لوگو رنوس

هتل ساسان شیراز

هتل ساسان شیراز

هتل ساسان هتلی 2 ستاره در شهر تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ساسان شیراز و امکانات هتل ساسان صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل ساسان

هتل ساسان شیراز در مرکز شهر تاریخی و گردشگری شیراز قرار دارد. هتل ساسان در قلب شهر شیراز، خیابان انوری و نزدیک به خیابان کریم‌خان زند، است. هتل ساسان در سال 1375 تاسیس شده است. هتل ساسان به منظور ارائه بهترین خدمات ممکن، در سال 1396 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. هتل ساسان در نزدیکی فلکه‌ی مشهور قرار دارد که در همین محدوده، شعبه‌ی معروفی از بانک ملی واقع شده که در زمان رضاخان و توسط آلمانی‌ها ساخته شده است. این هتل سعی دارد با ارائه مناسب ترین تجهیزات هتلی در شیراز، در سطح یک هتل سه ستاره قرار بگیرد.

واحدهای اقامتی هتل ساسان شیراز

هتل ساسان در 4 طبقه بنا شده است و دارای 34 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل ساسان شیراز قرار دارد می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، حوله هتلی، سرویس بهداشتی و همچنین حمام اختصاصی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌های هتل ساسان امکان پذیر است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دلباز، مرتب، و ساده‌اند که احساس خوب و راحتی را منتقل می‌کنند.

هتل ساسان شیراز اتاق

امکانات هتل ساسان

پذیرش هتل ساسان به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران گرامی است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند و یا به منظور رفت و آمد راحت‌تر در شهر، درخواست تاکسی سرویس نمایند. علاوه بر این‌، خدمات تبدیل ارز هم در لابی هتل ساسان شیراز ارائه می‌شود. به دلیل موقعیت خوب هتل ساسان شیراز، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی شهر شیراز برای مهمانان آسان  است. از هتل تا ارگ کریم‌خان، بازار و حمام وکیل، شاهچراغ، باغ ارم، آرامگاه سعدی، و حافظیه با خودرو 5 تا 20 دقیقه طول می‌کشد. باغ و عمارت شاپوری هم در چند قدمی هتل ساسان شیراز مکانی دیدنی و فرهنگی است که می‌توانید به آن سر بزنید. ساکنین هتل ساسان شیراز می‌توانند هر روز صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه نمایند. صبحانه بوفه به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. افراد همچنین می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی نیز به این رستوران مراجعه کنند و از میان بهترین غذا‌های محلی و ایرانی، سفارش خود را ثبت نمایند.

فاصله هتل ساسان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا مسجد نصيرالملك: 1 کیلومتر و 995 متر
فاصله تا ارگ کریمخانی: 854 متر
فاصله تا بازار وکیل: 1 کیلومتر و 179 متر
فاصله تا آرامگاه شاه شجاع: 4 کیلومتر و 129 متر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: 2 کیلومتر و 339 متر
فاصله تا باغ ارم: 2 کیلومتر و 800 متر
فاصله تا مسجد وکیل: 1 کیلومتر و 326 متر
فاصله تا سرای مشیر:1 کیلومتر و 417 متر
فاصله تا آرامگاه حافظ: 2 کیلومتر و 865 متر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: 22 کیلومتر و 73 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم