر کند، اما در نهایت به نقطه‌ای می‌رسد که جایگزینی آن‌ها تنها گزینه شماست. برای هتل‌هایی که صدها نفر در طول زمان از یک بالش استفاده می‌کنند، بالش‌ها ممکن است بیشتر تعویض شوند. هتل‌های بزرگ هر ساله از هزاران بالش عبور می‌کنند. با این حال، با مراقبت و شستشوی مناسب، دلیلی وجود ندارد که بالش‌های هتل تا زمانی که شخصی از آن در خانه استفاده می‌کند، دوام نداشته باشد. شستشوی منظم برای اطمینان از اینکه هیچ چیز برای جذب مواد آلرژی‌زا و گرد و غبار جمع نمی‌شود، و همچنین اطمینان از این که ناگهان شروع به بدبویی نمی‌‍کنند، ضروری است.

بالش هتلی مناسب

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم