لوگو رنوس

هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر

هتل فرهنگ و هنر مشهد هتلی میان رده در بین هتل‌های مشهد می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل فرهنگ و هنر مشهد و امکانات این هتل میان رده صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل فرهنگ و هنر

هتل فرهنگ و هنر هتلی میان رده و تازه تاسیس در شهر زیارتی مشهد است. این هتل در سال 1392 افتتاح شده است. همچنین هتل فرهنگ و هنر مشهد در مجاورت ارگ سابق در خیابان آخوند خراسانی و در قلب شهر مشهد واقع شده است. این هتل هتل فرهنگ و هنر با کارکنانی جوان و مجرب در سال 1397 و 1398 به عنوان واحد گردشگری برتر استان خراسان رضوی برگزیده شده است. هتل فرهنگ و هنر یکی از هتل‌های پرطرفدار در بین زائران امام رضا به حساب می‌آید. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در مشهد، زائران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل فرهنگ و هنر

هتل فرهنگ و هنر در 8 طبقه بنا شده است و دارای 76 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. تنوع اتاق‌ها در هتل فرهنگ و هنر مشهد بسیار بالا است. اتاق‌ها در این هتل به اتاق یک تخته، دو تخته، دوتخته وی ای پی، 3 تخته، 3 تخته وی ای پی، سوییت یک خوابه 4 نفره و سوئیت یک خوابه 5 نفره تقسیم بندی می‌شود. از این بین تعداد 8 اتاق با خدمات ویژه ارائه می گردد. ویوی اتاق ها برخی به حرم امام رضا، برخی به محوطه هتل و برخی به کوچه و خیابان هستند. از امکانات موجود در اتاق‌های هتل فرهنگ و هنر عبارتند از: آباژور، شبکه پخش فیلم، روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، آب رایگان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش.

اتاق هتل فرهنگ و هنر

 

امکانات هتل فرهنگ و هنر مشهد

از جمله خدمات هتل فرهنگ و هنر مشهد می توان به: پنج سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر رضوی در طول شبانه‌روز، نمازخانه، آسانسور، اتاق مهمانی و جلسات کاری، رمپ، فست‌فود، لباسشویی، اعلام حریق، تاکسی سرویس، ویلچر، صندوق امانات، تلویزیون در لابی، روم سرویس 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، سرویس رایگان رفت‌ و برگشت فرودگاه، خدمات خانه‌داری، پارکینگ روباز و اینترنت رایگان و محدود در لابی اشاره کرد. همچنین این هتل دارای دو سالن مجزا جهت پذیرایی از مهمانان است. ظرفیت سالن صبحانه خوری 100 نفر و سالن دیگر 140 نفر است. همچنین سالن همایش و کنفرانس هتل با ظرفیت 80 نفر مجهز به پیشرفته ترین سیستم صوت و تصویر بوده و بسیاری از همایش‌ها و کنفرانس‌های فرهنگی و هنری را میزبانی می‌کند. کافی شاپ هتل با فضایی شیک و آرام با انواع دسر ها و آبمیوه های طبیعی بطور 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان هتل فرهنگ و هنر است.

فاصله هتل فرهنگ و هنر تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا بازار جنت مشهد: 900 متر
فاصله تا برج آلتون مشهد: 998 متر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): 4 کیلومتر و 183 متر
فاصله تا بازار رضا: 4 کیلومتر و 186 متر
فاصله تا مجتمع تجاری پروما: 7 کیلومترو 546 متر
فاصله تا بازار بین المللی سپاد: 9 کیلومتر و 317 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم