لوگو رنوس

10 نشانه که نشان می دهد هتل شما نیاز به بازسازی دارد

بازسازی هتل

وقتی مهمانان هتل شما را تحویل می‌گیرند، می خواهید آنها در خانه خود احساس راحتی کنند و در محیط اطراف خود احساس راحتی کنند. به عنوان یک صاحب هتل، شما می‌خواهید بهترین قدم خود را بگذارید و بهترین‌ها را برای مهمانان خود ارائه دهید. وقتی یک هتل دیوارها، کف یا مبلمان خرابی داشته باشد، مهمانان توجه می‌کنند و احتمالاً تجارت کاهش می‌یابد. فرسودگی اجتناب ناپذیر است، اما برای صاحبان هتل‌ها ضروری است که با تعمیرات و روندهای طراحی لازم برای راضی نگه داشتن مشتریان همراهی کنند. در اینجا 10 نشانه اصلی وجود دارد که نشان می‌دهد زمان بازسازی هتل شما فرا رسیده است.

نشانه‌های بازسازی هتل

این نشانه‌ها به شرح ذیل هستند:

  • حداقل 5 سال است که به روزرسانی نشده: شاید شما احساس می‌کنید که هتل شما به خوبی نگهداری می‌شود و وضعیت خوبی دارد. اما اگر آخرین بازسازی کامل یا به‌روزرسانی جزئی شما بیش از پنج سال پیش بود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به اطراف خود نگاهی بیندازید و در مورد ایجاد تغییراتی برای افزایش تجربه و رتبه‌بندی مهمان خود فکر کنید. به طور معمول، بازسازی نرم هر 5-7 سال انجام می‌شود و ممکن است شامل پرده‌های جدید، روتختی، مبلمان و فرش باشد. پس از حدود 11 تا 14 سال، شما می‌خواهید به مواردی نگاه کنید که ممکن است به مرور زمان پر شوند و نیاز به تازه شدن دارند، مانند رختخواب، فرش در راهروها و فضاهای عمومی، وسایل اتاق مهمان، و آسیاب کاری. و بیایید پیشرفت روزافزون فناوری مانند تلویزیون ها، مناطق کار از راه دور و اتصال وای فای را فراموش نکنیم. در نهایت، حمام های مهمان شما طولانی ترین دوره عمر بازسازی را دارند، که می‌تواند هر 16 سال یکبار طول بکشد. بازسازی حمام بسیار مستلزم است و از پیچیدگی بالایی برخوردار است، به خصوص اگر از ترکیب وان دوش به تاسیسات فقط دوش تبدیل شود. این بازسازی‌ها نیازمند طرح دقیق تری برای نصب لوله کشی است و زمان مناسبی را برای جایگزینی کاشی حمام ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی ساده راهروهای هتل با فرش، تزئینات و آثار هنری جدید، می‌تواند تأثیر زیادی بر درک مهمان از اتاق خود در هنگام ورود داشته باشد.
  • پوشش کف‌های کثیف و فرسوده: هیچ کس دوست ندارد در اتاق هتلی که موکت هتلی کثیف، لکه دار یا آسیب دیده دارد، اقامت کند. پوشش کفی که کثیف و چسبناک به نظر می‌رسد و غیربهداشتی است. همین امر در موردپوشش کف در راهروها، لابی‌ها و سایر قسمت‌های هتل نیز صدق می‌کند. تمام کفپوش‌ها باید تمیز و در شرایط خوبی برای مهمانان باشند، اما به مرور زمان، کفپوش فرسوده می‌شود، لکه‌های مختلف را جمع می‌کند و ظاهری کثیف پیدا می‌کند. اینها همه نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد به زودی به بازسازی هتل نیاز است.
  • بوی نامطبوع: بوی بد هرگز نشانه خوبی در هیچ ملکی نیست. با این حال، بوی کهنه یا کثیف در یک هتل باعث می‌شود مهمان‌ها به‌خوبی برخورد نکنند و می‌تواند نشانه‌ای از اتاق‌های قدیمی و ناپاک و احساس بی‌توجهی به وضعیت ملک باشند. خوشبو کننده های هوا و رایحه های اضافه شده به سادگی نمی‌توانند بوهای نامطبوع را بپوشانند. اگرچه ممکن است مشکل بزرگی برای رفع آن به نظر نرسد، اما می‌تواند عامل بزرگی در کیفیت کلی تجربه یک مهمان در هتل شما باشد.
  • نشتی شیرآلات: اتاق‌هایی با شیرهای آب نشتی برای مهمانان آزاردهنده هستند و همچنین برای قبض آب شما هدر می‌دهند. لوله کشی ناکارآمد باید زودتر تعمیر شود. این همچنین شامل توالت‌هایی می‌شود که به درستی سیفون نمی‌شوند و دوش های با فشار آب ضعیف. حمام تمیز و کارآمد بخش بزرگی از راحتی کلی اتاق هتل است، بنابراین باید در شرایط عالی باشد. نصب هواکش های جدید شیر آب، دوش های کم جریان و توالت‌های دوگانه همگی می‌توانند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شوند.

نشتی شیرالات

  • روشنایی ناکارآمد و لوازم خانگی: مانند لوله کشی نشتی یا ناکارآمد، روشنایی ناکارآمد، سیستم‌های الکتریکی و لوازم خانگی نیز به طور جدی قبض‌های آب و برق شما را تخلیه می‌کند. سرمایه گذاری بر روی لامپ‌های LED، لوازم با کیفیت انرژی ستاره، و به روز رسانی سیستم الکتریکی و سایر وسایل می‌تواند به طور کلی تجربه بهتری به مهمانان شما بدهد و به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک کند. علاوه بر این، به وسایل روشنایی خود در سراسر هتل خود نگاهی بیندازید. مهمانان نمی‌خواهند وارد یک هتل تاریک شوند یا گزینه‌های نور کافی در اتاق‌های خود نداشته باشند. چندین لامپ و وسایل روشنایی را در سبک‌های به روز در اتاق‌های مهمان برای حداکثر انعطاف پذیری ارائه دهید.
  • نشانه‌های کپک زدن: این یکی از نشانه‌هایی است که نباید نادیده گرفته شود. کپک به طور معمول در حمامی که رطوبت بیش از حد وجود دارد ظاهر می‌شود. با این حال، می‌تواند در فرش، روی دیوارها، نزدیک دستگاه‌های تهویه مطبوع، یا هر جایی که آسیب آب یا رطوبت بیش از حد وجود داشته باشد، رشد کند. HR Construction قالب را در کریستال سیتی ماریوت پیدا کرد و مدیریت کرد. کپک نه تنها ناخوشایند است، بلکه برای کارمندان هتل و مهمانان نیز یک خطر است. اگر در هر جایی از هتل خود کپک دارید، وقت آن است که آن را تمیز کنید و وسایل و مواد آسیب دیده را جایگزین کنید.
  • سیستم های تهویه مطبوع با کیفیت پایین: یک سیستم تهویه مطبوع خوب و کارآمد بخشی جدایی ناپذیر از راحتی کلی مهمان است. اگر هتل شما در تابستان خیلی گرم و در زمستان خیلی سرد است، مطمئناً مهمانان ناراضی خواهید داشت. سیستم‌های به روز شده جدیدتر می‌توانند اتاق‌های هتل را در تمام طول سال راحت نگه دارند. علاوه بر این، از آنجایی که آنها کارآمدتر هستند، می‌توانند در هزینه‌های شما در قبوض آب و برق صرفه جویی کنند. برای اطمینان از کارایی بهتر سیستم تهویه مطبوع خود، باید نگاهی به درها و پنجره ها نیز بیندازید. درها و پنجره‌های زنگ‌زده، زنگ‌زده و غیرقابل استفاده برای مهمانان دردسرساز هستند و ممکن است در گرما یا هوای سرد بیش از حد از بیرون نشت کنند و سیستم تهویه مطبوع شما را سخت‌تر کند.
  • مبلمان خراب و قدیمی: مبلمان اتاق‌های هتل شما باید تمیز، در شرایط خوب و با سبک‌های به روز باشند تا نهایت راحتی مهمانان را داشته باشند. هر گونه مبلمان یا وسایل آسیب دیده باید در اسرع وقت تعویض شود زیرا علاوه بر زشت بودن می‌تواند یک خطر ایمنی نیز باشد. این فراتر از مبلمان اتاق‌های مهمان است و شامل این موارد است:  لابی‌ها، اتاق‌های کنفرانس، اتاق‌های مهمانی، مراکز تجاری، اتاق‌های صبحانه، رستوران‌ها، استخرها، مراکز تناسب اندام.

مبلمان خراب

  • ترک در دیوارها، کاشی‌ها یا کف‌ها: ترک یا بریدگی در دیوارها و کف می‌تواند واقعاً یک مکان را نامرتب و خراب کند. نه تنها این، این ترک‌ها و تراشه‌ها معمولاً به تنهایی به راحتی قابل تعمیر نیستند و با گذشت زمان بدتر می‌شوند. تراشه ها و ترک‌ها در کاشی‌ها و سایر مواد کفپوش به راحتی می‌توانند به یک خطر زمین خوردن و آسیب دیدگی مهمان تبدیل شوند
  • انتقادهای بد: یکی از مهمترین نشانه‌هایی که نشان می‌دهد هتل شما نیاز به بازسازی دارد، جریان مداوم نظرات ضعیف است. شاید همه علائم دیگر آهسته‌تر روی شما رخنه کرده باشند، و متوجه نشده باشید که چه تعداد از قطعات باید تعویض و بازسازی شوند. اما مهمانان شما متوجه می‌شوند، به خصوص نشتی شیر آب یا دوش آب سرد. نظرات وب سایت، رسانه‌های اجتماعی و سایت های بررسی شخص ثالث را بررسی کنید. اگر نظرات مثبت نباشد، نشانه خوبی است که مهمانان دیگر چنین احساسی دارند و فقط نظر نداده اند. مهمانان شما مهم ترین دارایی شما هستند و این بررسی‌های منفی می‌تواند کسب و کار بیشتری را کاهش دهد و بر نتیجه شما تأثیر منفی بگذارد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم