لوگو رنوس

هتل نارنج ساری

هتل نارنج ساری

هتل نارنج یک هتل سه ستاره میان رده در شهر ساري می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل نارنج ساری و امکانات و اتاق‌های آن صحبت کنیم.

معرفی هتل نارنج

ساری یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است که در فصل تابستان مسافرت‌ها به سمت این بهشت سبز و زیبا افزایش پیدا می‌کند و اکثر مردم این شهر را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. اما در فصل زمستان که آب‌وهوای اکثر نقاط کشور بسیار سرد شده و اکثر مردم در خانه ماندن را به گردش و تفریح ترجیح می‌دهند، آب‌وهوای شمال کشورمان برای سفر کردن بسیار مطلوب بوده و سوز و سرمای آنچنانی شامل حال مسافران نمی‌شود. هتل سه ستاره نارنج ساری در نزدیکی ساحل زیبای فرح آباد واقع شده و در سال 1379 افتتاح شده است. به خاطر نام این هتل، یعنی نارنج، نمای این مجموعه اقامتی نیز نارنجی‌ رنگ بوده و از لحاظ بصری حس تازگی و طراوت را در مسافران ایجاد می‌کند. اکثر مسافرانی که برای اولین بار این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، گفته‌اند که رنگ نارنجی و نام این هتل آن‌ها را یاد میوه خوش عطر و خوشمزه نارنج می‌اندازد که بهترین نوع آن در این خطه سرسبز به وفور یافت می‌شود.

هتل نارنج ساری

 

اتاق‌های هتل نارنج

این هتل سه ستاره 3 طبقه دارد که با داشتن 33 واحد اقامتی پذیرای مهمانان متعددی است. هتل سه ستاره نارنج ساری دارای اتاق‌های یک‌ تخته، دو تخته و… است که نسبت به تعداد نفراتی که هستید اتاق‌ مدنظرتان را انتخاب کنید. اگر به تنهایی سفر می‌کنید، می‌توانید اتاق‌های یک تخته هتل را رزرو نمایید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل 2 تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که 1 تخت دونفره است، استفاده کنند. سوئیت‌های سه نفره هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. این سوئیت‌ها متراژ بیشتری نسبت به اتاق‌ها داشته و با 1 تخت دونفره و 1 تخت تک نفره تجهیز شده‌اند. سرویس اضافه نیز به صورت تشک هتلی اضافه قابل ارائه است. در اتاق‌های هتل نارنج تمام امکانات نظیر تلویزیون، صندوق امانات، روم سرویس، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت، یک مینی سرویس مجهز قرار داده شده است. تلویزیون، کمدلباس، میزآرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه در اتاق‌های این هتل می‌باشد. تحویل اتاق در ساعت 14 و ترخیص اتاق در ساعت 12 انجام می‌شود.

اتاق هتل نارنج ساری

امکانات هتل نارنج

یکی از ویژگی‌هایی که این هتل دارد دسترسی معلولین است و اگر هرکدام از مسافران با ویلچر به این هتل مراجعه کنند با وجود یک رمپ در جلوی درب ورودی هتل به راحتی قادر به جابه‌جایی خواهند بود.
از طرفی دیگر وجود آسانسور در این هتل به آن‌ها کمک می‌کنند تا اگر اتاقشان در یکی از طبقات بالا بود، به راحتی به اتاق خود بروند. با اقامت در هتل نارنج ساری به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیرمسقف واقع در محوطه هتل با ظرفیت 20 خودرو استفاده کنید. فضای سبز، لابی مبله، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت، فضای سبز، کافی شاپ، خدمات تور نیز از دیگر تسهیلاتی است که هتل به مهمانان خود عرضه می‌نماید. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس در تلاش است که نجهیزات مورد نیاز این هتل را تامین نماید.

رستوران و کافی شاپ هتل نارنج

رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و فضایی آرام و دلنشین دارد. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان هتل در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. کافی‌شاپ هتل هم در همان طبقه قرار داشته و مکان مناسبی برای استراحت و صرف یک نوشیدنی عصرگاهی است. همچنین در رستوران و کافی شاپ این هتل دسترسی به اینترنت پرسرعت یکی از بهترین امکانات این هتل است.

رستوران هتل نارنج ساری

اماکن نزدیک به هتل نارنج

فاصله هتل تا مسجد فرح آباد: 15 کیلومتر
فاصله هتل تا خانه فاضلی: 16 کیلومتر
فاصله هتل تا پایانه دولت: 16 کیلومتر
فاصله هتل تا خانه قدیمی کلبادی: 17 کیلومتر
فاصله هتل تا حمام وزیری: 17 کیلومتر
فاصله هتل تا آب‌انبار میرزا مهدی: 17 کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه راه‌آهن: 18 کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه الندان (آب‌بندان): 25 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی شهید زارع: 26 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه: 28 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم