لوگو رنوس

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل كوثر یک هتل پنج ستاره لوکس از هتل‌های اصفهان در استان اصفهان به شمار می‌آید. در این مطلب می‌خواهیم درباره این هتل و امکانات و اتاق‌های آن صحبت کنیم.

معرفی هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان كوثر درسال 1347 زميني به وسعت 11000 متر مربع در حاشيه زيباي رودخانه زاينده رود اصفهان در جوار پل تاريخي سي و سه پل به بهره برداری رسیده است. این هتل از سال 1350 زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون آغاز به فعالیت نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به هتل بین المللی کوثر تغییر نام داد. هتل بین المللی پارسیان کوثر، اولین هتل پنج ستاره دارنده نشان استاندارد ملی ایران در ‏کشور است.

هتل کوثر اصفهان

اتاق‌های هتل پارسیان کوثر

هتل کوثر دارای ساختمان قدیم (اصلی) و ساختمان جدید (فیروزه) با 7 طبقه دارای 194 باب واحد اقامتی لوکس مجهز بهترین تجهیزات هتل در اصفهان می‌باشد. از امکانات اقامتی این هتل می‌توان به انواع اتاق‎های دوتخته ،جونيورسوئیت، سوئیت فیروزه، رويال ‏سوئيت و سوئیت دوبلکس مجلل‏ اشاره کرد. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت نرمال، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و اتاق های اقامتی ساختمان فیروزه شامل اتاق‌های یک تخته فیروزه، اتاق‌های دو تخته فیروزه، سوئیت نرمال فیروزه و سوئیت رویال فیروزه که هر کدام تجهیزات و امکانات منحصربفرد خود را دارند. در همه اتاق‌ها بیشترین امکانات رفاهی برای مهمانان لحاظ شده تا از اقامتی مناسب و آرامشی فراوان در زمان اقامت خود بهره ببرند. در اتاق‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان تمام امکانات نظیر تلویزیون، صندوق امانات، روم سرویس، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت، یک مینی سرویس مجهز، حوله هتلی و بهترین کالای خواب‌های هتلی قرار داده شده است. تحویل اتاق در ساعت 14 و ترخیص اتاق در ساعت 12 انجام می‌شود.

رستوران‌های هتل پارسیان کوثر

در این هتل 6 رستوران وجود دارد که آماده پذیرایی از مهمانان و تمامی افراد داخل مجموعه می‌باشد. این رستوران‌ها عبارتند از:

  • رستوران فصلی آبشار: این رستوران در کنار استخر و باغ سرسبز هتل قرار گرفته و انواع کباب و باربیکیو را سرو می‌کند. ساعت کاری این رستوران از ساعت 20 الی 23:30 می‌باشد.
  • رستوران سبز: این رستوران اولین و بزرگ‌ترین رستوران شهر اصفهان است. سقف آن متحرک بوده و دیواره‌هایش قابلیت برداشته شدن دارند. در این رستوران از روغن سرخ کردنی استفاده نمی‌شود و در آن انواع استیک،پاستا، پیتزا و غذاهای گیاهی در ظروف چوبی و چدنی سرو می‌شود.
  • لابی لانج فیروزه: این مکان در لابی ساختمان فیروزه قرار دارد و در آن نوشیدنی‌های گرم، دسر و کیک سرو می‌شود. ساعت کاری آن از ساعت 10 الی 23 می‌باشد.
  • رستوران زرین: زرین یکی از رستورن‌های قدیمی هتل است که بیش از 40 سال با غذاهای مختلف ایرانی و خارجی میزبان مهمانان هتل بوده است. این رستوران از ساعت 6 صب تا 23 باز است و با انواع وعده‌های غذایی نظیر صبحانه، ناهار و شام میزبان مهمانان می‌باشد.
  • رستوران سنتی سرو: این رستوران طراحی زیبا و سنتی دارد و موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود. داخل رستوران بوفه‌ای از سالادهای ایرانی، دسر، نوشیدنی‌ها و دم نوش‌ها قرار دارد تا فضای آن بیش از پیش یادآور ایران قدیم باشد. ساعت کاری این رستوران 20 الی 23 می‌باشد.
  • رستوران پارسه سیمین: این رستوران به صورت شبانه روزی باز است که این ویژگی این رستوران را منحصربفرد کرده است. در این رستوران انواع غذای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

رستوران هتل کوثر

امکانات هتل پارسیان کوثر

این هتل 5 ستاره تلاش کرده تا با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های مسافران آن‌ها را راضی نگه دارد و به همین دلیل خدمات ویژه‌ای از نظر رفاهی، گردشگری، تجاری، ورزشی و خوراکی برایشان در نظر گرفته است که هر کدام شامل بخش‌های زیادی می‌شوند. همچنین این هتل مجهز به یک پارکینگ مسقف و یک پارکینگ روباز می‌باشد. خشکشویی لباس‌ها (با پرداخت هزینه جداگانه)، دستگاه خودپرداز، کافی نت، خدمات منشی گری و واحد ارتباط با مهمان از جمله دیگر خدمات هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌باشد. در این هتل یک کلوپ مجهز و فضای ورزشی کاملا متفاوت وجود دارد. استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام تریک، سالن ماساژ، سالن بدنسازی با سیستم تهویه مطبوع کاملا مناسب، کافی شاپ، فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی و همچنین آرایشگاه از دیگر امکانات این هتل مجلل می‌باشند.

استخر هتل کوثر

سالن‌های هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر اصفهان 4 سالن مختلف برای قرارها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، مهمانی‌ها و جلسات تعبیه شده که همگی دارای تجهیزات به روز و پیشرفته ای می‌باشند. سالن‌های هتل پارسیان کوثر عبارتند از:

  1. سالن میخک: سالنی که صندلی‌هایش به شکل U‌ چیده شده‌اند و مناسب جلسات کاری، همایش یا جلسات آموزشی است. متناسب با کاربری و خواسته شما از مهمانان پذیرایی می شود و می‌توانید از امکاناتی شامل سیستم صوت ( میکروفن ثابت و بیسیم )، ویدئو پروژکتور، تریبون و وایت برد استفاده کنید. بین 20 تا 80  نفر امکان استفاده همزمان از سالن را دارند.
  2. سالن چشم انداز نگین: سالنی که پنجره‌هایش چشم انداز فوق العاده زاینده رود و سی و سه پل را دارد و در آخرین طبقه هتل ساخته شده است. می‌توان برای مناسبت‌های مختلف از جمله مراسم سمینار، همایش، جشن عروسی، جشن عقد و … آن را رزرو کرد. برای مراسم رسمی و کاری ظرفیت سالن 200 نفر برای عروسی 300 نفر و برای جشن عقد حدود 350 تا 400 نفر می‌باشد.
  3. اتاق جلسات فیروزه: محلی برای برگزاری جلسات کاری با فضایی مدرن است که ظرفیتش محدود بوده و بیش از 15 نفر نمی‌توانند از آن استفاده کنند.
  4. سالن ترنج: سالن ترنج هم یکی دیگر از مراکز برگزاری جلسات، نشست‌های گروهی، برگزاری همایش و … هتل است که متناسب با خواسته شما از مهمانانتان پذیرایی می‌کنند.

فاصله اماکن مختلف تا هتل پارسیان کوثر

فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا میدان نقش جهان 12 دقیقه، تا بازار شهر اصفهان و همچنین عمارت عالی قاپو 11دقیقه، تا کاخ چهل ستون 10 دقیقه، تا سی و سه پل 6 دقیقه، تا مسجد امام اصفهان و کاخ هشت بهشت 8 الی 9 دقیقه و تا آتشگاه 15 دقیقه است. البته این زمان تقریبی برای طی کردن مسافت با اتومبیل در نظر گرفته شده است. همچنین فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا نمایشگاه بین المللی و باغ پرندگان 14 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی شهر اصفهان 40 دقیقه، تا مرکز خرید سیتی سنتر 15 دقیقه و تا پایانه مسافربری اصفهان تنها  20 دقیقه است که با اتومبیل طی می‌شود.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم