لوگو رنوس

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از مجلل‌ترین اقامتگاه‌هایی است که با فراهم نمودن تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز، پذیرای مسافرانی است که برای گذراندن تعطیلات خود این جزیره را انتخاب کرده اند. در این مطلب می‌خواهیم درباره امکانات این هتل و اتاق‌های آن صحبت کنیم.

معرفی هتل پارمیس

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می‌باشد، که در آبان ماه سال 1385 افتتاح گردید. هتل بین‌المللی پارمیس یکی از هتل‌های مجلل و باشکوه پنج ستاره در جزیره کیش است که با ارائه خدمات و امکانات روز دنیا توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. از ویژگی‌های مهم هتل نزدیکی به بخش سیاحتی جزیره است و اگر با تور کیش به این جزیره سفر می‌کنید، هتل پارمیس می‌تواند از بهترین گزینه‌های شما باشد. کارکنان این هتل در تلاش هستند تا بهترین تجهیزات هتل در کیش را به مهمانان خود ارائه دهند.

هتل پارمیس کیش

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارمیس

این هتل در زیربنایی با مساحت 17500 متر مربع و با دارا بودن 168 اتاق مجزا ، 14 سوئیت، دو پنت هاوس و یک سوئیت مخصوص عروس و داماد می‌شود که همگی از امکانات کامل و بروزی برخوردار هستند. درمجموع این هتل 418 تخت دارد و اتاق‌های آن با چوب به رنگ قهوه‌های طراحی شده‌اند تا حس صمیمیت و آرامش را در مسافران ایجاد کند. لازم به یادآوری است که منظور از اتاق‌های جهت دریا صرفا جهت آن‌ها به‌سمت دریا است و اتاق‌های این هتل منظره دریا ندارند. در قسمت زیر به اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مجلل و امکانات آن می‌پردازیم:

  • اتاق دو تخته جهت دریا: اتاق‌های دو تخته جهت دریا با یک تخت دونفره یا دو تخت یک نفره تجهیز شده‌اند و جهت گیری آن‌ها به سمت دریا است. امکانات این اتاق شامل: تلویزیون LCD، شبکه ماهواره داخلی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، اینترنت رایگان نامحدود، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، صابون هتلی، شامپو،مسواک و خمیردندان هتلی، دمپایی هتلی، سشوآر و حوله هتلی می‌باشد.

اتا هتل پارمیس

  • اتاق دو تخته جهت جزیره: اتاق‌های دو تخته جهت جزیره با یک تخته دو نفره یا دو تخت یک نفره تجهیز شده‌اند و جهت‌گیری آن‌ها به‌سمت میدان پردیس است. از امکانات این اتاقمی‌توان به این موارد اشاره کرد: تلويزيون LCD، شبکه ماهواره داخلی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ ساز، مینی بار غیر رایگان، اسپیلت، اینترنت رایگان نامحدود، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، رخت آویز، کفپوش موکت، دراور، آباٰژور، دوش، وان، صابون، شامپوهتلی، مسواک، خمیر دندان، دمپایی، سشوار، حوله.
  • اتاق سه تخته جهت دریا: این اتاق‌ها با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره یا سه تخت یک نفره تجهیز شده‌اند و جهت‌گیری به‌سمت دریا دارند. امکانات این اتاق مانند اتاق دو تخته جهت دریا و جزیره می‌باشد.

 

  • اتاق سه تخته جهت جزیره: این اتاق‌ها با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره یا سه تخت یک نفره تجهیز شده‌اند و جهت‌گیری به‌سمت میدان پردیس دارند. امکانات این اتاق هم مانند اتاق دو تخته جهت دریا و جزیرهه می‌باشد.
  • اتاق دو تخته دلوکس جهت دریا: این اتاق با یک تخته دو نفره تجهیز شده‌ است و جهت‌گیری آن به‌سمت دریا دارد. تنها تفاوت این اتاق با اتاق‌های دو تخته دیگر در تازه ساخت بودن آن‌ است و طراحی داخلی آن نیز مدرن‌تر است. از امکانات این اتاق می‌توان به : تلويزيون LCD،  شبکه ماهواره داخلی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ ساز، مینی بار غیر رایگان، اسپیلت، اینترنت رایگان نامحدود، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، رخت آویز، کفپوش موکت، دراور، آباٰژور، دوش، وان، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان هتلی، دمپاییهتلی، سشوار، حوله و پاشنه کش هتلی اشاره کرد.

اتاق جهت دریا هتل پارمیس

 

  • اتاق سه تخته دلوکس جهت دریا: این اتاق با یک تخته دو نفره و یک تخت یک نفره تجهیز شده‌ است و جهت‌گیری به‌سمت دریا دارد. تنها تفاوت این اتاق با اتاق‌های سه تخته دیگر در تازه ساخت بودن آن‌ است و طراحی داخلی دارد. امکانات این اتاق مانند اتاق دوتخته دلوکس می‌باشد.
  • سوئیت عروس و داماد: اگر برای ماه عسل به جزیره کیش سفر کرده‌اید، می‌توانید سوئیت عروس و داماد را برای اقامت خود امتحان کنید و از سفر خود لذت ببرید. این سوئیت در طبقه هفت هتل قرار دارد و با فضایی عاشقانه و آرام، خاطره‌ای به‌یادماندنی از سفر با شریک زندگی‌تان را برایتان رقم می‌زند. از امکانات این سوئیت زیبا به این موارد اشاره می‌کنیم: تلويزيون LCD،  شبکه ماهواره داخلی، ماکروویو، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان هتلی، یخچال، صندوق امانات در اتاق، صندلی ماساژ، چای ساز، سینک ظرفشویی، مینی بار غیر رایگان، اسپیلت، اینترنت رایگان نامحدود، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، رخت آویز، کفپوش موکت، دراور، آباٰژور، دوش، وان، صابون هتلی، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی، سشوار، حوله هتلی.
  • پنت هاوس دو خوابه: پنت هاوس دو خوابه هتل پارمیس ظرفیت 4 نفر را دارد که با یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره تجهیز شده است و قابلیت افزایش یک نفر اضافه را به‌صورت تخت تاشو دارد. نشیمن، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز، دو تراس و دید 360 درجه به جزیره از امکانات خاص این پنت هاوس محسوب می‌شوند. همچنین امکانات این پنت هاوس شامل: تلويزيون LCD،  شبکه ماهواره داخلی، ماکروویو، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای ساز، سینک ظرفشویی، مینی بار غیر رایگان، اسپیلت، اینترنت رایگان نامحدود، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، رخت آویز، کفپوش موکت، دراور، آباٰژور، دوش، جکوزی، وان، صابون، شامپو، مسواک هتلی، خمیر دندان، دمپایی، سشوار، حوله.
  • پنت هاوس سه خوابه: این پنت هاوس ظرفیت 6 نفر را دارد که با دو تخت دو نفره و دو تخت یک نفره تجهیز شده است و قابلیت افزایش یک نفر اضافه را به‌صورت تخت تاشو دارد. نشیمن، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز، دو تراس و دید 360 درجه به جزیره از امکانات آن محسوب می‌شوند. امکانات این هتل شامل: تلويزيون LCD،  شبکه ماهواره داخلی، ماکروویو، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای ساز، سینک ظرفشویی، مینی بار غیر رایگان، اسپیلت، اینترنت رایگان نامحدود، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، رخت آویز، کفپوش موکت، دراور، آباٰژور، دوش، جکوزی، وان، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی، سشوار، حوله هتلی.

خدمات هتل پارمیس

خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود بسیار خاص است که برخی از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. خدمات رایگان مانند چایی و نسکافه در اتاق، جکوزی، سونا، استخر، سرو میوه و آبمیوه به عنوان عصرانه، سرویس رفت و برگشت هتل به فرودگاه و بالعکس و صبحانه و ناهار رایگان بوفه، در این هتل ارائه می‌شود.
  2. اتاق کنفرانس، اتاق همایش، اتاق جلسات کاری، اتاق ویدیو کنفرانس
  3. سالن بیلیارد و روم سرویس 24 ساعته
  4. خدمات خشکشویی و لاندری
  5. گی نت و سایر بازی‌های بروزو مدرن

در این هتل سرویس‌ها برای کودکان زیر 5 سال رایگان است.

خدمات هتل پارمیس

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل پارمیس

در هتل پارمیس کیش انواع رستوران‌ها با انواع غذاها برای سلایق مختلف در نظر گرفته شده است تا در محیطی زیبا و دلنشین، بهترین لحظات را در کنار عزیزان خود در این هتل سپری کنید.

در رستوران اصلی و سفره خانه هتل پارمیس، با ظرفیت 250 نفر، انواع غذاهای اصیل ایرانی و انواع غذاهای فرنگی زیر نظر سرآشپزان مجرب سرو می‌شود. از ویژگی‌های این رستوران، بوفه اردور سرد و گرم است که همه روزه در کنار غذای اصلی ارائه می‌شود. در رستوران سنتی این هتل نیز لذت صرف غذاهای سنتی در فضایی با چیدمان و طراحی سنتی تجربه خواهید کرد. اگر علاقه‌مند به غذاهای ایتالیایی هستید می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی نیز مانند پاستا، پیتزا و… در رستوران ایتالیایی هتل، به نام اسپاگتی امتحان کنید.

رستوران هتل پارمیس

کافی شاپ این هتل 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشد. همچنین در این کافی شاپ اجرای زنده پیانو بهترین خاطره را برای شما رقم خواهد زد. این کافی‌شاپ دنج در لابی طبقه همکف قرار دارد و انواع نوشیدنی‌های دلچسب گرم و سرد، در کنار خوش‌طعم‌ترین کیک‌ها و دسرها را مسافران ارائه می‌دهد.

اماکن نزدیک به هتل پارمیس کیش

فاصله هتل پارمیس از مراکز خرید پردیس: 3 دقیقه با ماشین
فاصله هتل پارمیس از مرکز خرید مروارید کیش: 3 دقیقه با ماشین
فاصله هتل پارمیس از پارک ساحلی مرجان: 6 دقیقه با ماشین
فاصله هتل پارمیس ازمرکز خرید مرجان: 6 دقیقه با ماشین

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم