لوگو رنوس

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل اترک به عنوان یکی از اصیل‌ترین هتل‌های مشهد، پذیرای شماست تا زیارت و مسافرتی خاطره‌انگیز را در مشهدالرضا(ع) تجربه کنید. این هتل با برخورداری از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها مجهز، شرایط اقامتی راحتی را برای شما، زائران گرامی فراهم آورده است. با وجود صبحانه‌ای متنوع و رستوان‌هایی در محوطه و بام هتل و همچنین دو کافی‌شاپ، خیال‌تان راحت باشد که پس از زیارت و گردش در شهر، غذا، نوشیدنی و میان‌وعده‌هایی لذیذ در انتظار شماست. پرسنل هتل نیز علاوه بر تسلط بر چند زبان، رسم مهمانداری را هم به خوبی می‌دانند و سفرتان را دلچسب‌تر خواهند کرد. علاوه بر نزدیکی به کانون شهر مشهد که حرم امام رضا(ع) است، این هتل به مراکز خرید بزرگی نظیر بازار رضا، الماس شرق و زیست خاور هم نزدیک است.

موقعیت مکانی مطلوب، امکانات رفاهی خوب و واحدهای اقامتی راحت؛ اما ویژگی های هتل اترک به همین موارد ختم نمی شود! در رستوران های هتل می توانند غذاهایی لذیذ و خوشمزه را میل کنید. کافی شاپ هتل در لابی واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته آماده‌ی میزبانی از میهمانان با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه است. با یک صبحانه کامل و لذیذ در رستوران هتل اترک که در نیم طبقه قرار گرفته صبح پر انرژی را آغاز خواهید کرد. علاوه بر این برای وعده های ناهار و شام نیز بهترین غذاهای ایرانی را می توانید در این رستوران میل کنید. اکثر میهمانان مشهد مقدس تمایل دارند که هنگام سرو غذا یا نوشیدن چای، قهوه و … حرم مطهر رضوی را ببینند. در اینصورت تنها کاری که باید انجام دهید، رفتن به کافی شاپ و رستوران بام هتل است تا چشم انداز حرم رضوی را داشته باشید. لازم به ذکر است میهمانان از بعدظهر می توانند از کافی شاپ و رستوران بام استفاده کنند.

درباره هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل مشهد در میدان بیت المقدس با فاصله اندکی از حرم مطهر امام رضا واقع شده که همین موقعیت عالی سبب محبوبیت این هتل نزد زائران تور مشهد است. سن و سال هتل چهار ستاره اترک 40 سال بوده که البته در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. رزرو هتل اترک را انجام دهید تا به باب الرضا و صحن جامع رضوی فاصله ی 3 دقیقه ای داشته باشید.

هتل اترک مشهد به دلیل نزدیکی به حرم و خدمات ویژه آن، همیشه مورد استقبال میهمانان عرب زبان بوده است. با ورود به لابی هتل با استقبال گرم کارکنان تشریفات و پذیرایی رو به رو شده و به قسمت پذیرش راهنمایی می شوید. هتل رضویه مشهد همسایه این هتل 4 ستاره در شهر بهشت است.

 

 

ساختمان هتل اترک

 

اتاق‌های هتل اترک

هتل زیبای اترک مشهد دارای 144واحد اقامتی شامل 26 آپارتمان دوخوابه، 6 آپارتمان ویژه، 1 آپارتمان دوبلکس رویال سه خوابه،34 اتاق ویژه دوتخته و 14 سوئیت ویژه همراه با 3 واحد اتاق کانکت می باشد. اگر شما یک نفر هستید اتاق‌های سینگل هتل اترک بهترین گزینه برای شما می باشد. اگر دو نفرهستید می توانید اتاق ‌های دوتخته معمولی یا سوئیت‌های ویژه هتل را انتخاب کنید.

هتل اترک با سابقه مشهد برای خانواده‌ هایی که 3 نفره و 4 نفره هستند آپارتمان‌های ویژه، آپارتمان دوخوابه و اتاق‌های کانکت را پیشنهاد می دهد. اتاق‌های مذکور برای راحتی خانواده‌ها فوق العاده عالی می باشند. خانواده‌های عزیزی که بیش از 4 نفر هستند می توانند آپارتمان‌های دوبلکس این هتل مشهد را انتخاب نمایند.

اتاق هتل اترک مشهد

 

هتل اترک مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل بزرگ و 4 ستاره اترک مشهد در سال 1397 مجموعه آبی هتل را  افتتاح نموده تا میهمانان علاوه بر تمام خدمات ویژه هتل، از خدمات مجموعه آبی نیز استفاده نمایند. استخر، سونا و جکوزی این هتل مشهد با طراحی بسیار مدرنی ساخته شده که خدمات ماساژ و … را نیز ارائه می دهد. هتل اترک با بکار بستن بهترین تجهیزات هتل برای راحتی اقامت شما تمام تلاش خود را می‌کند.

از دیگر امکانات موجود در این هتل می توان به سالن کنفرانس اشاره کرد که با پیشرفته ترین سیستم‌های صوتی و تصویری، مکان مناسبی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات اداری می باشد. از آنجایی که هتل ذکر شده همیشه مورد استقبال میهمانان خارجی می باشد، مدیریت هتل برای رفاه میهمانان صرافی را جهت چنج پول فراهم نموده است.

همچنین هتل مذکور در مشهد علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شده، دارای امکانات دیگری نیز می باشد. لاندری، خانه داری، خدمات بیدار باش و … از جمله آن ‌ها می باشند. اگر قصد سفر به مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را دارید، تور هتل اترک مشهد از جهت نزدیکی بسیار زیاد با حرم و خدمات رفاهی ویژه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب تور و هتل می باشد.

 

سالن های پذیرایی و تالارها

هتل 4 ستاره اترک مشهد رستوران خود را در طبقه اول قرار داده است. رستوران این هتل با سرو متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی به ‌صورت منو بوفه سلف سرویس، به فکر همه میهمانان بوده تا با ذائقه خود غذا را انتخاب نمایند. علاوه بر رستوران، در لابی هتل نیز کافی شاپی با خدمات روم سرویس آماده سرویس دهی به شما در 24 ساعت شبانه روز می باشد. بوفه صبحانه هم با انواع صبحانه‌ های گرم و سرد برای میهمانان مهیا می باشد.

رستوران و کافی شاپ بام هتل اترک در مشهد، مشرف به حرم مطهر بوده و فضایی دل انگیز را برای میهمانان فراهم نموده و از ساعت 16 تا 24 آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. مدیریت هتل دیدنی اترک مشهد جهت رفاه حال معلولین و افراد مسن تمام خدمات رفاهی اعم از رمپ معلولین و ویلچر را برای این عزیزان فراهم نموده است.

رستوران ها و تالارهای هتل اترک

فاصله هتل اترک مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل اترک مشهد تا حرم مطهر کمتر از 3 دقیقه پیاده روی می باشد. امکانات خوب و خدمات دهی سریع از ویژگی های این هتل مشهد می باشد. موقعیت مکانی فوق العاده و امکانات این هتل باعث شده تا نزد گردشگران تور مشهد بسیار محبوب باشد.

دلایل محبوبیت هتل مشهد اترک

یکی از دلایل رزرو هتل اترک مشهد توسط گردشگران این است که دسترسی خوبی به حرم مطهر، بازار رضا، بازار فرش فروش ها، حمام مهدی قلی بیگ، و … دارد. علاوه بر این موارد از امکانات بسیار خوبی برخوردار می باشد.

هزینه‌های هتل اترک نسبت به امکانات لوکس و با کیفیت بالای آن، بسیار منصفانه بوده و اقامتی ایده آل را به گردشگران ارائه می‌دهد.

تعداد اتاق‌های هتل اترک

۱۴۴ فضای اقامتی هتل اترک در قالب ۵۹ باب اتاق دو تخته، ۳۴ باب اتاق ویژه دو تخته، ۱۴ واحد سوئیت ویژه، ۲۶ باب آپارتمان دو خوابه، ۶ واحد آپارتمان ویژه، ۱ واحد سوئیت معمولی، ۳ باب اتاق کانکت و یک آپارتمان دوبلکس رویال پذیرای میهمانان است. تمام واحدهای اقامتی هتل از امکانات رفاهی مناسب و دکوراسیونی شیک و زیبایی برخوردار بوده و بعضی از آنها نیز چشم انداز زیبایی به حرم دارند. هتل اترک به منظور فراهم آوردن اقامتی خوش توام با آرامش برای زائران حرم رضوی تجهیزات هتلی در مشهد را به وجود آورده است که از مهمترین آنها می توان اشاره کرد به یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، پاور سوئیچ، مینی بار، اینترنتی بی سیم، خانه داری، روم سرویس ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، آسانسور، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات پزشکی، تهویه مطبوع، سالن پذیرایی، سالن اجتماعات، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر، رستوان داخل هتل، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پارکینگ اختصاصی (با ظرفیت محدود).

هتل اترک در شهر مشهد سوئیت های لوکس دارد که شامل 3 تخته لوکس، آپارتمان 2 خوابه و آپارتمان 1 خوابه می شود. البته این اتاق ها قابلیت نفر اضافه را دارد و صبحانه به صورت رایگان در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

هتل اترک چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی اترک امکانات بسیار خوبی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام، خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، سالن همایش، رستوران و کافی شاپ و … را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

آدرس هتل اترک مشهد کجاست؟

هتل اترک شهر مشهد در خیابان امام رضا (ع)، دور میدان بیت المقدس (فلکه آب) قرار گرفته است. همین امر سبب شده تا هتل های بسیاری در مجاورت و همسایگی این هتل مشهد قرار بگیرند.

موقعیت هتل اترک در مشهد

هتل 4 ستاره اترک به مکان های تاریخی نظیر مسجد هفتاد و دو تن، بازار فرش فروش ها، بازار سرشور و مکان های تجاری همچون بازار رضا (بازار سوغاتی مشهد)، بازار های 17 شهریور و … نزدیک است.

اگر شما هم در هنگام رزرو هتل مشهد، به دنبال هتلی نزدیک به حرم رضوی هستید؛ باید بدانید که مناطق اطراف حرم شلوغ و پر رفت و آمد است. هتل اترک با فاصله ای ۳۰۰ متری جزو هتل های نزدیک به حرم محسوب می شود. حتی بعضی از فضاهای اقامتی چشم انداز حرم رضوی را دارند. علاوه بر این هتل اترک به بازار رضا و خیابان هفده شهریور نیز نزدیک است و مسافران به راحتی می توانند برای دوستان و عزیزانشان سوغاتی تهیه کنند. در میدان ۱۷ شهریور مشهد نیز چندین پاساژ و مجتمع تجاری وجود دارد و میهمانان می توانند برای خرید به این بازارها بروند. لازم به ذکر است که ایستگاه راه آهن و ترمینال مشهد نیز کمتر از ۱۲ دقیقه با هتل فاصله دارند و این موضوع بسیاری را در رزرو هتل اترک مشهد مصمم تر می کند.
هتل اترک مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟هتل جذاب اترک مشهد از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار بوده که نمی توان آن را با هتل هایی همچون هتل خورشید تابان مشهد، هتل الماس نوین مشهد، هتل نگین پاسارگاد مشهد و هتل کیانا مشهد شباهت داد. این هتل به قدری امکانات دارد که شبیه هتل های 5 ستاره همچون قصر طلایی و هتل درویشی است.

قوانین هتل اترک چیست؟

هتل زیبای اترک در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

پذیرش بانوان با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.

قوانین هتل اترک

 

 

تاریخچه هتل اترک

هتل چهار ستاره اترک مشهد در سال ۱۳۵۷ در میدان بیت المقدس افتتاح گردید و عنوان اولین هتل چهار ستاره مشهد را به خود اختصاص داد. در سال ۱۳۹۴ با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی به مسافران، فاز جدیدی شامل اتاق های لوکس به هتل اضافه شد و بسیار مورد توجه میهمانان قرار گرفت. در حال حاضر این مکان با ۱۴۴ فضای اقامتی در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان میزبان مسافرانی است که دست به رزرو هتل اترک مشهد می زنند.

این هتل دارای ساختمانی لوکس است که شامل ۱۰ طبقه و دارای ۱۶۳ اتاق و سوییت مجهز است. این مجموعه اقامتی با حدود ۵۰ سال سابقه دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای است. هتل اترک مشهد علاوه بر نزدیکی به حرم، به بازارهای مرکز مشهد مانند بازار رضا و بازار هفده شهرویر نزدیک است. هتل اترک دارای دو رستوران است که یکی از آن‌ها دارای معماری سنتی و دیگری در بالاترین طبقه هتل است. این رستوران دارای فضای باز و منظره‌ی زیبا از حرم مطهر که دارای منویی از غذاهای لذیذ است. همچنین یک کافی‌شاپ به صورت ۲۴ ساعته آماده‌ی سرویس دهی به شما در هتل اترک مشهد است. از دیگر امکاناتی که با رزرو هتل از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید می‌توان به مجموعه‌ی ورزشی شامل سونا، سالن بدنسازی، جکوزی زیبا و دستگاه‌های ورزشی اشاره کرد. هتل اترک همچنین دارای اتاق و سالن کنفرانس بوده که برای برگزاری جلسات کاری و یا سمینارهای مختلف در مشهد مناسب خواهد بود. سایر امکانات هتل شامل خدمات پزشکی، خشکشویی، اینترنت بی‌سیم، سالن پذیرایی، مینی بار، صندوق امانات و پارکینگ است. زیربنای این هتل نیز ۱۵۰۰۰ متر مربع است. با رزرو هتل اترک مشهد می‌توانید اقامتی به یادماندنی را در نزدیک ترین هتل مشهد به حرم از لحاظ فاصله تجربه کنید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم