لوگو رنوس

هتل آرام قشم

هتل آرام ققشم

هتل آرام یکی از هتل‌های 3 ستاره جزیره قشم می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره این هتل و امکاناتش و…. صحبت کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

معرفی هتل آرام

هتل آرام قشم هتلی 3 ستاره می‌باشد که در سال 1384 افتتاح شده است و در سال 1396 آخرین بازسازی آن انجام شده است. هتل آرام قشم با پذیرایی و میزبانی شایسته خود، اقامتی سرشار از آرامش را تقدیم مهمانان و میزبانان خود می‌کند. این هتل 3 ستاره در نزدیکی بلوار ولیعصر جزیره قشم واقع شده است. هتل آرام در تلاش است تا با بهترین تجهیزات هتل در قشم، مهمانان و مسافران بیشتری را جذب کند.

اتاق‌های هتل آرام

هتل آرام قشم در 4 طبقه بنا شده است. این هتل 3 ستاره در مجموع 23 باب واحد اقامتی شامل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با ظرفیت‌های مختلف خدمت مهمانان و میزبانان این هتل ارائه می‌شود. استفاده از رنگ نارنجی در تناژهای مختلف در دکوراسیون داخلی این هتل فضایی شاد را در هتل ایجاد کرده است. رنگ نارنجی به سبب ماهیت گرم و تند خود بسیار نیروبخش است و حس شادی و خوش‌خلقی را در افراد ایجاد می‌کند. اتاق‌های هتل آرام دارای امکاناتی نظیر کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی، چای ساز، صندوق امانات، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت، دراور، میز آرایش، تلفن و یخچال می‌باشد. بعضی از این اتاق‌ها دارای بالکن‌های کوچکی هستند که برای سیگار کشیدن یا لذت از هوای آزاد و خنک مناسب خواهند بود. از روی این بالکن‌ها می‌توان خیابان و محوطه هتل را تماشا کرد.

اتاق هتل آرام

امکانات هتل آرام

هتل آرام قشم با فراهم کردن امکان ترانسفر رفت و برگشت، بخش دیگری از دردسرهای سفر را برای مسافران حل کرده و در قبال ارائه این‌گونه خدمات هزینه‌ای از مهمانان دریافت می‌کند. این هتل دارای رستوران، صندوق امانات، دستگاه فکس، فتوکپي، دستگاه پرينتر، کافی شاپ، نماز خانه، آسانسور، دستگاه واکس کفش و اتاق چمدان است. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگی ندارد و مهمانانی که با وسیله نقلیه آمده باشند، باید به دنبال پارکینگ یا جای پارک باشند.

رستوران‌های هتل آرام

هتل ارام قشم دارای رستورانی در لابی هتل می‌باشد که ظرفیت 40 مهمان را دارد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند، همچنین لازم به ذکر است رستوران این هتل با سرو صبحانه آماده پذیرایی از مهمانان و میزبانان هتل آرام می‌باشد. ساعت کاری این رستوران صبحانه 7:30 الی 9:00 ، نهار 12:00 الی 15:00 ، شام 20:00 الی 22:30 می‌باشد. همچنین این هتل دارای کافی شاپی در لابی هتل است که انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم در این کافی شاپ سرو می‌شود. ساعت کاری این کافی شاپ به صورت 24 ساعت شبانه روز است که این یکی از مزیت‌های این کافی شاپ و هتل آرام محسوب می‌شود.

رستوران هتل ارام

فاصله هتل آرام تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: 248 متر
فاصله هتل تا میدان امام قلی خان: 961 متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تا غار نمکدان: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار سنتی قدیم قشم: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس: 1.7 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم