لوگو رنوس

هتل ایران تهران

هتل ایران

هتل ایران از جمله هتل‌های میان رده پایتخت می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ایران تهران و امکانات هتل ایران صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل ایران

هتل ایران از جمله های با سابقه تهران است که در خیابان شهامتی قرار دارد. هتل ایران هتلی سه ستاره در شهر تهران می‌باشد. هتل ایران در سال 1354 افتتاح شده است. در سال 1395 برای ارتقا سطح خدمات و کیفیت بازسازی شده است. این هتل سعی دارد با ارائه بهترین تجهیزات هتلی تهران بهترین هتل در میان هتل‌های هم رده خود باشد.

اتاق‌های هتل ایران

هتل ایران در 7 طبقه بنا شده است و دارای 40 واحد اقامتی می‌باشد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع می‌باشد. همچنین خدمات روم سرویس و صبحانه به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. از امکانات دیگر اتاق‌های هتل ایران می‌توان به: آباژور، کمد لباس، دراور، یخچال، مینی بار، تلویزیون، اینترنت رایگان،  تلفن و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره نمود. همچنین سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو، خمیر دندان هتلی، سشوار، حوله و دمپایی هستند. اگر وسیله ارزشمند و گرانبهای همراه خود دارید نگران امنیتش نباشید و با خیال آسوده آن را در صندوق امانات داخل اتاق گذاشته و به گشت و گذار و تفریح در شهر بپردازید.

اتاق هتل ایران

امکانات هتل ایران تهران

این هتل سه ستاره خدمات مختلفی از خدمات باربری گرفته تا خدمات لاندری را به مهمانان خود ارائه می‌ دهد. آن دسته از مهمانانی که دارای معلولیت جسمی هستند نگران رفت و آمد در طبقات هتل نباشند چرا که هتل ایران بین طبقات آسانسور داشته و در ورودی هتل رمپ مخصوص ویلچر تعبیه شده است. اگر با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر کرده اید و در شهر خودروی شخصی ندارید می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. هتل ایران از کادری حرفه‌ای و خوش خلق برخوردار است و پرسنل بخش پذیرش آن به صورت 24 ساعته فعال و آماده پاسخ گویی به مهمانان هستند. سایر امکانات و خدمات هتل ایران عبارتند از خدمات بیدار باش، کافی شاپ، اپراتور، اتاق چمدان، اینترنت در لابی، پرینتر و فکس، پله اضطراری و غیره.

فاصله هتل ایران تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا میدان ولیعصر: 0.6 کیلومتر
فاصله تا باشگاه افسران: 5.1 کیلومتر
فاصله تا کاخ مرمر: 4.9 کیلومتر
فاصله تا عمارت مسعودیه: 5.8 کیلومتر
فاصله تا خانه پروین اعتصامی: 6.2 کیلومتر
فاصله تا میدان مشاهیر تهران: 7.1 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم