لوگو رنوس

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل-استقلال-تهران

افرادی که به تهران سفر می‌کنند با اقامت در هتل‌های 5 ستاره آرامش و آسایش را به وضوح لمس خواهند کرد. این هتل‌ها با امکانات و خدمات عالی و فضاهای زیبا، تجربه لوکسی را در ایام سفر برای مهمانان رقم می‌زنند. یکی از این هتل‌های 5 ستاره، هتل پارسیان استقلال تهران است. این هتل با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در تهران جزو بهترین هتل‌های 5 ستاره به حساب می‌آید. در این مطلب می‌خواهیم درباره این هتل و امکانات آن و اتاق‌ها و سوئیت‌های آن صحبت کنیم.

معرفی هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال تهران یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین هتل‌های ایران است که قبلا جزو لوکس‌ترین هتل‌های تهران به حساب می‌آمد. نام قدیم هتل پارسیان استقلال، رویال هیلتون بوده است که درآن زمان بزرگترین هتل خاورمیانه را به نام خود ثبت کرده بود. این هتل توسط سه شرکت ایرانی، آمریکایی و انگلیسی ساخته شد و در تاریخ یک بهمن 1341 توسط محمدرضا پهلوی افتتاح شد. البته همه بخش‌های ساختمانی هتل در همان سال به بهره‌برداری نرسید و هتل هیلتون تهران تا سال 1351 به تدریج تکامل یافت.

هتل پارسیان استقلال

اتاق‌های هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال با داشتن اتاق‌های متنوع در دو بخش برج غربی و برج شرقی، آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان است. برج غربی این هتل شامل 56 باب اتاق یک نفره، 175 باب اتاق دو نفره، 28 باب سوئیت کوچک و 2 باب سوئیت بزرگ است. برج شرقی هتل استقلال تهران نیز شامل 114 باب اتاق یک نفره، 159 باب اتاق دو نفره، 15 باب سوئیت کوچک و همچنین 3 باب سوئیت بزرگ است. تفاوت برج غربی و شرقی این است که برج غربی قدیمی‌تر و در سال 1341 ساخته شده اما برج شرقی 10 سال بعد از آن و در سال 1351 تاسیس و اضافه شد. سوئیت‌های برج شرقی چشم‌اندازی از کوه‌های شمالی تهران و سوئیت‌های برج غربی، چشم‌اندازی از شهر تهران دارند. همچنین برج غربی اتاق‌های دو نفره و سوئیت‌های کوچک بیشتری دارد.

همه اتاق‌های تین هتل مجهز به لوازم لوکس و مجلل که همگي داراي سيستم‌هاي امنيتي ضد حريق، صندوق امانات شخصي، تلفن، تلويزيون، کانال‌هاي ماهواره، اينترنت پرسرعت، بهترین تخت باکس هتلی، ميني بار، خدمات 24 ساعته روم سرويس هتل و ديگر ملزومات ويژه هتل‌هاي 5 ستاره هستند. سوییت‌های این هتل تجهیزات ارتباطی، مبلمان و دکوراسیون ایرانی را دارا می‌باشند.

اتاق هتل استقلال

امکانات هتل پارسیان استقلال

از امکانات هتل پارسیان استقلال تهران به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • استخر و سونا: یکی از امکانات این هتل داشتن استخر و سونا برای رفاه حال مسافران و مهمانان می‌باشد. استخر و سونای هتل پارسیان استقلال در مکانی آرام و دنج واقع شده و در هر ساعت از شبانه‌‌روز می‌توان از آن استفاده کرد.
  • زمین تنیس: هتل استقلال دارای دو زمین تنیس است که ابعاد آن 20*40 مترمربع است. مهمترین ویژگی این زمین‌ها داشتن سیستم گرمایشی و سرمایشی است، به همین دلیل می‌توان در همه فصول سال از آن استفاده کرد. این زمین در ضلع جنوب غرب هتل واقع شده است. مسافران و مهمانان علامه مند به این ورزش می‌توانند از ساعت 7 صبح تا 11 شب از این زمین استفاده کنند.
  • کلوپ ورزشی: سالن ورزشی هتل استقلال دارای پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی است که مسافران می‌توانند در مدت اقامت خود از آن‌ها استفاده نمایند.

تالارها و رستوران‌های هتل پارسیان استقلال

این هتل دارای چند سالن و تالار و همچنین رستورا است. این تالارها و رستوران‌ها عبارتند از:

  1. سالن دریای نور: این سالن یکی از سالن‌های فاقد ستون در ایران است. سالن دریای نور ظرفیت 850 نفر را دارد. این سالن مجهز به امکانات صوتي، تصويري و ساير تکنولوژي‌هاي ارتباطي است و براي برگزاري کنفراس‌ها، همايش‌هاي ملي و بين‌المللي، ضیافت‌های خانوادگي مناسب است.

سالن دریا هتل استقلال

  1. تالار یاس شماره 1: تالار رستوران ياس 1 واقع در ضلع شرقي لابي هتل با ظرفیت 180 نفر، همچنین محل صرف صبحانه، ناهار و شام مهمانان هتل است، بسیاری از جلسات و کارگاه‌هاي آموزشي بخش‌هاي دولتي و خصوصي را نیز می‌توان در آن برگزار کرد.
  2. تالار یاس شماره 2: اين تالار در ضلع شرقي لابي هتل واقع شده و با ظرفيت 150 نفر علاوه‌بر فضاي بسيار مدرن و کلاسيک، به جهت بهره‌مندي از نيروهاي مجرب، محيط دلنشيني را براي مهمانان ايجاد کرده است. تالار یاس 2 به دليل طراحي منحصربفرد به‌عنوان تنها سالن مخصوص بانوان در هتل‌هاي کشور شناخته می‌شود.
  3. نوفل لوشاتو: سالن نوفل لوشاتو با ظرفيت 120 نفر مانند تالار رستوران ياس شماره 1 مکان بسيار مناسبي براي برگزاري جلسات وکنفرانس‌هایي است که صاحبان کالا و خدمات به دنبال محلي دنج مي‌باشند تا ضمن برگزاري جلسات خود، از پذيرايي همزمان در سالن نيز بهره‌مند گردند.
  4. رستوران رز: رستوران رز با ظرفيت 80 نفر به دليل بهره‌مندي از کادري جوان و مجرب، دکوراسيوني مجلل، چشم‌اندازي غيرقابل توصيف به کوه‌هاي شمال تهران و منوهاي غذايي متنوع ايراني و فرنگي در نوع خود بي‌نظير است.
  5. رستوران فصلی سرسبز: این رستوران جزو زیباترین و دنج‌ترین رستوران‌های تهران است.
  6. کافی شاپ لابی: کافي شاپ لابي زيباي هتل پارسيان استقلال که به لاله سرويس معروف است با خدمات تمام وقت به مهمانان، همراه با اجراي زنده پيانو و سرو لذيذترين دسرها و گواراترين نوشيدني‌ها برای علاقه‌منداني است که می‌خواهند فارغ از هياهوي زندگي شهري، لحظاتي را در کنار اعضاي خانواده يا دوستان خود در آرامش طي کنند.

 

اماکن نزدیک به هتل پارسیان استقلال

فاصله تا خیابان ولیعصر: 2 کیلومتر و 22 متر
فاصله تا ایستگاه قطار شهری شهید قدوسی: 9 کیلومتر و 72 متر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی: 2 کیلومتر و 178 متر
فاصله تا ایستگاه قطار شهری راه آهن : 15 کیلومتر و 300 متر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم