لوگو رنوس

هتل معین فومن

هتل معین فومن

هتل معین یکی از هتل‌های شهر فومن می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل معین فومن و امکانات این هتل زیبا صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل معین

هتل معین فومن در ابتدای جاده ماسوله قرار گرفته است. اگرچه هتل کمی از فومن فاصله دارد و برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر مسافران باید وقت بیشتری صرف کنند، اما اقامتی خاطره انگیز در طبیعی بکر و زیبا همراه با امکانات هتلی پنج ستاره ارزش این وقت را دارد. هتل معین هتلی 5 ستاره در شهر زیبای فومن می‌باشد که در سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل معین در زمینی به وسعت 11000 متر مربع واقع شده است. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتل، سعی دارد بهترین هتل 5 ستاره این شهر زیبا باشد. این هتل یکی از مجلل ترین هتل‌های  استان گیلان به حساب می‌آید.

اتاق‌های هتل معین

هتل معیین فومن در 4 بنا شده است و دارای 62 واحد اقامتی می‌باشد. از جمله امکانات رفاهی واحدهای اقامتی هتل معین فومن می‌توان به سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها، تلویزیون ال سی دی، یخچال، مبل راحتی و حمام اختصاصی اشاره کرد. جهت رفاه حال مهمانان، دستگاه چای ساز هم در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است. افراد می‌توانند در طول اقامت خود، به صورت رایگان از اینترنت وای فای هم بهره مند شوند. در ضمن، برخی از اتاق‌های هتل معین فومن دارای بالکن هستند که چشم اندازی منحصربفرد از طبیعت منطقه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اتاق هتل معین

امکانات هتل معین

هتل معین فومن مجهز به سالن ورزشی است و مسافران می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت، به صورت رایگان از سالن بیلیارد استفاده نمایند. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و مسافران با هماهنگی این بخش می‌توانند از خدماتی نظیر تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات تشریفات ویژه CIP، استفاده نمایند.  یکی از مزایای منحصر بفرد اقامت در هتل معین فومن، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری متفاوت منطقه مانند قلعه رودخان و یا روستای تاریخی ماسوله است. علاوه بر این، گشت و گذار در مناطق سرسبز و خوش آب و هوای اطراف و دیدن شهر زیبای فومن هم یکی از گزینه‌هایی است که پیش روی کاربران قرار دارد. صبحانه به شکل رایگان و به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می‌شود. رستورانی که ظرفیت پذیرایی از 250 نفر به صورت همزمان را دارد و مسافران می‌توانند بهترین غذاهای گیلکی و خوراک‌های محلی را در آن سفارش دهند.

اماکن نزدیک به هتل معین

  • فاصله تا پارک شهر: 5 کیلومتر و 159 متر
  • فاصله تا شولم رودبار: 8 کیلومتر و 496 متر
  • فاصله تا قلعه رودخان( قلعه حسامی ): 23 کیلومتر و 898 متر
  • فاصله تا امام زاده ابراهیم وامامزاده اسماعیل: 61 کیلومتر و 792 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم