لوگو رنوس

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش یکی از قدیمی‌ترین و به نام ترین هتل‌های شهر زیبای کیش است. در این نوشته به بررسی هتل گلدیس کیش و امکانات این هتل زیبا و هر آنچه لازم است درباره این هتل بدانیم صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل گلدیس

هتل سه ستاره گلدیس کیش در زمینی به مساحت 6550 متر مربع در سال 1354 افتتاح شده است. به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت که با ظاهری مدرن و امروزی فعالیت خود را از سر گرفت. این هتل در بلوار ایران شهر کیش و در نزدیکی بسیاری از تفریحگاه‌های جذاب و دیدنی کیش قرار گرفته است. از آنجایی که هتل گلدیس در موقعیت جغرافیایی مناسبی از این شهر واقع شده است، سهولت دسترسی مهمانان به جاذبه‌های دیدنی این شهر گردشگری از مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود.

هتل گلدیس

اتاق‌های هتل گلدیس

این هتل دارای 75 باب اتاق که شامل اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهار تخته است که امکانات متنوعی را دارا می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل گلدیس دارای امکاناتی برای رفاه و آرامش مهمانان هتل می‌باشد. این امکانات شامل: میزتحریر، یخچال، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، دراور، سیستم اعلام حریق، آباژور، لوازم بهداشتی و استحمام، سرویس بهداشتی فرنگی و سنتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن،حوله و دمپایی هتلی، رخت‌آویز و کمد لباس، می‌باشد. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس، اقلام هتلی مورد نیاز این هتل نظیر کالای خواب هتلی، ملزومات هتلی، حوله هتلی و… را برای هتل گلدیس فراهم می‌کند.

اتاق هتل گلدیس

امکانات هتل گلدیس

هتل سه ستاره گلدیس کیش همانند سایر هتل‌های سه ستاره از امکانات زیادی برخوردار است. این امکانات شامل: فضای سبز، نمازخانه، رستوران، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، دستگاه فتوکپی، دورنگار، کافی‌شاپ می‌باشد. همچنین این هتل علاوه بر امکاناتی که گفته شد دارای زمین ورزشی مناسب می‌باشد تا مهمانان ورزشکار بتوانند اوقات فراغت خود را با فعالیت‌های ورزشی و سالم سپری کنند. همچنین برای اهالی کتاب نیز، کتابخانه‌ای در داخل هتل قرار گرفته که از آرشیوی بسیار خوب برخوردار بوده و قادر است طیف وسیعی از کتاب‌های ادبی را به مهمانان کتاب‌خوان هتل ارائه دهد. از دیگر امکانات هتل گلدیس کیش می‌توان به پارکینگ هتل اشاره کرد که دارای ظرفیت 25 خودرو می‌باشد. علاوه بر خدمات ذکر شده، هتل گلدیس کیش خدمات دیگری چون خدمات گشت و تور، اینترنت رایگان، خدمات برای معلولین، خدمات حمل بار، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش و غیره را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

رستوران هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش دارای یک رستوران با ظرفیت 125 نفر در طبقه همکف می‌باشد که با منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و سنتی و دریایی، آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. همچنین هتل گلدیس دارای یک کافی شاپ در فضای سبز و محوطه آزاد هتل می‌باشد که با طراحی خاصی که دارد بهترین خاطره را برای مهمانان رقم می‌زند. مهمانان می‌توانند با سفارش انواع نوشیدنی‌های و دسرها، اوقات شیرین و دلپذیری را برای خود به وجود بیاورند.

رستوران هتل گلدیس

فاصله تا اماکن نزدیک هتل گلدیس

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید: 5.3 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید ونوس: 6.5 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ پرندگان: 10.3 کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی: 12.4 کیلومتر

 تجهیزات هتل گلدیس

تجهیزات هتل‌های سه ستاره شامل: تجهیزات رستوران، سیستم اعلام حریق، تجهیزات اتاق هتل (تلویزیون، یخچال، چای ساز، کالای خواب و …)، تجهیزات اطفا حریق، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تجهیزات اداری، آسانسور و لوازم کافی‌شاپ می‌باشد. همچنین این هتل علاوه بر امکاناتی که گفته شد دارای زمین ورزشی مناسب می‌باشد تا مهمانان ورزشکار بتوانند اوقات فراغت خود را با فعالیت‌های ورزشی و سالم سپری کنند. برای تجهیز هتل در کیش می‌توانید روی ما حساب کنید. تا کنون به بسیاری از هتل های کیش خدمت رسانی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم خدمات بیشتری نیز ارائه کنیم.

ممنون از اینکه با ما در این نوشته همراه بودید. تلاش می‌کنیم هر تغییری در ساختار هتل را در این دسته از نوشته‌ها به روز رسانی کنیم اما ممکن است خطا هم داشته باشیم. پس از منابع دیگر نیز حتما بهره بگیرید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم