لوگو رنوس

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یکی از هتل‌ها 5 ستاره این شهر زیارتی و سیاحتی می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل هما 2 مشهد و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل هما 2

هتل هما 2 مشهد یکی از بزرگ ترین هتل‌های 5 ستاره شهر می باشد که در منطقه ای آرام با پارکی وسیع و سرسبز در بلوار خیام واقع شده است. برای رفتن به هتل هما 2 باید از طریق اتوبان پاسداران به سمت میدان شهید فهمیده بروید که در نزدیکی پارک 600 دستگاه و پارک آستان قدس واقع‌شده است. هتل هما 2 درسال 1375 افتتاح‌شده است و برای ارتقای سطح کیفیت در سال 1395 موردبازسازی قرارگرفته است. هتل هما 2 مانند هتل مدینه الرضا مشهد و هتل قصر طلایی مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار ندارد.

اتاق‌های هتل هما 2

هتل هما 2 در 5 طبقه بنا شده است و دارای 206 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل هما 2 تنوعی از واحدهای اقامتی را به‌صورت اتاق‌ها و سوئیت‌های معمولی، ویژه و لوکس و رویال در اختیار مسافران قرار می‌دهد که اکثراً چشم‌اندازی رو باغ دارند. همچنین چند سوئیت به هتل هما اضافه‌شده که فوق‌العاده بزرگ و دل‌باز هستند. این سوئیت‌ها مثل یک واحد آپارتمانی بزرگ و کامل اقامتی آسوده و راحت را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به روم سرویس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، میز تحریر، سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز، بالکن، حمام اختصاصی، مینی بار با هزینه اشاره نمود.

اتاق هتل هما 2 مشهد

امکانات هتل هما 2

به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل دسترسی راحتی به مراکز تفریحی و خرید خواهید داشت. هتل بین‌المللی هما 2 مشهد با کادر مجرب و آموزش‌دیده اقامتی به‌یادماندنی برای زائران فراهم می‌کند. هتل بین‌المللی هما 2 مشهد جزو بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر مشهد است، با انتخاب این هتل اصلاً نگران فاصله آن تا حرم نباشید، چون چند سرویس رفت‌وبرگشت این مشکل را حل کرده است. هتل بین‌المللی هما 2 در میان هتل‌های مشهد همه ویژگی‌های یک هتل خوب را دارد. سالن‌های مجلل چندمنظوره، سرویس رایگان حرم در طول روز، سرو چای و آب‌معدنی رایگان در اتاق‌ها، روم سرویس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت 130 خودرو، خشک‌شویی، کافی‌نت و چندین فروشگاه از امکانات ارائه‌شده در این هتل هستند. در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. مجموعه آبی موجود در این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی است. همچنین زمین تنیس و سالن بدن‌سازی نیز برای ورزش دوستان در لابی این هتل دایر شده‌اند.

رستوران هتل هما 2

از دیگر امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به رستوران اشاره کرد که رستوران راه ابریشم نام داشته و با ظرفیت 500 نفر در هر سه وعده غذایی از مهمانان میزبانی می‌کند، این رستوران تابستانی بوده و با فضای دل‌نشین لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. رستوران هتل هما 2 مشهد انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

رستوران هتل هما 2

فاصله هتل هما 2 تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا باغ پرندگان: 4.9 کیلومتر
فاصله تا سرزمین عجایب: 4.9 کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: 5.9 کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: 6.7 کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: 7.4 کیلومتر

ممنون که در ادامه این مطلب ما را همراهی نمودید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع باشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم