لوگو رنوس

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا هتلی 3 ستاره است که در خیابان دانش غربی مشهد واقع شده است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل هاترا مشهد و امکانات این هتل 3 ستاره صحب کنیم. پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل هاترا

هتل هاترا مشهد در فروردین ماه سال 1392 افتتاح شده است. این هتل 3 ستاره در خیابان دانش غربی و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است، خیابانی که اکثر هتل‌های مشهد در آن قرار دارند. همچنین این هتل در  سال 1397 برای ارتقا سطح کیفی خدماتش بازسازی شد. لازم به ذکر است که هتل هاترا در بین هتل‌های 3 ستاره هم رده خود، با بهترین تجهیزات هتلی در مشهد تجهیز شده است.

اتاق‌های هتل هاترا

هتل هاترا مشهد ساختمانی 9 طبقه می‌باشد و دارای 45 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. اتاق‌های هتل هاترا بسیار تمیز هستند و از نظر زیبایی، جذابیت خاص خود را دارند. تمام این واحدهای اقامتی شامل: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته است. تمامی واحدهای اقامتی هتل هاترا با امکاناتی نظیر: تلفن، تلویزیون، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع، لباسشویی، یخچال، حمام و دستشویی و… تجهیز شده است.

اتاق هتل هاترا

امکانات هتل هاترا

یکی از بهترین امکاناتی که هتل هاترا را تبدیل به بهترین هتل 3 ستاره مشهد کرده است، سرویس رفت‌وبرگشت رایگان به حرم است، یعنی هر موقع که دلتان هوای زیارت آقا امام رضا (ع) را کرد، می‌توانید با مسئولین هتل هماهنگ کرده تا آن‌ها یک تاکسی دربست در اختیار شما بگذارند.این هتل 3 ستاره دارای امکانات عمومی نظیر: توکپی، پرینتر، خدمات برای ناتوانان جسمی، اینترنت پرسرعت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات تهیه بلیط، سرویس بهداشتی در طبقات، لابی(ظرفیت 30 نفر) و… می‌باشد. از دیگر امکانات موجود در هتل هاترا مشهد می‌توان به این موارد: رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، روم سرویس، و خدمات خانه‌داری اشاره کرد.

امکانات هتل هاترا مشهد

رستوران هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفر می‌باشد. این رستوران با فضایی بسیار دلنشین برای مهمانان و میزبانان طراحی شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می‌شود. همچنین هتل هاترا دارای کافی شاپی نیز می‌‌باشد که در این کافی شاپ انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. در کافی شاپ هتل هاترا می‌توانید ساعاتی را به استراحت پرداخته و نوشیدنی و دسر مورد علاقه خود را میل کنید.

فاصله هتل هاترا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل هاترا تا فرودگاه بین‌المللی: 8 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا حرم ورودی صحن جمهوری: 2 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا آرامگاه نادرشاه افشار: 1 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا مسجد گوهرشاد: 1 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا پارک میرزا کوچک خان: 1 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا پارک باغ ملی: 1 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا مقبره پیر پالان‌دوز: 4 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا ایستگاه راه‌آهن: 3 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا پارک جنگلی وکیل‌آباد: 20 کیلومتر
فاصله هتل هاترا تا آرامگاه فردوسي: 36 کیلومتر

از این که در ادامه این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم. همچنین علاوه بر هتل هاترا هتل اترک مشهد نیز هتلی 4 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا می‌باشد.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم