لوگو رنوس

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی یکی از مجلل ترین و مدرن ترین هتل‌های شهر تهران است. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی هتل پارسیان آزادی تهران و امکانات این هتل مدرن بپردازیم.

معرفی هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران از هتل‌های 5 ستاره و با سابقه که در سال 1352 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1386 به طور کلی مورد بازسازی قرار گرفت که حدود 4 سال به طول انجامید. در حال حاضر این هتل به یکی از به‌روزترین و مجهزترین هتل‌های تهران تبدیل شده است. هتل آزادی با فراهم نمودن بهترین و بروزترین تجهیزات هتلی در تهران سعی دارد که مهمانان و گردشگران بیشتری را برای اقامت به خود جذب کند. هتل پارسیان آزادی تهران پیش از انقلاب، یکی از شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای هایت بوده و اکنون به‌عنوان یکی از مجموعه هتل‌های پارسیان در حال فعالیت است. هتل پارسیان آزادی تهران در محله اوین و در برخورد دو بزرگراه چمران و یادگار امام واقع شده است.

 

اتاق‌های هتل  پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران در 25 طبقه بنا شده است و دارای 475 واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های سینگل(یک نفره)، توئین(دوتخته با تخت مجزا)، دبل(دونفره با یک تخت)، اتاق ویژه کم توانان (معلولین) و سوئیت‌های جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال از جمله این واحدهای اقامتی می‌باشد. انواع اتاق‌های این هتل شامل موارد زیر هستند:

  • اتاق استاندارد: شامل تخت (دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره King Size)، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان با چشم‌اندازی از شهر تهران یا کوهستان البرز.
  • اتاق تویین یا دبل: شامل تخت (دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره King Size)، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان با چشم‌اندازی از شهر تهران یا کوهستان البرز.
  • سوئیت جونیور: شامل تخت دونفره King Size، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان است با چشم‌انداز شهر تهران یا کوهستان البرز.
  • سوئیت رویال: شامل فضای اتاق هال، اتاق خواب، آشپزخانه، دو سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان و چشم‌اندازی از شهر تهران یا کوهستان البرز.
  • سوئیت دوبلکس: شامل فضای اتاق هال، اتاق خواب، آشپزخانه، دو سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان و چشم‌اندازی از شهر تهران یا کوهستان البرز.
  • سوئیت پرزیدنتال: سوئیت‌های دو طبقه شامل دو اتاق خواب، اتاق کار، سالن پذیرایی، سالن نشیمن و سالن نهارخوری به همراه سه سرویس بهداشتی با چشم‌انداز از شهر تهران یا کوهستان البرز.
  • اتاق ویژه کم توانان: شامل تخت (دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره King Size)، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان که تمامی فضاها براساس استانداردهای ADA آمریکا طراحی شده است.

اتاق هتل پارسیان ازادی

رستوران‌ها و سالن‌های هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی 4 رستوران مختلف را در فضای وسیع و گسترده در خود گنجانده است: رستوران پارسه، کافه ایتالیایی پرسیت، رستوران ایتالیایی بیچه و رستوران ژاپنی کنزو. همچنین کافی‌شاپی به نام نیلو در لابی هتل پارسیان آزادی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را در محیط دوست‌داشتنی خود برای مهمانان سرو می‌کند.
هتل پارسیان آزادی تهران سالن‌های چندمنظوره و متنوعی در اختیار دارد که برای میزبانی از نشست‌های بین‌المللی، نشست‌های رسانه‌ای، ضیافت‌های دیپلماتیک، جشن‌های ملی، مهمانی‌های شخصی و جشن‌های عروسی طراحی و بهینه‌شده‌اند. گفتنی است این سالن‌ها به حدی گسترده هستند که فضای کافی برای برگزاری مراسم‌هایی با ظرفیت 600 نفر (درمجموع سالن‌ها 1300 نفر) را در خود دارند. سالن‌های هتل پارسیان آزادی عبارت‌اند از:

  • سالن زرین با 600 گنجایش، دارای بخش رختکن و دو جفت ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی اختصاصی.
  • سالن‌های الماس و برلیان برای جلسات رسمی و کنفرانس‌های رسانه‌ای و دوره‌های آموزشی عالی.
  • سالن پارسه با ظرفیت 100 نفر با چشم‌اندازی از شهر تهران و کوهستان البرز، برای جشن‌ها و مهمانی‌ها.
  • سالن زمرد به شکل L که می‌توان به صورت یکپارچه و یا تقسیم‌شده به دو بخش با پارتیشن از آن استفاده کرد.
  • سالن پانیذ با ظرفیتی 120 نفره چشم‌اندازی گسترده از شهر تهران دارد و از سالن‌های لوکس شهر تهران به شمار می‌رود.
  • لانژ اختصاصی و کافی هاوس آسمان دو فضای خصوصی‌تر ویژه گفتگوها و نشست‌های ویژه است.رستوران هتل پارسیان ازادی

امکانات هتل پارسیان آزادی

تمام امکاناتی که در هتل‌های لوکس و 5 ستاره جهان یافت می‌شود، در هتل پارسیان آزادی ارائه خواهد گشت. از استخر و سونای خشک و بخار و حوضچه آب سرد گرفته تا باشگاه ورزشی و سالن آرایش و زیبایی، تمامی امکانات رفاهی برای ثبت لحظاتی به‌یادماندنی در دل پایتخت تماشایی کشور در اختیار گردشگران خواهد بود. همچنین در این هتل، کلاب و باشگاه ورزشی باصفایی تعبیه‌شده که از تجهیزاتی مدرن و مناسب برخوردار گردیده است و خدماتی گسترده و مفصلی را درزمینهٔ تفریحات آبی و فعالیت‌های مربوط به ورزش و تندرستی به مهمانان و خریداران بلیت هواپیما تهران عرضه می‌کند. خدمات تاکسی‌سرویس هتل با خودروهای مدرن و به‌روز و با رانندگانی مسلط به زبان انگلیسی ارائه می‌شود. بیزینس سنتر یا بخش اداری هتل پارسیان، خدمات اداری و منشی‌گری، پرینت، دورنگار و … را به مهمانان هتل عرضه می‌کند. فروشگاه سوغاتی هتل پارسیان هم انواع سوغاتی‌ها و صنایع‌دستی مشهور ایرانی را از مناطق مختلف کشور در خود گردآورده است. هتل پارسیان آزادی از پارکینگی بزرگ با ظرفیت 400 خودرو بهره می‌برد که نیاز مهمانان هتل و مراسم مختلف به جای پارک را برطرف می‌سازد. خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و اتو کردن هم در کنار خدمات نظافت روزانه در هتل پارسیان آزادی انجام می‌پذیرد.

امکانات هتل پارسیان ازادی

فاصله هتل پارسیان آزادی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی: 2 کیلومتر
فاصله تا بوستان باغ ایرانی: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل تا درکه: 4.8 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ژوراسیک تهران: 6.3 کیلومتر
فاصله هتل تا فرحزاد: 6.4 کیلومتر
فاصله هتل تا بام تهران: 6.5 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک پرواز: 6.6 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ فردوس: 7.2 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم