لوگو رنوس

5 دلیل که چرا هتل ها مکان های آموزشی عالی نمی سازند

کننفرانس
5 دلیل که چرا هتل ها مکان های آموزشی عالی نمی‌سازند برگزاری منظم آموزش کارکنان و رویدادهای کنفرانس به کسب و کارها امکان رشد، نوآوری و بهره وری بیشتر را می دهد. در واقع، مطالعه‌ای توسط انجمن توسعه استعدادها نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که آموزش منظم ارائه می‌دهند، 218 درصد درآمد بیشتری به ازای هر کارمند نسبت به شرکت‌هایی دارند که این کار را نمی‌کنند. با این حال، سازماندهی یک رویداد آموزشی شرکت کار ساده ای نیست و یکی از سخت ترین تصمیم‌هایی که می‌گیرید این است که از کدام مکان استفاده کنید. امروزه بسیاری از کسب‌وکارها یک مرکز کنفرانس یا اتاق کار هتل را انتخاب می‌کنند، زیرا آنها اقامت بیش از امکانات را ارائه می‌دهند، اغلب کم‌هزینه هستند یا به این دلیل که مکان‌های هتل تنها مکان‌هایی هستند که تا به حال در گذشته مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما اگر این هزینه و روال کم هزینه داشته باشد چه؟
هتل

دلایل اینکه هتل‌ها مکان‌های آموزش عالی نمی‌سازند

در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا انتخاب یک هتل برای میزبانی رویداد آموزشی شما می‌تواند به این معنی باشد که کسب و کار شما نمی‌تواند از مزایای سرمایه گذاری آموزشی کارکنان خود بهره‌مند شود.

  1. امکانات محدود است: همه اتاق‌های هتل برای برگزاری رویدادهای آموزشی ساخته نشده‌اند و در نتیجه این امر اغلب در مورد کیفیت و تنوع امکانات موجود، بهترین ارزش را برای کسب‌وکار شما به ارمغان نمی‌آورد. در حالی که اتاق‌های هتل اغلب دلپذیر، به خوبی تزئین شده و در مکان مناسبی قرار دارند، اتاق‌های چند منظوره نیز هستند که می‌توانند برای جلسات کاری، شام‌های شرکتی یا حتی عروسی استفاده شوند. از سوی دیگر، مکان‌های آموزشی هدفمند، امکانات آموزشی اختصاصی تک‌منظوره را ارائه می‌دهند، به‌طور کامل مجهز به تجهیزات پیشرفته‌ای مانند پروژکتورهای نصب‌شده در سقف، تخته‌های سنجاق‌دار و ریل‌های گرفتن برای کاغذ فلیپ‌چارت، چیزی که همیشه در این زمینه امکان‌پذیر نیست. فضای کاری هتل با پانل‌های چوبی. اهمیت امکاناتی از این دست ممکن است اغلب نادیده گرفته شود، اما تجربه در برگزاری رویدادهای آموزشی به ما می گوید که آنها تفاوت را در مورد رویدادهای سازنده و جذاب تر ایجاد می کنند. برای اطلاعات بیشتر، به اینفوگرافیک رویداد کنفرانس ما در اینجا نگاه کنید.
  2. حواس پرتی: هتل‌ها اغلب مکان‌های شلوغی هستند که می‌تواند به این معنی باشد که حواس پرتی کارآموزان شما را پرت می‌کند، از جمله کنفرانس‌های دیگر در نزدیکی، عموم مردم در آنجا اقامت می‌کنند و افرادی که از امکانات دیگر مانند استخر یا رستوران استفاده می‌کنند، همه به این معنی است که هتل‌ها به ندرت به اندازه ای که شما نیاز دارید متمرکز هستند. داشتن چنین تنظیماتی به این معنی است که نمایندگان شما نمی‌توانند روی اطلاعات ارائه شده به آنها تمرکز کنند و این امر باعث می‌شود که رویداد آموزشی یا کنفرانس بسیار کمتر موثر باشد. اگر کسب و کار شما مقدار قابل توجهی از بودجه سالانه خود را صرف آموزش کارکنان می‌کند، باید تا حد امکان موثر باشد، بنابراین توصیه می‌شود همه عوامل حواس پرتی را حذف کنید. کنفرانس‌ها و امکانات آموزشی ساخته شده اغلب در مناطق ساکت تر قرار دارند که حریم خصوصی بیشتر، فضای تنفس بیشتر و به طور کلی حواس پرتی کمتری ارائه می‌دهند. در همین حال، هتل‌ها دارای اهداف متعددی هستند، از مکانی برای اقامت و غذا خوردن گرفته تا محل برگزاری مراسم عروسی یا محل برگزاری جلسات شرکتی، به این معنی که آنها به خوبی امکاناتی که صرفاً برای ارائه یک محیط آموزشی ساخته شده است، قرار ندارند.
  3. کمبود تجهیزات: ایجاد یک محیط جذاب و فعال اغلب به شدت به فناوری به روز متکی است که ممکن است شامل وای فای درجه یک، پروژکتورهای سقفی، رایانه‌ها، میکروفون‌ها و وسایل کمک ارائه باشد. اکثر مکان‌های ساخته شده دارای این فناوری‌ها هستند که قبلاً در فضای جلسه نصب و ادغام شده‌اند و راه‌حلی کامل به شما ارائه می‌دهند. با این حال، هتل‌ها همیشه به این نوع فناوری که به آن‌ها نیاز دارد دسترسی نخواهند داشت، یا اینکه شما تجهیزاتی را از تامین‌کنندگان شخص ثالث استخدام کنید و یک مورد دیگر را به لیست کارهایتان اضافه کنید.
  4. فضای برک آوت محدود: اگرچه شما نیاز دارید که نمایندگان خود تا حد امکان متمرکز باشند، اما دادن زمان استراحت بسیار مهم است، خواه صحبت کردن درباره چیزهایی که آموخته‌اند، انجام یک فعالیت گروهی یا حتی صرف یک استراحت قهوه. با این حال، انجام همه این کارها در یک اتاق یا سالن دشوار است و به ندرت تسکین لازم را از فضای بیرون می‌آورد و باعث می‌شود یک رویداد کهنه شود. فراهم کردن یک فضای جداگانه می تواند چیزها را تازه نگه دارد و به نمایندگان اجازه دهد تا کمی برای فکر کردن داشته باشند. در واقع، یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که یکی از کلیدی ترین الزامات یک محل تمرین، فضای انعطاف پذیر است. متأسفانه، فضای اختصاصی در مجاورت اتاق کنفرانس اصلی به ندرت چیزی است که هنگام رزرو هتل به دست می آورید و در بسیاری از موارد ممکن است به یک اتاق کار محدود شده باشید یا مجبور باشید برای رسیدن به هر فضای جلسه اضافی در راهروهای طولانی مذاکره کنید. مکان‌های ساخته شده با هدف می‌توانند به شما در زمینه فضای بازگشایی بسیار بیشتر ارائه دهند و معمولاً تعدادی اتاق اختصاصی سندیکایی را مستقیماً در مجاورت اتاق اصلی ارائه می‌دهند. هر محل تمرینی خوب همچنین دارای یک فضای مشخص برای استراحت است که به کارآموزان شما امکان می دهد قبل از بازگشت با تمرکز کامل به رویداد تمرینی خود، شبکه، تلفن‌های خود را بررسی کنند و مقداری غذای مغز مصرف کنند.
  5. دسترسی محدود به امکانات: هنگام برنامه ریزی دستور کار، چیدمان و پیکربندی یک فضای آموزشی، باید اهداف رویداد شما در نظر گرفته شود. یک مکان با تجربه و هدفمند باید بتواند فضا را به گونه ای طراحی کند که به طور خاص به اهداف شما برسد، نه مکان هتلی که ممکن است رویکرد “یک اندازه برای همه” داشته باشد. شما ممکن است به مجموعه ای متفاوت از اتاق‌ها، انواع مختلف نوشیدنی‌ها یا حتی امکانات فن آوری متفاوت نیاز داشته باشید و یک مکان هدفمند دارای تجربه گسترده ای در برگزاری انواع رویدادهای آموزشی با ارائه بهترین منابع، مشاوره و رویکردی مناسب برای دستیابی به اهداف شما خواهد بود. از سوی دیگر، هتل ها اغلب یک سرویس یا بسته استاندارد ارائه می دهند که ممکن است شامل اتاق کار، چای و قهوه و دسترسی به WiFi و پروژکتور باشد. برای برخی، این ممکن است تمام چیزی باشد که لازم است، اما برای مشاغلی که به دنبال تشویق کار گروهی یا فعالیت های عملی هستند، شاید کافی نباشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم