لوگو رنوس

هتل شایگان کیش

هتل شایگان

هتل شایگان کیش از هتل‌های معروف و شناخته شده کیش است که سالانه مهمانان فراوانی معرفی درا پذیرش می‌کند. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل شایگان و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل شایگان

هتل 5 ستاره شایگان با مساحت 15000 متر مربع در سال 1382 در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش بنا شده است و و آخرین بار در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل شایگان کیش، از هتل‌های 5 ستاره خوب و تاپ جزیره زیبای کیش است و با امکانات متنوع پذیرای مهمانان از سراسر ایران و جهان می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که پرسنل حرفه‌ای و مجرب هتل در تلاش هستند که با ارائه بهترین تجهیزات هتلی، اقامتی دلنشین و خوب را در این هتل و در جزیره کیش تجربه کنید.

هتل شایگان کیش

 

اتاق‌های هتل شایگان

هتل شایگان کیش دارای 6 طبقه و در مجموع 140 واحد اقامتی است که این واحدها شامل اتاق، سوئیت و ویلا هستند. تمامی واحدهای این هتل لوکس دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، آباژور، کمد لباس، مینی بار (باهزینه)، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی هتلی و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. برخی اتاق‌های هتل شایگان کیش از منظره زیبای جزیره برخوردارند. همچنین در تمامی واحدها و سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان وجود دارد.

اتاق هتل شایگان

امکانات و خدمات هتل شایگان

از امکانات هتل شایگان کیش عبارت‌اند از: استخر، سونای خشک، جکوزی و سونای بخار. یک اتاق مخصوص برای تماشای تلویزیون در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند با خیال آسوده و راحت به تماشای تلویزیون بپردازند. همچنین، انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، ماساژ عمیق ماهیچه‌ای، ماساژ صورت، ماساژ پا، ماساژ شمع و ماساژ سنگ داغ در مرکز ماساژ هتل شایگان کیش انجام می‌شوند. مهمانان می‌توانند جهت ریلکسیشن و ماساژتراپی از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند. فضای بیرونی هتل شایگان نیز برای پیاده روی، تفریح و استفاده از هوای تمیز مکان مناسبی است. هتل شایگان کیش دارای فضای سبز، فضای مخصوص پیاده روی، باغچه و فضای سنتی برای نشستن در بیرون از هتل می‌باشد. مهمانانی که قصد دارند از جاذبه‌های جزیره کیش بازدید کنند و برنامه خاصی تدارک ندیده‌اند، می‌توانند از خدمات تور هتل شایگان کیش استفاده کرده و از گشت و گذار در جزیره زیبای کیش لذت ببرند. افرادی که می‌خواهند پشت فرمان خودروهای لوکس جزیره کیش بنشینند و از رانندگی و چرخ زدن در خیابان‌های زیبا و باصفای جزیره لذت ببرند، می‌توانند با پذیرش هتل شایگان کیش هماهنگ کرده و ماشین مدنظرشان را اجاره کنند.همچنین پارکینگ رایگان مسقف با ظرفیت 4 ماشین و پارکینگ رایگان غیرمسقف با ظرفیت 12 ماشین در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات و خدمات این هتل شامل لاندری (خشکشویی)، فکس، پرینت، فتوکپی، خدمات ترانسفر پول، خدمات باربری، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، روم سرویس 24 ساعته، دریافت خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات اینترنتی و … می‌شود. لابی هتل شایگان کیش با ظرفیت 75 نفر، دارای اینترنت وای فای رایگان، مبلمان، محل نشیمن و میز بوده و موسیقی زنده نیز در آن نواخته می‌شود.

رستوران‌های هتل شایگان

در هتل شایگان رستوران، کافی شاپ و چایخانه وجود دارند که مهمانان می‌توانند از خدمات لذیذ ومتنوع آن‌ها استفاده کنند و لذت ببرند. رستوران هتل شایگان ظرفیت 250 نفر مهمان را دارد. انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش طعم و لذیذ نیز در کافی شاپ هتل شایگان به مهمانان ارائه داده می‌شوند. چایخانه هتل نیز محل دنج و مناسبی جهت نوشیدن یک فنجان چایی و رفع خستگی است. رستوران بام هتل شایگان کیش نیز بسیار باصفا و خوش آب و هوا بوده و برای صرف شام مکان بسیار خوبی می‌باشد.

رستوران-هتل-شایگان

 

 

اماکن نزدیک به هتل شایگان

فاصله هتل تا بازار پانیذ: 336 متر
فاصله هتل تا بازار پردیس ۲: 540 متر
فاصله هتل تا بازار پردیس ۲: 575 متر
فاصله هتل تا بازار پدیده، کیش مال، بازار مریم: 620 متر
فاصله هتل تا پلاژ آقایان: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ونوس: 1.4کیلومتر
فاصله هتل تا اسکله تفریحی: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار مروارید: 1.8 کیلومتر
فاصله هتل تا اسکله تفریحی: پلاژ بانوان: 2.6 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار مرجان: 3.1 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها: 5.5 کیلومتر
فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز: 7.2 کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی حریره: 8.2 کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی: 14 کیلومتر
فاصله هتل تا مسیر دوچرخه سواری: 14 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم