لوگو رنوس

هتل آتانا تهران

هتل اتانا تهران

هتل آتانا تهران از جدیدترین هتل‌‌های شهر تهران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آتانا تهران و امکانات این هتل صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل آتانا

هتل آتانا در سال 1398 در خیابان طالقانی غربی، خیابان بزرگی که شریان اصلی تجاری پایتخت است، افتتاح شده است. خیابان طالقانی غربی را به عنوان وال استریت ایران می‌شناسند زیرا ساختمان اصلی بانک‌ها گرفته تا وزارت نفت، وزارت کشاورزی، وزارت صنایع و معادن تا سازمان بازرسی و ده‌ها مراکز تجاری و اداری در این خیابان عریض و طویل قرار گرفته اند. این یعنی ایده‌آل‌ترین مکان برای کسانی که به خاطر سفر کاری به شهر تهران آمده اند. هتل آتانا هتلی 4 ستاره در شهر تهران می‌باشد. همچنین این هتل سعی دارد تا با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب کند.

اتاق‌های هتل آتانا

هتل آتانا دارای ساختمانی 14 طبقه می‌باشد و دارای 85 واحد اقامتی و 171 تخت می‌باشد. 6 طبقه هتل آتانا تهران نیز به بخش اقامتی آن اختصاص دارد و این 85 واحد اقامتی در قالب اتاق‌های یک تا 2 نفره و سوئیت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق یک تخته (یک تخت سینگل)، اتاق دو تخته برای یک نفر (یک تخت سینگل)، اتاق دو تخته توئین CF واقع در طبقات یک تا سه (دو تخت سینگل)، اتاق دو تخته دبل CF واقع در طبقات یک تا سه می‌باشد. امکانات اتاق‌های این هتل شامل اینترنت پرسرعت، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، مبلمان، میز، چای ساز، یخچال، مینی بار، کمد لباس، صندوق امانات، حمام، لوازم استحمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و رخت آویز می‌باشد.

اتاق هتل اتانا

امکانات هتل آتانا

از جمله امکانات هتل آتانا می‌توان به این موارد اشاره نمود: مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی (هزینه طبق تعرفه هتل)، خدمات ماساژ (طبق تعرفه هتل و با هماهنگی قبلی)، سالن ورزشی، وسایل بدنسازی و خودپرداز. پارکینگ رایگان هتل نیز با ظرفیت 50 اتومبیل در اختیار مهمانان هتل آتانا قرار دارد. لابی هتل آتانا تهران به متراژ 400 متر مربع در طبقه همکف و با ظرفیت 48 نفر است. در بخش لابی، امکاناتی همچون روزنامه، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی، تلفن و اینترنت پر سرعت رایگان (نامحدود) در دسترس مهمانان عزیز قرار دارد. از دیگر امکانات هتل آتانا به این موارد اشاره می‌کنیم: پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در خصوص اموری همچون ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، صندوق امانات، اتاق چمدان و لاندری.

تالارها و رستوران‌های هتل آتانا

دو عدد رستوران در هتل آتانا برای مهمانان گرامی در نظر گرفته شده است اولی رستوران نگین با ظرفیت 140 نفر در طبقه اول که با انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی به صورت منو انتخابی آماده ارائه خدمات است (زمان سرو صبحانه از ساعت هفت تا ده صبح، ناهار از ساعت 12 ظهر تا سه بعد از ظهر و شام از ساعت هفت تا ده شب) و دیگری رستوران کنتی‌ننتال در بام هتل که با فضایی چشم نواز مخصوص سلیقه‌های خاص طراحی شده است. به علاوه کافی شاپ سودا با فضایی آرام و دلنشین برای گذران اوقاتی ناب با سرو چای، انواع دم‌نوش‌ها، چایی و دسرهای خوشمزه با ظرفیت 64 نفر در طبقه همکف از ساعت هشت صبح تا دوازده بامداد مشغول ارائه خدمات به مسافران عزیز است. همچنین سالن کنفرانس در طبقه دوم و سالن اجتماعات در طبقه سوم با امکاناتی همچون نورپردازی، ویدئو پروژکتور، میان وعده و خدمات صوتی و تصویری محلی مناسب جهت برگزاری همایش‌ها و جلسات کاری خواهند بود. تالارها و سالن‌های هتل آتانا تهران با چیدمان‌های مختلف برای سلایق متفاوت در نظر گرفته شده اند که بزرگ ترین آن ها ظرفیت 220 نفر را دارد.

سالن کنفرانس هتل اتانا

فاصله هتل تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا میدان ولیعصر: 850 متر
فاصله هتل تا دانشگاه تهران:‌1 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان انقلاب: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر تهران: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا عمارت مسعودیه: 3.8 کیلومتر
فاصله هتل تا پل طبیعت: 6.5 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم