لوگو رنوس

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل میراژ کیش و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل میراژ

هتل میراژ هتلی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1397 افتتاح شده است. از جمله مزیت‌های این هتل می‌توان به به نزدیکی آن به ساحل خلیج نیلگون فارس اشاره نمود. هتل میراژ در بلوار دریا جزیره کیش واقع  شده است. هتل میراژ با بهره گیری از بهترین امکانات هتل 5 ستاره سعی دارد بهترین و بیشترین امکانات و تجهیزات هتلی کیش را در اختیار مسافران و گردشگران خود قرار دهد.

اتاق‌های هتل میراژ

هتل میراژ کیش در 8 طبقه واقع شده است و دارای 178 باب واحد اقامتی مجهز می‌باشد. این واحدهای اقامتی دارای امکاناتی نظیر  تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، امکانات و وسایل بهداشتی نظیر صابون هتلی،خمیر دندان هتلی و…، تخت، دمپایی هتلی، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز در ویلاها . واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته رو به دریا و رو به جزیره، سوئیت جونیور دو تخته رو به دریا و رو به جزیره، سوئیت لوکس دو تخته، سوئیت رویال چهار تخته و سوئیت پرزیدنت دو تخته هستند. ولی مجموعه ویلایی هتل میراژ که در محوطه هتل قرار گرفته‌ و با نام واحدهای کابانا شناخته می‌شود می‌توان اتاق کابانا استاندارد و کابانا دو بلکس دو تخته را یافت که با برخورداری از تراس اختصاصی محیط باصفا و خاصی را پدید آورده‌اند.

اتاق هتل میراژ

امکانات هتل میراژ

از جمله امکانات هتل میراژ می‌توان به این موارد اشاره نمود: خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس، گشت درون جزیره، پذیرش 24 ساعته، سالن اجتماعات، اتاق چمدان و … . همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی است که این امکانات ورزشی عبارتند از: استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فضای سبز با مسیر ویژه پیاده‌روی و دوچرخه سواری. همچنین این هتل دارای پارکینگی با ظرفیت 15 خودرو می‌باشد. همچنین سالن صبحانه‌خوری، رستوران و کافی‌شاپ هتل میراژ کیش با ارائه مفصل‌ترین و متنوع‌ترین منوها و سرو انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای ایرانی و فرنگی در محیطی جذاب و دلچسب در خدمت مهمانان گرامی این هتل است.

فاصله هتل میراژ تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل میراژ کیش تا بازار ونوس: 500 متر
فاصله هتل میراژ کیش تا شهر باستانی حریره: 600 متر
فاصله هتل میراژ کیش تا اسکله تفریحی: 700 متر
فاصله هتل میراژ کیش تا کارتینگ: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل میراژ کیش تا پلاژ آقایان: 1.9 کیلومتر
فاصله هتل میراژ کیش تا پلاژ بانوان: 2.1 کیلومتر
فاصله هتل میراژ کیش تا بازار عرب‌ها: 9 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم